Den kaqsse kredit skal bare væk og det kan da ikke gå for stærkt!!!
Kender godt de lækre impulskøb, tro mig, men jeg bruger KUN de penge jeg har, ikke mere.
Og så må man gerne købe dyrt tøj, man er simpelthen bare nødt til at købe mindre af det.
Som du selv siger, hvad fanden skal en 8 mdr gammel baby med 4 sæt regntøj?????DEt er jo helt hen i vejret og du ved det godt. At indrømme er det første skridt på vejen, dernæst at gøre noget ved det i stedet for bare at beklage dig.
Din kassekredit SKAL ned, sig til din bank at den SKAL sættes ned med 1000 som start hver måned de første 5 mdr f.eks, og så sørg for at den max kan komme på 5000 i althvis det er nok, eller må i bare helt af med den, for du kan slet ikke styre dineinkøb...Du er langt fra alene jo, der er mange som dig,men det gælder om at have en smule fornuft og opføre sig ansvarligt. Og at bruge 34.000 kr på tøj er DYBT uansvarligt.
Så, først og fremmest skal du give dig selv en kortere snor og det må du få banken til at hjælpe med.
Ved ikke lige hvordan du shopper, om det er nettet eller butikker, men brems dig selv.
Sig at du må bruge 300 kr om ugen på tøj til dit barn, MAX, er der noget der er dyrere end det du VIL have,så må du lade være med at købe i 2 uger, for så at bruge 600 kr f.eks.
TRAP ned, og sæt grænser for dig selv og overhold dem.
Er det på nettet du shopper, så må du simpelthen holde dig fra nettet af indtil du har stry på din shoppe trang:-) Tillad dig selv at gåpå baby, eller andre sider, men hold dig fra shopping.
DEt skal nok kunne lade sig gøre nu du er mere end opmærksom på dit problem, men det kommer til at kræve du bliver mere ansvarlig på kort tid.-)