Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

tinasmor

tog 14-15 kilo på. De første par kilo røg rimmelig hurtigt fordi jeg var syg den første måned efter jeg kom hjem og spiste næsten ingenting. Men derefter så sad kilo lidt bedre fast, men 9 måneder efter var jeg nede på normal vægten igen (ammede indtil 9 måneder) Jeg var godt tilfreds var mere bange for jeg aldrig ville tabe dem igen. Tror jeg tager det samme på igen og mit mål er bare det samme. 9 måneder af tage dem på og 9 måneder til at de ryger igen. Jeg hverken spiste anderledes eller motionerede efter fødslen. Så det tog/tager bare den tid det tager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

FruHolm <3

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

jeg tog ca 30 kg på i graviditeten , vejede mig 5-6 uger efter og der havde jeg tabt ca 18 kg

Anmeld

4. maj 2011

AA10

jeg tabte det på en uge

Anmeld

4. maj 2011

Sakris

Jeg tog 8 kg på, og havde efter 2 uger tabt 7 kg og efter et par måneder havde jeg i alt tabt 9 kg, og det er der jeg stadig er efter 4,5 måned :-)

Anmeld

4. maj 2011

JacobsMoar

Jeg tog 16 kg på.. Tabte de 13 indenfor 14 dage, har svinget på +2-3 kg over førvægt, men nu skal det være slut !!! Jeg skal ned og veje mindre end før; har nu tabt mig 500 g, siden i søndags... Men værste fjende lige nu, er faktisk det løse hud på maven... (Og mine lår )

Anmeld

4. maj 2011

oerbaek

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

jamen det tog ca en fødsel  

Efter fødslen havde jeg tabt et kg mere end da jeg blev gravid  

Anmeld

4. maj 2011

Mortiltodrenge

1. gang tog jeg 16 kg på og havde tabt 21 kg efter 8 dage. (en del væske). Oskar vejede 3614 gr.

2. gang tog jeg 9 kg på og havde tabt 11 kg efter 6 dage. Frederik vejede 4126 gr.

Anmeld

5. maj 2011

Brams

Bavianis skriver:

Hvor skønt. Jeg håber selv at smide mine rygestops-kilo oveni...

Hepper på dig

Anmeld

5. maj 2011

Pallemor

Jeg har født for 1 mdr siden og mangler faktisk kun at stramme mig lidt op og så vil jeg gerne tabe mig lidt mere

Anmeld

5. maj 2011

Bryndis

Ved første graviditet tog jeg 16 kg på og de røg efter to uger. Men det var så fordi at min amning gik så frygtelig dårlig og jeg var alt for stresset til at spise. Så det var ikke den gode måde og tabe sig på.

Ves anden graviditet tog jeg 18 kg på og efter tre uger manglede jeg kun og tabe tre kg. Og det gør jeg stadig. Og det er så fordi jeg ammer fuldt ud og gør det stadig. Min søn er 5 1/2 måned. Jeg har stået på den samme vægt i 4 måneder nu og det gør mig ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.