Hvad får man ud af at skrive til TS at "hun burde skamme sig" og komme med nedladende bemærkninger? 
Helt ærligt, hun er klar over at noget er galt - ellers havde hun ikke skrevet det her..
Som en anden skriver - første skridt på vejen er erkendelse, næste skridt er aktion!
Få sat kassekreditten ned, returner det tøj som kan returneres, sælg ud af det resterende tøj (tag det nye først), og så på klippet dankortet.
Det smarteste vil være et hævekort, imens din kassekredit falder. sur røv - ja helt klart, men du lyder til at have et shoppeproblem, og hvis du skal gøre noget ved det, så bliver det skam ikke nemt, men befriende i længden.
Men ellers så få et visa elektron og evt et mastercard med lille begrænsning på.
En anden ting jeg tænkte på er at du kan vælge at omlægge kassekreditten til et forbrugslån, og så betale af på dette... Så har du ikke tanken om en kassekredit hængende over hovedet. Det har jeg gjort tidligere, da jeg HADER at have kassekredit!
TS - du står overfor et valg om du vil ændre på dit liv i forhold til forbrug. Det bliver en bjørnetjeneste hvis du fortsætter, som Sussie er inde på. Håber du får det rette los i røven til at ændre tingene..
Hvis ikke, så bruger min søn str 92 i tøj, og det kan sendes til vanløse 
Anmeld