Anonym skriver:
nej, det er ikke en joke.
og mit barn er skam født, og har det rigtig godt, og er slet ikke påvirkede at det her problem.
jeg skal ikke afbetale resten af mit liv, vi snakker 34.000,- nu og ikke en halv mio.
FORHELVEDE... JEG GIDER IKKE BESKYTTE MIG SELV, JEG HAR ET PROBLEM OM SOM SKREVET LÆNGERE OPPE SÅ ER DET VIRKELIG SVÆRT FOR MIG! JEG ER JO BARE ÆRLIG..
jeg ved jeg har et problem men, som skrevet ved jeg bare, at om 5 timer gør jeg det samme, selvom jeg ved at det er forkert..
Ja, beklager, ser nu at dit barn er en str. 80, ved ikke hvorfra jeg havde at du var gravid.
Hvorom alting er, så forholder du dig stort set ikke til alle de råd og anvisninger du får om at søge hjælp, og lige præcis derfor snakker vi sandsynligvis ikke 'bare' en kassekredit på 34.000 på sigt, for hvis du fortsætter på den måde med at shoppe løs for penge du ikke har, så ender du i bundløs gæld, og det ved du også godt, men du nægter bare at forholde dig til det!
Du har jo slet, slet ikke styr på dit forbrug, og derfor har du brug for hjælp - alene det at du skjuler størstedelen af de pakker som ankommer, for din kæreste, er jo et tydeligt tegn på, at du udemærket godt ved at den er gal, men alligevel fortsætter du ufortrødent!!!
Hvor langt skal du ud, og hvor stor skal jeres gæld/kassekredit være før du erkender dit misbrug og kommer til fornuft???
JEG ER RYSTET!!!