Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Bavianis

Jibbe skriver:

Jeg tog 12 kg på ca. Efter 8 uger havde jeg smidt de 8 kg. Syntes næsten det værste er at man bare føler sig Sååå slasket. Nu 9 mdr efter har jeg tabt 8 kg mere end jeg vejede da jeg blev gravid. Og har ikke gjort noget for det andet end at jeg har en meget aktiv baby.

Fedt! - Hvis man kan sige det i denne sammenhæng, haha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Bavianis

Rosa skriver:

3-4 måneder, så lignede jeg næsten mig selv igen - med noget slappere betræk... Jeg ammede i 4 mrd, og derefter var det kun brysterne der lige skulle "tage sig sammen" - jeg venter stadig 

Jeg så jo selv mine egne efter mælken var forsvundet og nej, det er ikke just et "opløftende" syn...

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Brams skriver:

Et par uger efter fødslen havde jeg tabt de 7 kg. jeg havde taget på under min graviditet

Et par måneder efter, havde jeg tabt yderligere 6 kg.

Hvor skønt. Jeg håber selv at smide mine rygestops-kilo oveni...

Anmeld

4. maj 2011

Mettemus

Jeg tog 16 tunge kilo på. Efter en uge havde jeg tabt 10 og nu efter nøjagtig 4 mdr er de sidste røget (). Jeg har ædt (!) ALT hvad jeg er kommet forbi der kunne proppes i munden i l'bet af de sidste fire måneder og må altså have sendt det direkte videre ud i baby (som også da også har go'e ben og tykke kinder). Nu er jeg imidlertid gået i nul-sukker-mode - lad os se hvor længe det holder

Anmeld

4. maj 2011

AnneBJ

Jeg tog lige knapt 11 kg på. Felix bliver 5 uger imorgen og jeg mangler 3,5 kg. Jeg gør INTET for det - æder lige nøjagtig hvad jeg synes men går til gengæld en del ture ifht. til inden han blev født Jeg stemmer for det der med opstramningen som mange af de andre nævner, men det kan kamoufleres med pænt tøj til barnedåben!

Anmeld

4. maj 2011

misslea

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

Hejsa

Jeg tog lige knap 8 kg på, da jeg ventede Wilma! De var væk lige med det samme... jeg vejede mig 2 dage efter fødslen, og der vejede jeg det samme som inden jeg blev gravid. Min mave var stort set væk, havde kun en lille bitte bule på maven, som man ikke ville tænke over, med mindre man kender mig og ved, at jeg normalt INGEN mave har... heheh!!!14 dage efter fødslen kunne man SLET ikke se, at jeg havde været gravid... ikke når jeg havde tøj på i hvert fald... det var jeg virkelig overrasket over.. havde regnet med at have en lille mave i et godt stykke tid!

Men efter 2 mdr. havde jeg fundet mig RIGTIG godt tilrette med min nye titel som mor OG hjemmegående (læs: jeg HYGGEDE mig lidt for meget med mine veninder, som kom og besøgte mig og Wilma), så der røg lige et par kg ekstra på sidebenene! Dem er jeg nu ved at få bugt med.... det har kun lige taget 1½ uge med ekstra sund mad... så egentlig har det været ret nemt for mig....!!!

Er helt sikker på, at du nok skal se hammer godt ud til jeres barnedåb....

Anmeld

4. maj 2011

Christine

Bavianis skriver:

Romkugler... Mums... Jeg kunne vist også modtage EU-støtte ift alt det affald jeg sparer samfundet for... Er det ikke noget med at landende får penge for at modtage farligt affald for hinanden? Den lokale Brugs burde BETALE mig for at spise alle deres klamme kager!

HAHAHA  Det synes jeg virkelig du skal foreslå i brugsen! Og SÅ sandt.

Jeg tog 21 kg på i første graviditet og fik AKS så jeg tog faktisk 5-6 kg på i ugen efter fødslen, vand i kroppen efter operation + sengeliggende en uge. Super klamt. Men så tabte jeg også 1 kg om dagen derefter i en uge.

Havde vist nok tabt omkring 13 kg efter 8 otte uger. Efter 6 måneder vejede jeg 2-3 kg mindre end da jeg blev gravid. Min baby var også tynd og lille og meget sulten, så jeg tror helt sikkert amningen gjorde et godt stykke arbejde og så ellers barnevognsture. Jeg sultede i hvert fald ikke mig selv de første 4-5 måneder

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

ikke længe... 10 uger efter fødslen så jeg sådan her ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

Bavianis skriver:

Vildt at det faktisk er så mange kg der ryger, blot ved fødslen!Ammer du? Der er mange herinde der siger, at det gør meget... Men din baby ser heller ikke så gammel ud, så der er masser af tid  

Ammer ikke :b

Hun er næsten 5 måneder 

Anmeld

4. maj 2011

BabyNilas

Jeg var desværre så dårlig til at spise da vi kom hjem fra patienthotellet så jeg tror der gik 4 uger så havde jeg tabt de 7 kg jeg tog på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.