har brugt 34.000,- kr kun på tøj til mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mormilla

Jeg kan godt forsdtå at du skammer dig. Men nu må du jo ha tøj til hele dit barns liv med alle de penge du har brugt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Diana...

Til salg med det så du kan få betalt nogen af de penge tilbage! 

Anmeld

24. maj 2011

DK

Ihh din stakkel! Det må ikke være særligt sjovt!

Det regntøj du har købt i dag, kan du da bytte! Og hvis du har kvitteringer på resten så prøv da om du kan få pengene tilbage selv om det er lang tid siden!

Ellers sælg det her eller på trendsales/dba.dk. Måske kan du får halvdelen af pengene ind for det, og det vil da hjælpe meget på det!

Og nu hvor du har indset at du har brugt for meget, så tror jeg det vil være nemmere for dig ikke at gøre det igen!

Evt få et visaelectron, så kan du ikke bruge kredit og det sætter jo en automatisk stopper for "glæderne"!

KRAM

Anmeld

24. maj 2011

Ina33

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

Har en kassen kredrit som kun primært er til tøj(til vores barn) og har lige siddet og regnet ud, og har brugt så mange penge på kun 4 mdr skammer mig virkelig.

og det er kun tøj.

Så mangler dit barn da i hvert fald ikke tøj.

Alting i livet handler jo om prioritering, du har prioritet en masse dyrt tøj til dit barn. Heldigvis er det gået op for dig, at det måske ikke var det smarteste i hele verden at bruge så mange penge på det.

Med lidt held har du lært af din fejl, og sidder måske netop nu og tænker over hvad du istedet kunne have brugt alle de penge på...

Anmeld

24. maj 2011

eElak

Hvad får man ud af at skrive til TS at "hun burde skamme sig" og komme med nedladende bemærkninger?

Helt ærligt, hun er klar over at noget er galt - ellers havde hun ikke skrevet det her..

Som en anden skriver - første skridt på vejen er erkendelse, næste skridt er aktion!

Få sat kassekreditten ned, returner det tøj som kan returneres, sælg ud af det resterende tøj (tag det nye først), og så på klippet dankortet.

Det smarteste vil være et hævekort, imens din kassekredit falder. sur røv - ja helt klart, men du lyder til at have et shoppeproblem, og hvis du skal gøre noget ved det, så bliver det skam ikke nemt, men befriende i længden.

Men ellers så få et visa elektron og evt et mastercard med lille begrænsning på.

En anden ting jeg tænkte på er at du kan vælge at omlægge kassekreditten til et forbrugslån, og så betale af på dette... Så har du ikke tanken om en kassekredit hængende over hovedet. Det har jeg gjort tidligere, da jeg HADER at have kassekredit!

TS - du står overfor et valg om du vil ændre på dit liv i forhold til forbrug. Det bliver en bjørnetjeneste hvis du fortsætter, som Sussie er inde på. Håber du får det rette los i røven til at ændre tingene..

Hvis ikke, så bruger min søn str 92 i tøj, og det kan sendes til vanløse

Anmeld

24. maj 2011

Sildefisk

KaLee skriver:

Hvad får man ud af at skrive til TS at "hun burde skamme sig" og komme med nedladende bemærkninger?

Helt ærligt, hun er klar over at noget er galt - ellers havde hun ikke skrevet det her..

Som en anden skriver - første skridt på vejen er erkendelse, næste skridt er aktion!

Få sat kassekreditten ned, returner det tøj som kan returneres, sælg ud af det resterende tøj (tag det nye først), og så på klippet dankortet.

Det smarteste vil være et hævekort, imens din kassekredit falder. sur røv - ja helt klart, men du lyder til at have et shoppeproblem, og hvis du skal gøre noget ved det, så bliver det skam ikke nemt, men befriende i længden.

Men ellers så få et visa elektron og evt et mastercard med lille begrænsning på.

En anden ting jeg tænkte på er at du kan vælge at omlægge kassekreditten til et forbrugslån, og så betale af på dette... Så har du ikke tanken om en kassekredit hængende over hovedet. Det har jeg gjort tidligere, da jeg HADER at have kassekredit!

TS - du står overfor et valg om du vil ændre på dit liv i forhold til forbrug. Det bliver en bjørnetjeneste hvis du fortsætter, som Sussie er inde på. Håber du får det rette los i røven til at ændre tingene..

Anmeld

24. maj 2011

B&J

jeg vil sige lige som de andre få solgt noget af alt det du ikke bruger og få smidt de penge oven i de 34.000kr så det beløb bliver mindre og måske få søgt lidt hjælp ved banken så du ikke bare kan gå ind og købe når du har det problem

Anmeld

24. maj 2011

VIPpigen

KaLee skriver:

Til TS.... Gør noget (bare noget) lad ikke stå til.

Og jaa, min datter er lige knap 7 mdr, men meget lille, så vi modtager også gerne

Ej... J/K

Anmeld

24. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

Har en kassen kredrit som kun primært er til tøj(til vores barn) og har lige siddet og regnet ud, og har brugt så mange penge på kun 4 mdr skammer mig virkelig.

og det er kun tøj.

Well, på den lyse side så mangler dit barn jo intet nu det da en god ting. 

Anmeld

24. maj 2011

lounika

Anonym skriver:

Som overskriften siger.

og det er kun tøj.

hmm alle skriver det vildt og de også ville skamme sig hmm.. det forstår jeg ikke....

min søn er ikke født i nu 4 uger tilbage til termin... og jeg har tøj nok til at jeg kunne få 3 babyer på en gang.. ander ikke hvor mange peneg jeg har brugt men tøj mangler vi ikke...

du har jo bare valgt noget som betyder meget for dig og det er dit barn... det der bestemt ikke noget galt i..

et eks fra mig selv fra før jeg blev gravid jeg laver smykker for sjov som hobby..

skulle sidste år regen et år tilbage og se hvad jeg hade brugt bare på mit dankort i hobby butikker og den ramte 89.000 kr kun på kortet så der kontant også.. og det alså kun på smykker martialer ...

jeg har været sygemeldt siden feb med min gravide mave her og har en masse tid så jeg bruger også meget tid i butikker.. har ogs¨å kommet til at købe vildt meget nyt tøj til mig selv den tid..også til lille manden så jeg tør ikke regne det ud for det oversiger nok dit sammenlagt..

du skal ikke være ked af det.... vores børn og komnen børn betyder bare mest sådan er det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.