Gider ikke være mor mere :'((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Nadia Foged

Hej

du får lige et stort kram herfra, må ikke være sjovt at have det sådan da, men jeg mener jo heller ikke det er forkert at bede om hjælp..

Jeg venter mit første barn 23 juni, og jeg bliver selv 20 år i juli - og jeg er da ikke i tvivl om der vil være tider hvor det hele måske ikke er lige sjovt, da jeg ved jeg står alene med hende, men det er igen et valg jeg har truffet, og dermed kommer "konsekvensen". Lyder måske forkert, men mener bare jeg har valgt dette så må jeg også tage det med der kommer, de hårde tider og det at bede om hjælp

Men jeg synes da bestemt du skulle søge lidt aflastning på den ene eller anden måde hvis du virkelig har brug for det, er der intet forkert i

Håber du finder ud af det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

StineW

Anonym skriver:

Så har jeg snakket med komunen, jeg kan få hende ind HALV AUG. !!!  2 måneder længere hjemme end forventet 

Hvis du får brug for aflastning af din datter, eller du bare har brug for at tage hende med for at snakke så siger du bare til. Jeg bor i Faxe med tog lige til døren. Altså hvis det ikke er for lang en tur for dig.

Jeg vil meget gerne hjælpe både dig og din datter. Bare skriv til mig.

Knus Stine

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

jeg ved godt hvordan du har det, blev gravid som 15 årig og har en søn på næsten 2 år.. det er meget svært når man bare har lyst til at gøre hvad man vil og slet ikke kan komme til det pga det ansvar.. jeg vil også gerne sige til unge piger! planlæg ikke at blive gravid, vent med det.. lev dit liv indtil du mindst er 25...

jeg elsker min søn over alt på jorden, og jeg er gravid igen og er lige fyldt 18..

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

jeg ved godt hvordan du har det, blev gravid som 15 årig og har en søn på næsten 2 år.. det er meget svært når man bare har lyst til at gøre hvad man vil og slet ikke kan komme til det pga det ansvar.. jeg vil også gerne sige til unge piger! planlæg ikke at blive gravid, vent med det.. lev dit liv indtil du mindst er 25...

jeg elsker min søn over alt på jorden, og jeg er gravid igen og er lige fyldt 18..

Hvis du allerede ved du ville ha ventet til du var 25 med at få børn hvorfor er du så gravid igen er det ikk lidt uansvarligt  når du i forvejen har det svært med kun 1 barn

Anmeld

15. juni 2011

Mortilelias<3

Anonym skriver:

Jeg orker det ikke mere, jeg savner mit liv. Jeg gider ikke alt det ansvar. Jeg elsker mit barn højere end noget andet, men gud hvor ville jeg bare ønske jeg havde ventet med at få hende!! Jeg er en god mor, og det ved jeg, jeg er. Men jeg savner at være sammen med vennerne når jeg har lyst, gå i skole uden at tænke på alt der skal ordnes efter skole. Gå i byen og være i byen så længe jeg har lyst, og sove til jeg selv vågner. Jeg gider ikke at holde hus, gøre rent, vaske tøj, lave mad, rydde op igen. Jeg gider bare ikke mere  

Jeg vil være ung igen!!!!!!! og det sårer mig at tænke sådan og jeg får helt vildt dårlig samvittighed.

Til alle jer der har planer om at blive unge mødre - Vent.. 

hej. jeg er selv ung mor fødte min søn to mdr efter jeg var blivet 17. har du lyst til og snakke s¨å skriv privat ved hvordan du har det

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hvis du allerede ved du ville ha ventet til du var 25 med at få børn hvorfor er du så gravid igen er det ikk lidt uansvarligt  når du i forvejen har det svært med kun 1 barn

fordi min mand har lige forladt mig efter vi planlagde at få et mere, hvor så han forlader mig og vores søn. og jeg er knust af kærlighedssorg.

JEG VAR LYKKELIG MED MIN FAMILIE! DET GIK GALT.

