har brugt 34.000,- kr kun på tøj til mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Simon's moar <3

kamtok skriver:

Måske hun mener flyverdragter for i alt 4000 kr. ?

Hun skrev på en af de andre sider, at det var én Canada Goose flyverdragt til barnet.. Og det skal nok passe at den koster 4000 kr., for ved at de laver jakker til voksne, som ligger på en 5-8000 kr., pr. styk, hvis ikke mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

kamtok

Simon's moar <3 skriver:

Hun skrev på en af de andre sider, at det var én Canada Goose flyverdragt til barnet.. Og det skal nok passe at den koster 4000 kr., for ved at de laver jakker til voksne, som ligger på en 5-8000 kr., pr. styk, hvis ikke mere!

Uhhhh - ja, så passer 4000 kr. nok meget godt.

Anmeld

25. maj 2011

misslea

DK skriver:

Ihh din stakkel! Det må ikke være særligt sjovt!

Det regntøj du har købt i dag, kan du da bytte! Og hvis du har kvitteringer på resten så prøv da om du kan få pengene tilbage selv om det er lang tid siden!

Ellers sælg det her eller på trendsales/dba.dk. Måske kan du får halvdelen af pengene ind for det, og det vil da hjælpe meget på det!

Og nu hvor du har indset at du har brugt for meget, så tror jeg det vil være nemmere for dig ikke at gøre det igen!

Evt få et visaelectron, så kan du ikke bruge kredit og det sætter jo en automatisk stopper for "glæderne"!

KRAM

Anmeld

25. maj 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Det ville måske passe lidt bedre - da der jo ikke skal ret mange til, før man er oppe i den pris, hvis man køber fx. Molo, Hummel osv. - Det koster godt og vel ml. 500-1000 kr.

jo, ga 4000,- for en canda gooes

Anmeld

25. maj 2011

Carina:-)

Anonym skriver:

jeg har ikke lyst til at svare mere, tak til dem som er kommet med gode råd og støtte..

men, gider ikke trampes på.. så stopper her..

Det kan jeg godt forstå

Du har brugt pengene and so what.

Jeg går selv ret meget op i mærketøj,og selv om jeg ikke har brugt så meget som dig,så er jeg ikke rystet.

Vi bruger f.eks meget på design,og biler.

Har lige købt bil til 290.000-Og det synes mange er vanvittigt,.Når nu man kan købe en billig til 50.000

Det samme med tøj-Nogen synes du er vanvittig,o gøjeblikkeligt skal søge hjælp-

Andre som mig tænker at så længe du ikke optager kviklån osv er det din egen sag hvad du bruger pengene på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.