Bavianis skriver:
Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:
- Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
- Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?
Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre.
Hejsa 
Jeg tog lige knap 8 kg på, da jeg ventede Wilma! De var væk lige med det samme... jeg vejede mig 2 dage efter fødslen, og der vejede jeg det samme som inden jeg blev gravid. Min mave var stort set væk, havde kun en lille bitte bule på maven, som man ikke ville tænke over, med mindre man kender mig og ved, at jeg normalt INGEN mave har... heheh!!!14 dage efter fødslen kunne man SLET ikke se, at jeg havde været gravid... ikke når jeg havde tøj på i hvert fald... det var jeg virkelig overrasket over.. havde regnet med at have en lille mave i et godt stykke tid!
Men efter 2 mdr. havde jeg fundet mig RIGTIG godt tilrette med min nye titel som mor OG hjemmegående (læs: jeg HYGGEDE mig lidt for meget med mine veninder, som kom og besøgte mig og Wilma), så der røg lige et par kg ekstra på sidebenene! Dem er jeg nu ved at få bugt med.... det har kun lige taget 1½ uge med ekstra sund mad... så egentlig har det været ret nemt for mig....!!! 
Er helt sikker på, at du nok skal se hammer godt ud til jeres barnedåb.... 
Anmeld