har brugt 34.000,- kr kun på tøj til mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Zette skriver:

pyha det var da helt vildt...  hvad skal de dog bruge alt det tøj til?

de?

jeg har kun et barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Sabina92

Jeg har godt nok også brugt utrolig mange penge på tøj til vores søn på 2 en halv mdr. (: er shoppegal

Anmeld

24. maj 2011

Rosa

Anonym skriver:

med tiden skal de nok blive afbetalt. men, det er jo virkelig surt.

meget at tøjet er aldrig brugt, stadig med pris mærke, ellers har de været i brug engang også ikke mere.

Jamen så bliver du da nødt til at gå tilbage med det der stadig er pris på og det der er brugt enkelte gange må du sælge på Trendsales eller lignende. Du havde ikke oprettet dette indlæg hvis ikke du inderst inde vidste at det ikke er holdbart, og at du har et problem, rent økonomisk, vel?  Kom så i gang inden din kassekredit trækker renter!!! 

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

jeg synes også det er pinligt, lige da jeg fik lagt alt sammen over netbank, tænkte jeg bare at det ikke kunne passe. men, det kunne det jo så.

altså, det her er er kun tøj men, også flyverdragt(4000,- kr) og jakker(h*n har 5 jakker)

og sko, småting som vanter, huer sokker osv er ikke regnet med.

kunne du ikke prøve at få solgt noget af det? Så får du jo lidt af pengene tilbage igen

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

I må da have råd til det..og så tænker jeg på de mennesker, der ikke engang har råd til en vinterjakke eller julegave til deres børn.

Hvis jeg bruger 5000 til nyt tøj til min søn på et helt år er det højden, jeg har ganske enkelt ikke råd til mere.

Ikke at jeg er misundelig..for du må jo gå og købe mærketøj eller sådan noget, men..min ærlige mening er, at det måske er lidt uansvarligt..hvad med at sætte nogle af alle de penge ind på en opsparing til jeres barn/børn til de engang bliver voksne eller til dårlige tider.

Kærligst
Sussie

altså en kassekredit er jo ikke vores penge det er nogle vi "låner" hvis man kan síge det sådan, det er bare billigere end at tag et lån.

- jeg tænker ikke så meget på folk som ikke har råd til en vinterjakke eller julegaver, det lyder sikkert helt forkert. nu må du ikke misforstå mig.

men, jeg elsker at købe tøj til mit barn(har kun en) og ved at h*n er ligeglad med hvad h*n har på, men jeg elsker simpelthen mærkertøj og der kommer du jo hurtigt af med 500,- for et par jeans. også løber det jo hurtigt op..

og du har fuldstændig ret, men.. ved siden af det. har vi også en opsparing til h*n der bliver indbetalt 200,- om måneden.. og vi har også en til os selv.

det bare surt, når man skal begynde at sætte penge derind på kassekrediten.. for at få den i 0

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Evt. droppe kassekrediten?

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Jeg har godt nok også brugt utrolig mange penge på tøj til vores søn på 2 en halv mdr. (: er shoppegal

hvad er utrolig mange penge ?

Anmeld

24. maj 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

nemt at sige, svært at gøre.

Anmeld

24. maj 2011

Nalle

MoarJ skriver:

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

nemt at sige, svært at gøre.

Det er jo bare at stoppe krediten og betale ind på den.. ja det er letter sagt end gjort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.