modesty skriver:
Jeg tror at du skal søge noget hjælp. Det lyder som et problem der er for stort til at du selv "bare lige" kan få solgt tøjet på trendsales, lukket kassekreditten og få lavet et hævekort (selvom det helt bestemt er rigtig gode råd). 34.000 kr. på 4 md. er temmelig kritisk vil jeg mene. Og jeg tror ikke på at du vil være i stand til at stoppe af dig selv fra den ene dag til den anden (men jeg kender dig selvfølgelig ikke, så jeg kan jo tage fejl :-) Der er absolut ingen skam i at gå til en psykolog med speciale i afhængighedsformer, eller alternativt tage et forløb hos en finansiel rådgiver (og her mener jeg ikke banken, men en person der har erfaring med overforbrugere).
Har du haft andre lignende problemer før i tiden? Med overforbrug af penge (eller andre stimulanser)? Hvad siger din kæreste til problemet? Kan I evt. lave en ordning hvor han styrer jeres økonomi og jeres konti og giver dig et beløb til brug pr. måned?
Vi har snakkede om at kontakte en som jeg kan snakke med omkring mit shoppe problem.
. og nej, det var førest da jeg fødte mit barn, det begyndte. Jeg er 20 år, og har aldrig haft den lyst til mig selv, køber aldrig "mærketøj" for det meste bare vila, vero moda, deres..
men, det er det samme med legetøj.. kan blive ved.. har 3 el biler en motercykel, som h*n godt kan bruge nu, også to biler, som førest kan bruges når barnet er 3-3 år + ..
Anmeld