Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

K&S

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

Puha puha, jeg tabte faktisk 10 kilo under graviditeten (tog kun 2 på igen de sidste 14 dage inden fødslen) - meeeeeen jeg har så taget dem alle på igen efter at have født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mira0911

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?

Der gik rigtig lang tid ved mig... Jeg nåede lige at smide de sidste kg inden jeg testede positivt igen.. Der var startvægten det samme som først gang... 

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Marita skriver:

juni-klub? Jeg er ret ny, så jeg er ikke helt med i, hvad der sker på siden endnu... Nu må jeg lige se, om jeg kan finde ud af det 

Inde under terminsgrupper har vi oprettet en juni-gruppe. Hvis du klikker på "Mødregrupper" oppe foroven og ser under 2011-grupper, så er der en der hedder juni

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

I u, Bavianis..!! Dejlig humor, og ret godt spørgsmål! mig og mine 162 har jo også taget 9-10 kg på nu... Og jeg tænker netop det samme, med dåben und alles.. Vores kommer nemlig nok også til at være ca efter 8 uger, i stedet for de 12-14 stykker vi troede i starten...

Jeg håber fisen suuuuger det ud af sin mor.. Gerne lidt ekstra også!

Vi starter en "Nu skal vi være stramme og lækre"-gruppe (EFTER vi har født!) - og jeg er, som altid, din ydmig vicer - Mrs President! (DU skal jo oprette gruppen, det kan jeg jo ikke finde ud af!)

Anmeld

4. maj 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Ja, jeg må ud og trave med barnevognen. Jeg ender nok med at tage mere på end de 12 kg, da der jo stadig er 4-5 uger endnu, og at det nok er der man tager mest på.

Tillykke med det sknne smil fra Alfred by the way

Taaak - du skal glæde dig så meget til det første smil, det er magisk. Og ja, du skal jo bare glæde dig til det HELE

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

Gruppen er her og du er mere end velkommen. Det er for os der har termin i juni måned, så vi kan følges ad og sludre om hvad der nu rør sig

Sorry, hvis jeg var hurtig, Bavian. Jeg faldt bare lige over indlægget i din tråd. Og det ér jo mig der er chef! (its a joke!)

Du er da SÅ meget chef, chef! Jeg er din evige tro tjener Mrs President!

Anmeld

4. maj 2011

Anirak

Jeg var overvægtig ved graviditetsstart og tog 4 kg. på i alt. Efter fødslen havde jeg tabt 12 kg. Jeg har egentlig ikke tabt mig siden, men har så heller ikke gjort noget aktivt for det. Det er ved at være på tide.

Anmeld

4. maj 2011

Ciss

Med den første tog jeg ca 15 kilo på - men en del var vand og forsvandt meget, meget hurtigt. Nu var den første meget syg det første halve år, og jeg havde slet ikke overskud til at arbejde for et vægttab, så da jeg begyndte i arbejde igen var jeg vel ca syv kilo over udgangspunktet.

Med nr to tog jeg ca 10 kilo på. De kiloer sad godt nok fast! - Ja otte uger efter fødslen var jeg ganske flodhest!

Men nu efter at jeg har været i arbejde lidt over et halvt år og har rendt efter de to krudtugler hjemme, så er jeg bare fire kilo fra mit oprindelige udgangspunkt før nr 1. Så jeg er da ganske fornøjet!

Jeg har de sidste fire kiloer som sommerprojekt..... Når jeg er tilbage efter ferien i begyndelsen af august planlægger jeg at kunne bruge et rigtig fint sommerskørt, jeg har hængene.

Men uanset - en del afhænger af indsatsen man gør, en del afhænger af gener osv - Men man kan altså også komme ned i samme vægt bare for at opdage, at man ikke længere har samme facon som før. Vægten kan være anderledes fordelt på kroppen, brysterne kan være større, mavemuskler og hud kan være slappere, hofterne kan være bredere osv.Mit råd er ikke at hænge sig alt for meget op i vægten. Tænk på dit kosthold, kom dig ud af døren med barnevognen og gå tur osv - og pas på holdningen. Rank ryg og god holdning gør altså rigtig meget. Så skal du nok klare at se flot ud til barnedåben.

Lykke til med det alt sammen!

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Jeg har ikke tabt dem endnu :b

Tog vidst næsten 18 kg på (vi har ikke nogen vægt herhjemme , men mener det var dét jm sagde )

Tabte 8 kg med "det samme" :b Altså .. Vægten af baby , fostervand , moderkage osv. :p Og resten er desværre stadig på

Vildt at det faktisk er så mange kg der ryger, blot ved fødslen!Ammer du? Der er mange herinde der siger, at det gør meget... Men din baby ser heller ikke så gammel ud, så der er masser af tid  

Anmeld

4. maj 2011

Brams

Bavianis skriver:

Et par uger efter fødslen havde jeg tabt de 7 kg. jeg havde taget på under min graviditet

Et par måneder efter, havde jeg tabt yderligere 6 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.