Anonym skriver:
Som overskriften siger.
Har en kassen kredrit som kun primært er til tøj(til vores barn) og har lige siddet og regnet ud, og har brugt så mange penge på kun 4 mdr
skammer mig virkelig.
og det er kun tøj.
HOLD DA OP!!! Og jeg som troede at jeg brugte mange penge på tøj til vores 2, snart 3 børn 
kÆMPE KNUS til dig for jeg tror at du har brug for det 
Jeg har kun 1 råd til dig: Hvis ikke du og din kæreste/mand har lyst til at ende i Luksusfælden, og med så meget gæld at I aldrig når at betale det af inden I går på efterløn/pension, så LUK kassekreditten ned med det samme, få omlagt beløbet til et lån, og sælg ud af det tøj som din kommende baby alligevel ikke kommer til at tage i brug, og vigtigst af alt - få indviet din kæreste/mand i dit shoppemisbrug, samt få søgt noget hjælp, for ellers tror jeg ikke at du kommer ud af det foreløbigt.
Hvis ikke du vil tage imod mit råd for din egen skyld, så gør det for dit ufødte barns skyld - han/hun fortjener glade, overskudsagtige forældre, som har styr på økonmien, fremfor forældre, som evig og altid frygter rudekuverterne, og ikke aner hvordan de skal komme igennem måneden indtil næste lønningsdag...
KÆMPE KNUS HERFRA
Iøvrigt venter jeg mig en dreng any day now, så hvis du skulle lægge inde med noget drengetøj som alligevel skal sælges, så smid en PM - jeg skal nok holde tæt med din identitet 
P.S. Hvordan i alverden kan en flyverdragt koste 4000 kr??? Jeg troede at TTH og Molo var dyre (1100-1200, men jeg er målløs)
Anmeld