Puha... jeg har prøvet at svare dig et par gange nu men ender med at slette. Og det er der flere grunde til.
Men har nogle pointer jeg dog alligevel gerne vil skrive til dig og andre generelt.
Jeg forstår dig. Det er ikke fedt at være i klemme på den måde. Men det er jo desværre en konsekvens af at der er noget lukket. Ved godt du ved det, jeg tænker bare højt, hvis man kan sige det sådan. 
Vi snakker om hvordan og hvorledes og her i opstartfasen vil tingene nok gå lidt mere tungt fordi vi lige skal finde ud af det hele. For agendaen er jo at ns skal være lukket fordi det skal være en sikker havn for ns'erne. Men for at den skal forblive sikker kræver det et begrænset og velovervejet indslusning.
- ret mig lige hvis jeg tager fejl NSere?!! -
Dette kombineret med at vi er mange forskellige mennesker der skal være enige gør at det er mere omstændigt end bare lige...
Så det har intet med at vi - jeg ikke kan lide dig Rosa eller MoarJ men vi skal lige finde ud af det selv først. Og det er ikke nemt.
Så der er ikke andet at sige end at klø på og skriv og vær med alt det I kan også glæder jeg mig til at se on the other side as well

knus!
Ja, altså - nu byder det mig en lillebitte anelse imod at jeg sådan skal "skrive løs" og lade jer se en masse om mig herinde på NS, når jeg så ikke kan tage del i det der er personligt for jer - get it? 
Altsååå - At for at "komme med i hulen" så skal I lære mig bedre at kende, jeg skal være mere aktiv, skrive mere om mig selv osv. - men jeg må ikke læse med hos jer og lære jer at kende med de mere følsomme ting eller følge med i de liv jeg har fulgt levende det sidste år?
Du skriver at "den lukkede" (no joke intended
) skulle være "en sikker havn for ns'erne. Men for at den skal forblive sikker kræver det et begrænset og velovervejet indslusning". Jamen ja... Så bliver jeg endnu mere ked af at være blevet vejet og fundet for let. Hvad er det I tror jeg (ja jeg kan jo kun tale for mig selv) bringer med ind som gør at jeg gør jeres havn usikker?
Ja, jeg sidder sgu med en klump i halsen nu og er rigtig ked af at der ikke var tillid til min egen person i denne sammenhæng, - så må I gerne kalde mig nærtagende, hvilket jeg garanteret også er når det kommer til folk man er blevet glad for...
Men tak for dit svar - det var rart at få rene ord for pengene