Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Jeg håber han vil suge alt fjæt ud af mig! Men hvis jeg skal være smækker til festen, må jeg nok også hellere gøre en indsats... Negus.

Ja, men hvis du ammer tror jeg ikke du kan skære så meget ned på maden, og tror heller ikke du kan holde dig fra "fed" mad, jeg har hørt det nedsætter mælkeproduktionen. Men du kan jo gå nogle gode lange ture i den skønne natur I ser ud til at have omkring jer! Og er sikker på at MINDST halvdelen af dine 12 kilo ryger ved fødslen i vand, Birks vægt, moderkage osv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Bavianis

KaMa skriver:

Da jeg vejede mig på barselsgangen, der vejede jeg 3 kilo mindre end før jeg blev gravid! De to pomfritter havde suget alt ud af deres mor.

Siden hen har jeg fået bygget min krop op igen med romkugler, så nu siger den plus 4 kilo fra før jeg blev gravid. Altså 7 kilo bageraffald.

Sådan noget møg! Nu skal det også slutte.

Romkugler... Mums... Jeg kunne vist også modtage EU-støtte ift alt det affald jeg sparer samfundet for... Er det ikke noget med at landende får penge for at modtage farligt affald for hinanden? Den lokale Brugs burde BETALE mig for at spise alle deres klamme kager!

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Ja, men hvis du ammer tror jeg ikke du kan skære så meget ned på maden, og tror heller ikke du kan holde dig fra "fed" mad, jeg har hørt det nedsætter mælkeproduktionen. Men du kan jo gå nogle gode lange ture i den skønne natur I ser ud til at have omkring jer! Og er sikker på at MINDST halvdelen af dine 12 kilo ryger ved fødslen i vand, Birks vægt, moderkage osv!

Ja, jeg må ud og trave med barnevognen. Jeg ender nok med at tage mere på end de 12 kg, da der jo stadig er 4-5 uger endnu, og at det nok er der man tager mest på.

Tillykke med det sknne smil fra Alfred by the way

Anmeld

4. maj 2011

Fru Nielsen

Bavianis skriver:

Hold da op! Du er god til at holde vægten! Jeg har godt nok også bare ladet stå til...  Har spist usundt, og har givet efter for alle mine madlyster - det er nok en vane der skal lægges på hylden!

Jeg er også en stor pige i forvejen, så jeg tænker rigtig meget over hvad jeg putter i munden..... For jeg ved det bare er ris til egen røv bagefter, og da jeg har så skide svært ved at tage mig sammen til at tabe mig, så er det beder jeg tænker over det nu......

Jeg har lagt ALT sodavand på hylden, drikker kun danskvand og saftevand uden sukker. Slik og chips er sket måske 4 gange indtil nu også er det i begrænset mængder......

Anmeld

4. maj 2011

Bellinda89

jeg tog 20 kg på 

Men de var allerede tabt en uge efter fødselen  

Og jeg spiste normalt , og dyrkede ikke motion , underligt nok

Men væk var de

Anmeld

4. maj 2011

hekran

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

Jeg er  lige 35 uger henne i dag, så vi følges pænt. Min vægt siger +10 kilo nu. Ved mine andre graviditeter kom jeg op på 13 kilo til terminen og to uger efter var jeg altså nede på mine 78 igen (kom egentlig også ned på omkring 75 med den første - stresset tid!). Jeg er 178 høj og er af erfaring ikke bekymret over vægten denne gang.

Tror nok det skal gå med jeres barnedåb - også uden at du gør for meget ved det

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Fru Nielsen skriver:

Jeg er også en stor pige i forvejen, så jeg tænker rigtig meget over hvad jeg putter i munden..... For jeg ved det bare er ris til egen røv bagefter, og da jeg har så skide svært ved at tage mig sammen til at tabe mig, så er det beder jeg tænker over det nu......

Jeg har lagt ALT sodavand på hylden, drikker kun danskvand og saftevand uden sukker. Slik og chips er sket måske 4 gange indtil nu også er det i begrænset mængder......

Shit du er vild... Du ville græmme dig hvis du var en flue på væggen hjemme hos mig... Det kunne være jeg skulle tænke på din disciplin hver gang jeg skal til at fylde mig med klammo ting?? Sådan en slags Louise oppe på skulderen der sagde "tsk, tsk" hver gang jeg rakte ud after chokoladen, haha!

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

CelinasMoarh skriver:

jeg tog 20 kg på 

Men de var allerede tabt en uge efter fødselen  

Og jeg spiste normalt , og dyrkede ikke motion , underligt nok

Men væk var de

MEGA fedt! Håber vi, et eller andet sted, deler nogen gener!!!

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Marita skriver:

Jeg er  lige 35 uger henne i dag, så vi følges pænt. Min vægt siger +10 kilo nu. Ved mine andre graviditeter kom jeg op på 13 kilo til terminen og to uger efter var jeg altså nede på mine 78 igen (kom egentlig også ned på omkring 75 med den første - stresset tid!). Jeg er 178 høj og er af erfaring ikke bekymret over vægten denne gang.

Tror nok det skal gå med jeres barnedåb - også uden at du gør for meget ved det

Ja det gr vi da - og vil du ikke være med i vores juni-klub?

Og tak for svar, du har heller ikke taget meget på ift din højde. Jeg er jo en prut på 168 cm.

Anmeld

4. maj 2011

Fru Nielsen

Bavianis skriver:

Shit du er vild... Du ville græmme dig hvis du var en flue på væggen hjemme hos mig... Det kunne være jeg skulle tænke på din disciplin hver gang jeg skal til at fylde mig med klammo ting?? Sådan en slags Louise oppe på skulderen der sagde "tsk, tsk" hver gang jeg rakte ud after chokoladen, haha!

Hehe, du ville hurtig få ondt i din ryg og skulder hvis jeg skal sidde der.... Hehe!!

Men ja det er nok et spørgsmål om diciplin.... Tro mig det er til tider også rigtig svært, men jeg ved hvem det vil bide i enden efter fødslen og det er nok for mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.