æh, jeg kan slet ikke forstå hvorfor det er nogle synes faderen skal betale mere?
hvad er det dog der kræver så mange penge...lad os antage at de 1100 kroner er halvdelen af det rådighedsbeløb man har til et barn, altså 1100 fra moderen og 1100 til faderen...så har man 2200 til barnet...
jeg kan ikke se hvorfor faderen skal betale til pasning af barnet, jo hvis barnet bor 50/50 ved hver forældre.
når barnet bor hos moderen, må i da give mig ret i at:
-det er hendes valg at barnet skal have pasning, det er ikke faderen som har det behov, men moderen.
- det er moderens valg at barnet skal gå i mærketøj, eller andre dyre mærker, ikke faderens, da han ikke er til stede.
-det er moderens valg hvad sportsgrene barnet skal deltage i, ikke faderens...de gange hvor det er faderen som har valgt en sportsgren til barnet, har jeg aldrig hørt han forlanger moderen skal betale.
jeg er lidt rådvild, hvad er det lige i skal bruge alle de penge til?
jeg mener er det noget faderen har været med til at vælge?
hvis jeg havde 2200 pr. barn, når jeg havde betalt alt det jeg havde valgt for mit barn, uden faderen har været indblandet, så ville mine unger sidde som baroner!
man kunne jo også vælge at vende den om og sige, er man ikke tilfreds med det beløb faderen skal betale, så kan man jo bare bytte, lade ham have barnet, og så betalte man selv.
hvor mange penge ville i selv kunne ligge ud når man pludselig ikke får så meget boligsikring, børnepenge, o.s.v.
Anmeld