Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Bavianis

lisbeth2910 skriver:

Jeg venter stadig og det er 4 år siden jeg fødte den første

Måske det er fordi jeg bare venter at der ikke sker en skid

Hahaha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

Bavianis skriver:

Uhh - du indgyder håb...

det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvor hurtig man taber sig.
jeg har altid haft svært ved at tage på så taber mig hurtigt når jeg har taget noget på.

men håber da du når at tabe dig bare lidt så du ikk ligner jabba som du sselv nævner jo.

Anmeld

4. maj 2011

Fru Aagaard

Jeg tog 5,7 kg på med trute, og da jeg tog hjem fra sygehuset da hun var en uge gammel, havde jeg tabt mig 7kg mener jeg. Og der raslede mere af da jeg ammede, det tror jeg i hvert fald var grunden

Anmeld

4. maj 2011

hekran

Bavianis skriver:

Ja det gr vi da - og vil du ikke være med i vores juni-klub?

Og tak for svar, du har heller ikke taget meget på ift din højde. Jeg er jo en prut på 168 cm.

juni-klub? Jeg er ret ny, så jeg er ikke helt med i, hvad der sker på siden endnu... Nu må jeg lige se, om jeg kan finde ud af det 

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

Jeg har ikke tabt dem endnu :b

Tog vidst næsten 18 kg på (vi har ikke nogen vægt herhjemme , men mener det var dét jm sagde )

Tabte 8 kg med "det samme" :b Altså .. Vægten af baby , fostervand , moderkage osv. :p Og resten er desværre stadig på

Anmeld

4. maj 2011

otlitrom

Marita skriver:

juni-klub? Jeg er ret ny, så jeg er ikke helt med i, hvad der sker på siden endnu... Nu må jeg lige se, om jeg kan finde ud af det 

Gruppen er her og du er mere end velkommen. Det er for os der har termin i juni måned, så vi kan følges ad og sludre om hvad der nu rør sig

Sorry, hvis jeg var hurtig, Bavian. Jeg faldt bare lige over indlægget i din tråd. Og det ér jo mig der er chef! (its a joke!)

Anmeld

4. maj 2011

Rosa

3-4 måneder, så lignede jeg næsten mig selv igen - med noget slappere betræk... Jeg ammede i 4 mrd, og derefter var det kun brysterne der lige skulle "tage sig sammen" - jeg venter stadig 

Anmeld

4. maj 2011

hekran

kitty skriver:

Gruppen er her og du er mere end velkommen. Det er for os der har termin i juni måned, så vi kan følges ad og sludre om hvad der nu rør sig

Sorry, hvis jeg var hurtig, Bavian. Jeg faldt bare lige over indlægget i din tråd. Og det ér jo mig der er chef! (its a joke!)

Er allerede inde at snuse lidt til det Tak for det!

Anmeld

4. maj 2011

Mumto3

Bavianis skriver:

Det er også hurtigt at smide så mange kg. Jeg kommer nok til at tage ca. 15 kg på...

Ja, men jeg var så heldig at jeg ammede fuldt ud til han var 7 mdr, og han vejede 10 kg inden han fyldte ½år, så det var en stor baby jeg skulle producere mælk til, så kiloerne raslede bare af mig!

Anmeld

4. maj 2011

hilma

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

jeg tog 12 kg på, smed de første 6 dagen efter fødselen og  tabte de sidste 6 kg 2 uger efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.