har brugt 34.000,- kr kun på tøj til mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Bambii

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

Har en kassen kredrit som kun primært er til tøj(til vores barn) og har lige siddet og regnet ud, og har brugt så mange penge på kun 4 mdr skammer mig virkelig.

og det er kun tøj.

Jeg vil starte med at sige at jeg syntes det er lidt vildt..

Men samtidig vil jeg sige at jeg tror (desværre) at der er mange der gør det samme og rigtig mange "lever" gennem deres børn eller hvad man skal sige.. Jeg kan godt lide at børn er pænt klædt på og kan utrolig godt lide mærketøj, men jeg kan lige så godt lide tøj fra H&M og name it.. Så for mig er det ikke vigtigt hvad tøjet hedder, bare det er pænt.. Når jeg engang får børn vil jeg ikke købe tøj efter mærke men efter om jeg har råd til det, hvis jeg ser en bluse til 300 kr. og jeg har det så køber jeg den, men hvis jeg kun har 50 kr. f.eks. så er det, det jeg køber Jeg vil ikke ødelægge vores økonomi fordi at mit barn skal have mærketøj, slet ikke.. Jeg går heller ikke selv 100% op i mærketøj, mere om tøjet sidder godt og jeg føler mig tilpas i det

Men jeg syntes at du skal sende mig en pb, for så vil jeg meget gerne se noget af det tøj du gerne vil sælge, da jeg har en søster der skal have barn her til oktober, og vi ved endnu ikke om det bliver en pige eller dreng, så jeg vil meget gerne se noget af dit tøj, så kan jeg hjælpe dig med at komme af med noget af det

STORT til dig.. Håber at høre fra dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Anonym trådstarter

Bambii skriver:

Jeg vil starte med at sige at jeg syntes det er lidt vildt..

Men samtidig vil jeg sige at jeg tror (desværre) at der er mange der gør det samme og rigtig mange "lever" gennem deres børn eller hvad man skal sige.. Jeg kan godt lide at børn er pænt klædt på og kan utrolig godt lide mærketøj, men jeg kan lige så godt lide tøj fra H&M og name it.. Så for mig er det ikke vigtigt hvad tøjet hedder, bare det er pænt.. Når jeg engang får børn vil jeg ikke købe tøj efter mærke men efter om jeg har råd til det, hvis jeg ser en bluse til 300 kr. og jeg har det så køber jeg den, men hvis jeg kun har 50 kr. f.eks. så er det, det jeg køber Jeg vil ikke ødelægge vores økonomi fordi at mit barn skal have mærketøj, slet ikke.. Jeg går heller ikke selv 100% op i mærketøj, mere om tøjet sidder godt og jeg føler mig tilpas i det

Men jeg syntes at du skal sende mig en pb, for så vil jeg meget gerne se noget af det tøj du gerne vil sælge, da jeg har en søster der skal have barn her til oktober, og vi ved endnu ikke om det bliver en pige eller dreng, så jeg vil meget gerne se noget af dit tøj, så kan jeg hjælpe dig med at komme af med noget af det

STORT til dig.. Håber at høre fra dig..

har lavet en ny debat.. kan du se på svaret oven over..

Anmeld

25. maj 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

netop. og, det er der problemet er.

jeg vil smadder gerne, men kan simpelthen ikke. jeg skal stadig kunne købe lidt, hvis jeg har lyst. kan bare ikke finde en ordenlig måde. men, kunne fx. som rosa skrev sælge ud, og evt. sige max. 500kr om månede eller noget lign. til nyt tøj til barnet.

Har du overvejet afvænning for dit shoppe problem?

Du ved jo godt den er gal og for 34000 kr tøj til 1 barn er fuldstændig latterligt. Dit barn er pivhamrende ligeglad og det havde været så meget klogere at såare alle de penge op. Du har et problem og det burde du tage ansvar for og få gjort noget ved det.

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

Kongmulle skriver:

Har du overvejet afvænning for dit shoppe problem?

Du ved jo godt den er gal og for 34000 kr tøj til 1 barn er fuldstændig latterligt. Dit barn er pivhamrende ligeglad og det havde været så meget klogere at såare alle de penge op. Du har et problem og det burde du tage ansvar for og få gjort noget ved det.

Hun har gjort noget ved det nu

prøv læs her:

https://www.baby.dk/debat/110757pi1/toej--drenge/det-er-mig---.aspx

Anmeld

25. maj 2011

kamtok

Anonym skriver:

jeg synes også det er pinligt, lige da jeg fik lagt alt sammen over netbank, tænkte jeg bare at det ikke kunne passe. men, det kunne det jo så.

altså, det her er er kun tøj men, også flyverdragt(4000,- kr) og jakker(h*n har 5 jakker)

og sko, småting som vanter, huer sokker osv er ikke regnet med.

En flyverdragt til 4000!!! kr. ???

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

kamtok skriver:

En flyverdragt til 4000!!! kr. ???

ja jeg troede faktisk ikke man kunne få dem i den prisklasse

Anmeld

25. maj 2011

kamtok

Carina1977 skriver:

ja jeg troede faktisk ikke man kunne få dem i den prisklasse

Måske hun mener flyverdragter for i alt 4000 kr. ?

Anmeld

25. maj 2011

Carina1977

kamtok skriver:

Måske hun mener flyverdragter for i alt 4000 kr. ?

Ja det kunne være en mulighed

Anmeld

25. maj 2011

kamtok

Carina1977 skriver:

Ja det kunne være en mulighed

Det ville måske passe lidt bedre - da der jo ikke skal ret mange til, før man er oppe i den pris, hvis man køber fx. Molo, Hummel osv. - Det koster godt og vel ml. 500-1000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.