Hvor hurtigt tabte I graviditetskiloene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

Ja, det kan godt være jeg skal gøre noget for det - oh ve og skræk!

Hvor meget tog du på (hvis man må spørge om den slags)?

17 skrækkelige kg...de sidste fem inden for de sidste 5 uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Bavianis

Mumto3 skriver:

Det tog mig 9 mdr at tage over 30 kg på ved første graviditet og det tog 9 mdr efter jeg havde født til jeg var tilbage på min normalvægt igen :-)

Det er også hurtigt at smide så mange kg. Jeg kommer nok til at tage ca. 15 kg på...

Anmeld

4. maj 2011

Sofia

Alfred er 7 uger i dag, jeg tog 25 kilo på og har nu tabt de 17, men jeg tror det jeg har tabt har været væske, for de 17 kg tabte jeg faktisk efter 2 uger, og så har det stået lidt stille siden. Men nu har jeg tilmeldt mig madlog og så håber jeg det hjælper! Jeg ammer ikke, hvis du kommer til at amme og Birk spiser amok, ryger kiloene sikkert hurtigt

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

dorthemus skriver:

17 skrækkelige kg...de sidste fem inden for de sidste 5 uger 

Haha! Så kan det også være jeg når de 17!

Anmeld

4. maj 2011

Fru Nielsen

Med den første tog jeg 13 kg på og de var tabt 14 dage efter fødslen.

Med nr to tog jeg kun 4 kg på, så de var væk med det samme jeg havde født.....

Denne gang vejer jeg nu 25+0, 2 kg under det jeg vejede da jeg blev gravid...... Så der kan jeg ikke sige dig det!

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Alfred er 7 uger i dag, jeg tog 25 kilo på og har nu tabt de 17, men jeg tror det jeg har tabt har været væske, for de 17 kg tabte jeg faktisk efter 2 uger, og så har det stået lidt stille siden. Men nu har jeg tilmeldt mig madlog og så håber jeg det hjælper! Jeg ammer ikke, hvis du kommer til at amme og Birk spiser amok, ryger kiloene sikkert hurtigt

Jeg håber han vil suge alt fjæt ud af mig! Men hvis jeg skal være smækker til festen, må jeg nok også hellere gøre en indsats... Negus.

Anmeld

4. maj 2011

mortilnoahogmelina

Bavianis skriver:

Hold da op! Du var hurtig til at smide de kg! Og så bare sådan af sig selv...

JA Jeg har ingenting gjort .
Jeg fødte 30 december og det var lorte vejr langtid efter min fødsel . Så det blev ikke til mange gå ture . Jeg vejede 1 kg under min start vægt til vores barndåb da han var 12 uger .
Jeg ammede de første 2 måneder og så gik jeg over til flaske .
De siger jo hvis du ammer tabes du dig ret hurtigt .
Men handler nok os om ens stofskifte . Mit har ændret sig efter JEG har født .
Jeg passede slet ikke på i løbet af min graviditet spiste hvad jeg ville .

Anmeld

4. maj 2011

Vial

Bavianis skriver:

Vi skal holde dåb ca. 8 uger efter fødslen, og jeg er lidt spændt på, om jeg mon ligner Jabba The Hut til festen... MIt spørgsmål til Jer er:

• Hvor lang tid gik der for Jer med at smide de kg I havde taget på under graviditeten?
  • Og hvor meget havde I tabt ca. 8 uger efter fødslen?

Jeg er 35+4 idag, og har taget ca. 12 kg på indtil videre. 

Da jeg vejede mig på barselsgangen, der vejede jeg 3 kilo mindre end før jeg blev gravid! De to pomfritter havde suget alt ud af deres mor.

Siden hen har jeg fået bygget min krop op igen med romkugler, så nu siger den plus 4 kilo fra før jeg blev gravid. Altså 7 kilo bageraffald.

Sådan noget møg! Nu skal det også slutte.

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

Fru Nielsen skriver:

Med den første tog jeg 13 kg på og de var tabt 14 dage efter fødslen.

Med nr to tog jeg kun 4 kg på, så de var væk med det samme jeg havde født.....

Denne gang vejer jeg nu 25+0, 2 kg under det jeg vejede da jeg blev gravid...... Så der kan jeg ikke sige dig det!

Hold da op! Du er god til at holde vægten! Jeg har godt nok også bare ladet stå til...  Har spist usundt, og har givet efter for alle mine madlyster - det er nok en vane der skal lægges på hylden!

Anmeld

4. maj 2011

morethanperfect

Jamen jeg tog 18 kilo på så jeg kom til at veje 70 kilo. Nu vejer jeg 64 .. Før jeg blev gravid vejede jeg 52 , og vil inderligt derned igen , men det kommer jeg nok ikke . Selvom jeg skal op af en meget stejl bakke og omkring 60 trapper .. Spiser sundt og træner , ved ik hvad jeg gør galt .. Men pyt . Sådan er jeg , og sådan blir jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.