lounika skriver:
hmm alle skriver det vildt og de også ville skamme sig hmm..
det forstår jeg ikke....
min søn er ikke født i nu 4 uger tilbage til termin... og jeg har tøj nok til at jeg kunne få 3 babyer på en gang.. ander ikke hvor mange peneg jeg har brugt men tøj mangler vi ikke...
du har jo bare valgt noget som betyder meget for dig og det er dit barn... det der bestemt ikke noget galt i..
et eks fra mig selv fra før jeg blev gravid jeg laver smykker for sjov som hobby..
skulle sidste år regen et år tilbage og se hvad jeg hade brugt bare på mit dankort i hobby butikker og den ramte 89.000 kr kun på kortet så der kontant også.. og det alså kun på smykker martialer ...
jeg har været sygemeldt siden feb med min gravide mave her og har en masse tid så jeg bruger også meget tid i butikker.. har ogs¨å kommet til at købe vildt meget nyt tøj til mig selv den tid..også til lille manden så jeg tør ikke regne det ud for det oversiger nok dit sammenlagt..
du skal ikke være ked af det.... vores børn og komnen børn betyder bare mest sådan er det ..

har du brugt 7500kr om mdr på hobby.... Håber da du har økonomien til det...
eller har solgt dine smykker....
Det er fint nok med den holdning, men økonomien skal være der og det har TS tydelig ikke.... Så hun er nød til at ændre den... samtidig kan man sagtens gøre andet for sit barn, for at vise at barnet er i centrum... tøjet gør intet... det viser måske ud til, at man har styr på det, men som samfundet er skruet sammen, så ved flere og flere, at folk er dybt forgældet.... Så nytter det ikke at facaden er i orden, når bunden er råden... og så burde man bruge pengene anderledes... barnet er jo ligeglad med det tøj, bare det har en mor, som ikke er stresset over at økonomien ikke hænger sammen....
Til TS.. Brug din fornuft og luk den kasse kredit... og så sælg tøjet... Så sæt et fast beløb om måneden til tøj, men måske et reelt beløb, så det igen ikke tager overhånd... Synes det er flot, at du tør står ved det, så nu skal handlingen bare med....