har brugt 34.000,- kr kun på tøj til mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Koen.

Anonym skriver:

smiler, ja.. det er det nemmelig.. jeg skal bare ha' banket det ind i mit hovede at det bare ikke er iorden, at bruge pengene vi ikke har..

Nej det er det ikke og bare det at du skriver det er et stort skridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ja det er godt nok lidt vildt

Men altså hvis du/I har råd til det, så er det vel fint nok. Men det har man vel egentlig ikke når det er taget fra kreditten??

Nå, men jeg håber da du har nydt det Og at ungerne har fået en masse lækkert tøj for pengene. Hvad siger manden til det, hvis der altså er en sådan??

Bruger da også en del på tøj til ungerne, men ikke SÅ meget

*Camilla 21+6

Vi har kun et barn..

men, ja han ved det.. men, som skrevet længere oppe, skjuler jeg noget af det, ved fx. at bruge gls istedet for postdanmark..

Anmeld

24. maj 2011

Diana...

Anonym skriver:

ja, men man for for det meste ikke engang halv delene af prisen tilbage, hvis man sælger det.. .. også, er jeg også meget dårlig til at sælge nyt tøj.. fordi jeg hele tiden tænker hvis baby nu kommer til at bruge det på et tidspunkt..

Nej det gør man ikke men du får noget tilbage så du kan betale noget af det tilbage og lidt er bedre end ingen ting! 

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det gør det jo bare VÆRRE at det ik er ALt tøj der er regnet ind... og ja undskyld jeg spørg men hvad skal dit barn dog med 5 jakker...

mit beløb er med ALT til ungerne... legetøj, tøj, sko, gaver... ALT

jeg ved godt jeg har et problem. du behøver ikke skrive det på den måde. jeg ville bare gerne ud med det, og hører om andre evt. havde det på samme måde, eller har været hvor jeg er og kan komme med gode råd..

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Du burde fandeme også skamme dig.. Kan virkelig blive så forarget over sådan noget....

tak, tak.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Mette+Mathias skriver:

Hvad skal et barn på 8md.r med 4 regnsæt? Hvad skal det overhovedet med 1 rgnsæt, de sidder jo i vognen???

Hvis ikke du skal ende i luksusfælden om et par år, så skal du dælme dytme tage dig sammen nu!

Ring til banken og luk kassekreditten! Det er IKKE svært at gøre, det er kun et opkald, det svære kommer bagefter!

nej, det gør vores barn så ikke

når vi er ude, på legeplads og gynger eller h*n kravler rundt i sandkassen og det små regner, så bruger jeg da rengtøj?

og jo, det opkald er nemmere sagt en gjort. jeg ved at jeg ikke kan få mig selv til det..

Anmeld

24. maj 2011

Shoppingmor

Jeg kan ikke lade være med at tænke. Er dette en joke? Har virkelig svært ved at tro på det

Det var faktisk også min allerførste tanke, da jeg læste det første indlæg fra TS...Synes godt nok at det lyder helt vildt

Synes faktisk at hvis det ER sandt, at det er meget skræmmende, og slet, slet ikke i orden, at du, TS, tager så let på problemet - for du har vitterligt et problem, og det undrer mig meget at du stort set ikke forholder dig til alle de løsningsmuligheder som vi allesammen giver dig, men bare ævler videre om at du alligevel har tænkt dig at shoppe videre, og at du har glemt hele debatten her om et par timer

Naive mig troede jo rent faktisk at mine råd/kommentarer ville være en hjælp og en opfordring til at få sat en stopper for dette vanvid, men sørme nej!

Tænk, jeg er faktisk allerede nået dertil hvor jeg ikke har den mindste smule medlidenhed med dig what so ever - simpelthen fordi du virker totalt LIGEGLAD og UPÅVIRKET af sagens alvor!!!

Man ligger som man har redt, siger en gammel talemåde, og det er vist utroligt sandt i dit tilfælde - den eneste jeg faktisk føler med er dit barn; jeg synes det er dybt, dybt uansvarligt  og smagløst at du på trods af situationens alvor tilsyneladende ikke har intentioner om at skride til handling (udover at shoppe videre for penge du ikke har!!!).

Held og lykke med at betale shoppe-gælden af i løbet af resten af dit arbejdsliv

Anmeld

24. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

jeg ved godt jeg har et problem. du behøver ikke skrive det på den måde. jeg ville bare gerne ud med det, og hører om andre evt. havde det på samme måde, eller har været hvor jeg er og kan komme med gode råd..

ihhhh kan godt se jeg fik det ud lidt som om jeg hakkede på dig (eller meget) og det må du undskylde var faktisk slet ik meningen...

er nok bare lidt chokeret hehe

men jeg håber du (hvis det er et problem) forsøger at holde igen, eller får noget hjælp hvis du føler du har brug for det.

men selvfølgelig hvis du har pengene til at betale regningen i sidste ende så tror jeg faktisk slet ik du skal ha det skidt med du har brugt så meget

men igen undskyld det lød som om jeg hakkede på dig... det er desværrer noget jeg er ret god til... at skrive før jeg tænker hehe MIN FEJL hehe

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Shoppingmor skriver:

Det var faktisk også min allerførste tanke, da jeg læste det første indlæg fra TS...Synes godt nok at det lyder helt vildt

Synes faktisk at hvis det ER sandt, at det er meget skræmmende, og slet, slet ikke i orden, at du, TS, tager så let på problemet - for du har vitterligt et problem, og det undrer mig meget at du stort set ikke forholder dig til alle de løsningsmuligheder som vi allesammen giver dig, men bare ævler videre om at du alligevel har tænkt dig at shoppe videre, og at du har glemt hele debatten her om et par timer

Naive mig troede jo rent faktisk at mine råd/kommentarer ville være en hjælp og en opfordring til at få sat en stopper for dette vanvid, men sørme nej!

Tænk, jeg er faktisk allerede nået dertil hvor jeg ikke har den mindste smule medlidenhed med dig what so ever - simpelthen fordi du virker totalt LIGEGLAD og UPÅVIRKET af sagens alvor!!!

Man ligger som man har redt, siger en gammel talemåde, og det er vist utroligt sandt i dit tilfælde - den eneste jeg faktisk føler med er dit barn; jeg synes det er dybt, dybt uansvarligt  og smagløst at du på trods af situationens alvor tilsyneladende ikke har intentioner om at skride til handling (udover at shoppe videre for penge du ikke har!!!).

Held og lykke med at betale shoppe-gælden af i løbet af resten af dit arbejdsliv

nej, det er ikke en joke.

og mit barn er skam født, og har det rigtig godt, og er slet ikke påvirkede at det her problem.

jeg skal ikke afbetale resten af mit liv, vi snakker 34.000,- nu og ikke en halv mio.

FORHELVEDE... JEG GIDER IKKE BESKYTTE MIG SELV, JEG HAR ET PROBLEM OM SOM SKREVET LÆNGERE OPPE SÅ ER DET VIRKELIG SVÆRT FOR MIG! JEG ER JO BARE ÆRLIG..

jeg ved jeg har et problem men, som skrevet ved jeg bare, at om 5 timer gør jeg det samme, selvom jeg ved at det er forkert..

Anmeld

24. maj 2011

A&F

Jeg synes, at det er flot af dig, at erkende at du har et problem. Er det første gang det er sket? Tænker lidt om du måske også er typen der køber ting og undlader at fortælle den rigtige pris,? Du må endelig ikke misforstå mig. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.