Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Lullaby*

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

Jeg har tabt 17 kilo indtil videre, og jeg fødte for 5 uger siden

Tror det er forskelligt hvor hurtigt man får smidt graviditetskiloene. Men håber da for dig at du når det ønskede mål inden de 8 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Bavianis

isabellamor skriver:

ikke længe... 10 uger efter fødslen så jeg sådan her ud..

Hold da op! Sådan så jeg ikke engang ud INDEN fødslen, så det er nok utopi at tro at jeg får sådan en mave... Men super dejligt for dig, og fedt at tænke på, at man sagtens kan se almindelig ud igen bagefter, på trods af at kroppen ændrer sig.

Anmeld

5. maj 2011

Bavianis

KarinaB. skriver:

Jeg tog 16 kg på.. Tabte de 13 indenfor 14 dage, har svinget på +2-3 kg over førvægt, men nu skal det være slut !!! Jeg skal ned og veje mindre end før; har nu tabt mig 500 g, siden i søndags... Men værste fjende lige nu, er faktisk det løse hud på maven... (Og mine lår )

Mine lår er VIRKELIG også vokset... Jeg er spændt på om de bliver slanke igen

Anmeld

5. maj 2011

JacobsMoar

Bavianis skriver:

Mine lår er VIRKELIG også vokset... Jeg er spændt på om de bliver slanke igen

Jeg tror aldrig mine bliver tynde igen

Jeg har lige besluttet mig for at de sidste kg. skal af, så nu har jeg tabt 1,5 kg. siden i søndags Ved bare at spise mindre...

Anmeld

5. maj 2011

<3

Det tog ca. 3år. Tog små 30kilo på og tabte i gennemsnit 1kilo om måneden efter fødsel. Reelt var det 16kilo 3uger efter fødsel og så de sidste efter ammestop efter min søn blev 17mdr.

Så det er vist meget forskelligt. Og det med at tabe sig når man ammer er en mindre god ide for når du taber fedt så frigiver du alt det kemi som er lagret i fedtet. Så knap så fedt for selvværdet men fint for min søns kemibalance

Anmeld

5. maj 2011

mathildemb

Jeg tog 12 kg på under gravditeten, og 8 dage efter fødslen havde jeg tabt det hele uden at gøre noget for det

Anmeld

5. maj 2011

Chr.Kristiansen

Jeg tog 22 kg på inden fødslen...

8 uger efter havde jeg smidt 12 kg og nu, 5 måneder efter, er jeg atter nede i en størrelse 34

Anmeld

5. maj 2011

Anonym

Efter mit 1. barn hvor jeg tog 25 kg. på var jeg nede på normalvægten efter 3 måneder. Jeg gjorde en stor indsats for det.

2. gang tog jeg 19 kg. på og det tog 8 uger at komme af med dem

Anmeld

5. maj 2011

otlitrom

Du vil hade mig, Bavian! Har været ved lægen idag, og hun spurgte til vægt etc. sagde at vægten sagde plus ti, og så kiggede hun på mine ben og sagde "og masser af det er vand kan jeg se! De kilo, de flyver af efter du har født!!" Fedt sagde jeg.. Og lovede jeg ville komme og klage, hvis ikke hun fik ret Så hate me, men jeg har lægens ord for "det bare flyyyyver af mig"

...... At jeg så ikke tror hende, dét er noget andet

Anmeld

5. maj 2011

Bondepigen

Første gang tog jeg ca. 10 kg på, og havde tabt dem allesammen dagen efter fødslen.

Denne gang er jeg nu 30+2 og jeg ligger stadig 2 1/2 kg under det jeg vejede inden graviditeten... Så min læge tror helt sikkert at jeg vil have tabt mig gevaldigt, når jeg har født denne gang... Det håber jeg. Jeg håber ikke de når at ryge på indenfor de næste 10 uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.