Med den første tog jeg ca 15 kilo på - men en del var vand og forsvandt meget, meget hurtigt. Nu var den første meget syg det første halve år, og jeg havde slet ikke overskud til at arbejde for et vægttab, så da jeg begyndte i arbejde igen var jeg vel ca syv kilo over udgangspunktet.
Med nr to tog jeg ca 10 kilo på. De kiloer sad godt nok fast! - Ja otte uger efter fødslen var jeg ganske flodhest!
Men nu efter at jeg har været i arbejde lidt over et halvt år og har rendt efter de to krudtugler hjemme, så er jeg bare fire kilo fra mit oprindelige udgangspunkt før nr 1. Så jeg er da ganske fornøjet! 
Jeg har de sidste fire kiloer som sommerprojekt..... Når jeg er tilbage efter ferien i begyndelsen af august planlægger jeg at kunne bruge et rigtig fint sommerskørt, jeg har hængene.
Men uanset - en del afhænger af indsatsen man gør, en del afhænger af gener osv - Men man kan altså også komme ned i samme vægt bare for at opdage, at man ikke længere har samme facon som før. Vægten kan være anderledes fordelt på kroppen, brysterne kan være større, mavemuskler og hud kan være slappere, hofterne kan være bredere osv.Mit råd er ikke at hænge sig alt for meget op i vægten. Tænk på dit kosthold, kom dig ud af døren med barnevognen og gå tur osv - og pas på holdningen. Rank ryg og god holdning gør altså rigtig meget. Så skal du nok klare at se flot ud til barnedåben.
Lykke til med det alt sammen!
Anmeld