DERFOR SIGER JEG AT MAN SKAL VENTE TIL MAN ER 25, FOR MAN KAN SLET IKKE STOLE PÅ AT MANDEN BLIVER. OG DET ER DET DER BLIVER SVÆRT! OG DET ER SVÆRERE NÅR MAN ER UNG.. MAN HAR FORHÅBELIG FÅET EN UDDANELSE NÅR MAN ER FYLDT 25, OG DET TRÆKKER CA 3 ÅR TILBAGE I SKOLE NÅR MAN FÅR BØRN I EN TIDLIG ALDER!

orh caps lock, gider ikke skrive det forfra..

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

det bliver nemme det kan jeg også love dig..

jeg er 21 og mor til to begge min er lavet på beskyttelse så slet ikke planlagt..

ind jeg blev gravid var jeg ude at ride 4 gang i ugen sammen med venner der ud, passet min uddannelse( blev ferdig ind hun kom til verden)

jeg var lige begyndt at få lysten til at komme i by.. jeg arbejdet ved siden af og havde masse penge til mig selv og kunne gøre hvad jeg ville snart..

og nu er min to ved at være store.. den stor er knap 2 og den lille er knap 1 den store er ble fri pånær om natten og rigtig dygtig og hun elsker at hjælpe med at gøre rent den lille er glad og kommer rundt over alt og i alt...

jeg har så famile der tager over ind i mellem og en super mand som er far til dem begge...

vi kommer ud bland andre ind imellem her om 14 dage skal de passe fra torsdag til søndag og det bliver så dejlig...

alt bliver nemmer med tiden og når det hele er surt så kig på de kære små og se deres helt vidunderlig smil

Anmeld

15. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

fordi min mand har lige forladt mig efter vi planlagde at få et mere, hvor så han forlader mig og vores søn. og jeg er knust af kærlighedssorg.

DERFOR SIGER JEG AT MAN SKAL VENTE TIL MAN ER 25, FOR MAN KAN SLET IKKE STOLE PÅ AT MANDEN BLIVER. OG DET ER DET DER BLIVER SVÆRT! OG DET ER SVÆRERE NÅR MAN ER UNG.. MAN HAR FORHÅBELIG FÅET EN UDDANELSE NÅR MAN ER FYLDT 25, OG DET TRÆKKER CA 3 ÅR TILBAGE I SKOLE NÅR MAN FÅR BØRN I EN TIDLIG ALDER!

Man kan nu heller ikk stole på man blir med manden når man er 25  jeg smed x en ud pga løgn da jeg var 4 mdr henne med nr2 har nu fundet en dejlig mand som jeg er gravid med så lige om lidt har vi 4 børn tilsammen jeg har nu heller ingen udd men det gør mig nu ikk så meget

Anmeld

15. juni 2011

sophiemy

Anonym skriver:

Man kan aldrig regne med hvordan fremtiden bliver. Du kan blive forladt når du er 18 år og du kan blive forladt når du er 75 år.

Giver dig ret i, at det er nødvendigt at vente med at få børn til den dag man kan klare alle livets forviklinger (som f.eks at blive forladt og klare sin hverdag). For nogle kommer dette hurtigere end for andre.

Men heldigvis er vi alle stærkere end vi tror og jeg er sikker på at du klarer det hele (selvom det virker overvældende nu) - og oven i købet blivere gladere hurtigere end du tror. Brug dit netværk og glæd dig over dit pragtfulde barn (børn)

Anmeld

15. juni 2011

Alína Hólm

Livet kan være godt, livet kan være noget værre lort.

og selvom vi er unge mødre og synes det er svært så kommer det nok igen at man kan være "ung" igen som lidt ældre. det gør vel ikke noget.- det tager tid, bare lige som da man var 14 og ventede bare på man blev 18 ;-) men med et ansvar :-)

og er enig i at det er hård at være en mor bare overhovede, lige meget hvilken alder man har. Meeeeeen det er også fantastisk at have noget så dyrbart at man vil gå til verdens ende for ens mirakel..

og jeg råder også til mine veninder at de skal vente, det er fantastisk at være en mor. Men ligefra man bliver gravid så har man fået et ansvar resten af sit liv. man har noget man vil dø for resten af ens liv. og når man ikke har noget barn, kan man "tillade" sig mere.. hvis i ikke lige forstår hvad jeg skriver, så spørg lige for er virkelig dårlig til dansk.. skal nok prøve og forklare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.