har brugt 34.000,- kr kun på tøj til mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.580 visninger
124 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Anonym trådstarter

Som overskriften siger.

Har en kassen kredrit som kun primært er til tøj(til vores barn) og har lige siddet og regnet ud, og har brugt så mange penge på kun 4 mdr skammer mig virkelig.

og det er kun tøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Rosa

Har du råd til at betale den ud? 

Anmeld

23. maj 2011

aya-zia

så ville jeg fandme også skamme mig... ja undskyld jeg siger det men syntes det er for latterligt meget....

mine unger får måske hvis jeg har råd for 3-4000 om året hver... og det er med overtøj, sko og gaver...

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Det er godt nok vildt... 

Anmeld

23. maj 2011

smokin

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

Har en kassen kredrit som kun primært er til tøj(til vores barn) og har lige siddet og regnet ud, og har brugt så mange penge på kun 4 mdr skammer mig virkelig.

og det er kun tøj.

pyha det var da helt vildt...  hvad skal de dog bruge alt det tøj til?

Anmeld

23. maj 2011

Tvillingemor80

23. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

og det er kun tøj.

I må da have råd til det..og så tænker jeg på de mennesker, der ikke engang har råd til en vinterjakke eller julegave til deres børn.

Hvis jeg bruger 5000 til nyt tøj til min søn på et helt år er det højden, jeg har ganske enkelt ikke råd til mere.

Ikke at jeg er misundelig..for du må jo gå og købe mærketøj eller sådan noget, men..min ærlige mening er, at det måske er lidt uansvarligt..hvad med at sætte nogle af alle de penge ind på en opsparing til jeres barn/børn til de engang bliver voksne eller til dårlige tider.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

og det er kun tøj.

Hehe jeg tror du har brugt mere på 4 mdr., end jeg har brugt på tøj til min søn i al den tid han har eksisteret....og han er altså snart 11 år  men det er kun et gæt....kan ikke lige regne 11 år tilbage

Det er pænt mange penge, men hvis man har råd til det, så er der vel heller intet galt i det, omend dit barn nok har meget tøj nu hehe

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Har du råd til at betale den ud? 

med tiden skal de nok blive afbetalt. men, det er jo virkelig surt.

meget at tøjet er aldrig brugt, stadig med pris mærke, ellers har de været i brug engang også ikke mere.

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

så ville jeg fandme også skamme mig... ja undskyld jeg siger det men syntes det er for latterligt meget....

mine unger får måske hvis jeg har råd for 3-4000 om året hver... og det er med overtøj, sko og gaver...

jeg synes også det er pinligt, lige da jeg fik lagt alt sammen over netbank, tænkte jeg bare at det ikke kunne passe. men, det kunne det jo så.

altså, det her er er kun tøj men, også flyverdragt(4000,- kr) og jakker(h*n har 5 jakker)

og sko, småting som vanter, huer sokker osv er ikke regnet med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.