Anonym skriver:
Som overskriften siger.
Har en kassen kredrit som kun primært er til tøj(til vores barn) og har lige siddet og regnet ud, og har brugt så mange penge på kun 4 mdr
skammer mig virkelig.
og det er kun tøj.
Jeg vil starte med at sige at jeg syntes det er lidt vildt..
Men samtidig vil jeg sige at jeg tror (desværre) at der er mange der gør det samme og rigtig mange "lever" gennem deres børn eller hvad man skal sige.. Jeg kan godt lide at børn er pænt klædt på og kan utrolig godt lide mærketøj, men jeg kan lige så godt lide tøj fra H&M og name it.. Så for mig er det ikke vigtigt hvad tøjet hedder, bare det er pænt.. Når jeg engang får børn vil jeg ikke købe tøj efter mærke men efter om jeg har råd til det, hvis jeg ser en bluse til 300 kr. og jeg har det så køber jeg den, men hvis jeg kun har 50 kr. f.eks. så er det, det jeg køber
Jeg vil ikke ødelægge vores økonomi fordi at mit barn skal have mærketøj, slet ikke.. Jeg går heller ikke selv 100% op i mærketøj, mere om tøjet sidder godt og jeg føler mig tilpas i det 
Men jeg syntes at du skal sende mig en pb, for så vil jeg meget gerne se noget af det tøj du gerne vil sælge, da jeg har en søster der skal have barn her til oktober, og vi ved endnu ikke om det bliver en pige eller dreng, så jeg vil meget gerne se noget af dit tøj, så kan jeg hjælpe dig med at komme af med noget af det 
STORT
til dig.. Håber at høre fra dig.. 
Anmeld