Når man gerne vil med i "hulen" men ikke må.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Ida.

Rosa skriver:

For filan, så hylede jeg lidt alligevel  Tak Ida! Det er sgu nok også bare mig der er megapivet og træls i dag - argh, hader den slags dage hvor ens tårekanaler er på steroider 

Tusind tak for virkeligt dejlige svar og forståelse (og ros - weeee!)  Jeg vil slå hele tanken om den lukkede ud af hovedet og koncentrere mig om aaaalt det hyggelige og dejlige der sker alle andre steder 

Knus herfra 

Know the feeling - jeg er også frygtelig til at bryde i tårer over det mindste...især i perioder. Det der specialeræs er altså også nogle gange lidt af en argh-ting, som kan få ens følelser ekstra i spil - synes du ikke? Altså det virker mærkeligt at en opgave kan gøre det, men synes, at det sætter livet i perspektiv - om lidt er vi ude i virkeligheden, som stiller rigtige krav til os, og vi skal kunne noget, skal vi! Og ved man i virkeligheden noget, eller er det bare noget, man sådan går og bilder sig ind? Synes hele processen med mellemrum sender mig på følelsesmæssig rutchetur...

Nå sidespring...må hellere få gjort noget fornuftigt, inden familien begynder at stille krav til mig også  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Rosa

Kristinewl skriver:

Lyder fornuftigt for vi vil gerne læse om dig og familien her ude

Jamen det bliver der muighed for - engang når jeg bliver menneske med normale søvnrutiner igen 

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Ida. skriver:

Know the feeling - jeg er også frygtelig til at bryde i tårer over det mindste...især i perioder. Det der specialeræs er altså også nogle gange lidt af en argh-ting, som kan få ens følelser ekstra i spil - synes du ikke? Altså det virker mærkeligt at en opgave kan gøre det, men synes, at det sætter livet i perspektiv - om lidt er vi ude i virkeligheden, som stiller rigtige krav til os, og vi skal kunne noget, skal vi! Og ved man i virkeligheden noget, eller er det bare noget, man sådan går og bilder sig ind? Synes hele processen med mellemrum sender mig på følelsesmæssig rutchetur...

Nå sidespring...må hellere få gjort noget fornuftigt, inden familien begynder at stille krav til mig også  

Jeg haaader det efterhånden... Jeg synes det virker så værdiløst og prætentiøst, det jeg får skrevet! Og så er jeg bare dronning af overspringshandlinger - se bare hvordan jeg får pisket en storm op i et glas vand herinde BARE fordi jeg ikke gider skrive speciale 

Anmeld

8. april 2011

Ida.

Rosa skriver:

Jeg haaader det efterhånden... Jeg synes det virker så værdiløst og prætentiøst, det jeg får skrevet! Og så er jeg bare dronning af overspringshandlinger - se bare hvordan jeg får pisket en storm op i et glas vand herinde BARE fordi jeg ikke gider skrive speciale 

Det har sine op- og nedture det der specialeskriveri - jeg har været igang siden slut januar og lige nu hænger det ud af halsen. Vi står foran, hvad der føles som et gigantisk bjerg ved navn "analyse" - heldigvis er vi to om det, og det hjælper gevaldigt på aktivitetsniveauet og drivet...men phew hvor er det en hård proces ind imellem...

Og nu videre i dagens tekst

Anmeld

8. april 2011

Milka

altså, jeg synes efterhånden godt du må graduate til at være officiel ns'er (det er du i hvert fald i min verden). men jeg er ikke inde på den lukkede heller og er ikke sikker på hvad reglerne er!

desuden tror jeg at du helt naturligt ville fylde mere herinde hvis du blev fuldbyrdigt medlem. you know?

nå, jeg skal ned og hente psykopatbørn nu (ups, det sagde jeg ikke lige! )

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Milka skriver:

altså, jeg synes efterhånden godt du må graduate til at være officiel ns'er (det er du i hvert fald i min verden). men jeg er ikke inde på den lukkede heller og er ikke sikker på hvad reglerne er!

desuden tror jeg at du helt naturligt ville fylde mere herinde hvis du blev fuldbyrdigt medlem. you know?

Takker og jo, du har garanteret ret  

Og når du alligevel er afsted kan du så ikke hente min møgunge også? Jeg giiiider ikke og det er kooooldt!!! 

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Ida. skriver:

Bare kald mig Ida jeg bruger aldrig Maria, men da der allerede er en anden bruger herinde med brugernavnet Ida, så kan jeg ikke bruge det

Hihi, ok... tænkte bare, at jeg hellere måtte referere til hele dit brugernavn, så der ingen tvivl var..

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Milka skriver:

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Rosa skriver:

Ja - men efter en masse dejlige svar vil jeg bare droppe tanken om det og glæde mig over alle de andre honningkrukker der er at finde rundt omkring 

Ja, for vi andre er vel osse gode nok, eller...?

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Bondepigen skriver:

Ja, for vi andre er vel osse gode nok, eller...?

ÅÅÅRK ja!!! I er allesammen dejlige! Ingen sure miner herfra, jeg skulle bare lige ud med hvad jeg har gået og tænkt om det... Men det ændrer jo ikke ved at jeg stadig holder af NS og har tænkt mig at blive ved med at bruge jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.