Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

Du vil hade mig, Bavian! Har været ved lægen idag, og hun spurgte til vægt etc. sagde at vægten sagde plus ti, og så kiggede hun på mine ben og sagde "og masser af det er vand kan jeg se! De kilo, de flyver af efter du har født!!" Fedt sagde jeg.. Og lovede jeg ville komme og klage, hvis ikke hun fik ret Så hate me, men jeg har lægens ord for "det bare flyyyyver af mig"

...... At jeg så ikke tror hende, dét er noget andet

Haha - hvor NAJS!

Jeg har så INGEN vand i kroppen, så alt mit er FJÆT!  Negus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

sandratobias

1. gang tog jeg 17 på.. Men husker desværre ikk hvor meget jeg havde tabt der.. Men kom da i hvert fald ned på min startvægt inden næste graviditet... Startvægten som var 53 kg.. 

2. gang tog jeg 16 kg på.. Og 9 dage efter fødslen havde jeg tabt 10 eller 12 kg.. Efter der husker jeg ikk rigtigt, men mener efter 8 uger at jeg manglede 1 kg, som jeg stadig mangler..
Og min datter er knap 12 uger.. Startvægten var oz her 53 kg.. 

Anmeld

6. maj 2011

janne1986

I min første graviditet tog jeg 12 kg på og tabte dem på ca 2 uger ...

ande graviditet tog jeg 13 kg på og tabte det i løbet af 2-3 uger

Anmeld

6. maj 2011

Miss HH

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

Jeg kan kun sige at det er imponerende flot at du kun har taget 12 kg hvis du spiser alt det du har lyst til, når det ikke lyder til det kun er grøntsager

Så mon ikke de ryger hurtigt af igen

Anmeld

9. maj 2011

Tina2

Hej smuksak! Det' så vildt du allerede er så langt!!!!!!  Og det er jo ingenting du har taget på

I min 1. graviditet tog jeg 25 kg på, og de var sparket af da Filuca var 4 mdr + 5 kg ekstra.... Det går ret let med at få dem af 1. gang synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.