Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Bavianis

Fru Nielsen skriver:

Hehe, du ville hurtig få ondt i din ryg og skulder hvis jeg skal sidde der.... Hehe!!

Men ja det er nok et spørgsmål om diciplin.... Tro mig det er til tider også rigtig svært, men jeg ved hvem det vil bide i enden efter fødslen og det er nok for mig....

Hahaha! Har et ret sjovt billede foran mig nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

otlitrom

I u, Bavianis..!! Dejlig humor, og ret godt spørgsmål! mig og mine 162 har jo også taget 9-10 kg på nu... Og jeg tænker netop det samme, med dåben und alles.. Vores kommer nemlig nok også til at være ca efter 8 uger, i stedet for de 12-14 stykker vi troede i starten...

Jeg håber fisen suuuuger det ud af sin mor.. Gerne lidt ekstra også!

Anmeld

4. maj 2011

lukasmor

Jeg tog 15 kg på og tabte dem igen efter 2 måneder.. Jeg tabte mig ikke ved at amme så jeg har måtte tænke lidt mere på hvad jeg spiste..

Anmeld

4. maj 2011

Bellinda89

Bavianis skriver:

MEGA fedt! Håber vi, et eller andet sted, deler nogen gener!!!

Hehe

Ja det var super herligt..

Frygtede at jeg skulle træne herre meget for at komme af med alle de kilo..

Blev så også temmelig overrasket over at jeg var på normal vægt bare en uge efter

Anmeld

4. maj 2011

Tulle28

Jeg tog 11 kg på ialt og det hele var stort set væk nogle uger efter fødslen. Selvfølgelig var maven lidt "løs" i det, men det gik væk om man så må sige nærmest fra den ene dag til den anden (men først ca. 3 mdr. efter). Du ser ud som om du er slank af natur, så jeg tror godt du kan regne med at være fit igen 8 uger efter

Anmeld

4. maj 2011

NinaNymannMadsen

var på normal vækt til 8 ugers undersøgelsen. og tog 20 kg på godt og vel.

Anmeld

4. maj 2011

Jibbe

Jeg tog 12 kg på ca. Efter 8 uger havde jeg smidt de 8 kg. Syntes næsten det værste er at man bare føler sig Sååå slasket. Nu 9 mdr efter har jeg tabt 8 kg mere end jeg vejede da jeg blev gravid. Og har ikke gjort noget for det andet end at jeg har en meget aktiv baby.

Anmeld

4. maj 2011

MinNoah

Det tog mig nok ca. 8 uger... Jeg ammede i 8 uger - og havde ikke tid til at spise havde en lidt krævende dreng Jeg tog 14 kg på i graviditeten.

Før jeg blev gravid vejede jeg 70 kg.

Den dag i dag, halvandet år efter min fødsel vejer jeg 67,5 kg :-)

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Astasmor skriver:

var på normal vækt til 8 ugers undersøgelsen. og tog 20 kg på godt og vel.

Uhh - du indgyder håb...

Anmeld

4. maj 2011

LISBETH:-)

Jeg venter stadig og det er 4 år siden jeg fødte den første

Måske det er fordi jeg bare venter at der ikke sker en skid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.