Når man gerne vil med i "hulen" men ikke må.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Ida.

Bondepigen skriver:

Jeg forstår dig virkelig. Osse at du ikke føler for at give noget af dig selv, når andre ikke vil lukke dig ind i deres liv. Men som Idamaria siger, så sker der ikke ret meget derinde, men det kan du jo ikke se med egne øjne.....

Bare kald mig Ida jeg bruger aldrig Maria, men da der allerede er en anden bruger herinde med brugernavnet Ida, så kan jeg ikke bruge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Ida.

Ida. skriver:

Bare kald mig Ida jeg bruger aldrig Maria, men da der allerede er en anden bruger herinde med brugernavnet Ida, så kan jeg ikke bruge det

Ah jo - skulle bare sætte et punktum på

Anmeld

8. april 2011

KWL

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Du har søgt om at komme ind men har fået nej??

Jeg er selv meget splittet. Jeg er heller ikke pludsmedlem og kan kun læse med.

Anmeld

8. april 2011

Rosa

sarahb skriver:

Det er så meget rigtigt, og synes faktisk det er lidt til grin! Du er en del af os og hvad har du gjort forkert mod NS der gør at du ikke kan lukkes ind og læse det der er mere bid i!!!

Tusind tak, sarab - det varmede fandme! 

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Ida. skriver:

Jeg forstår dine følelser, men vil ikke dizze dem, der har taget beslutningen....mon ikke du snart bliver lukket inde på den lukkede?!! (ja jeg ser altså lidt humor forbundet med det...og jeg forbliver på åben indlæggelse og kigger gennem ruden til dem på den lukkede )

Nogle dage er man bare et frygteligt pyldrehoved, det skal man have lov til at være og sårbar...jo det er vi jo allesammen! Jeg ser dig som en pålidelig, ærlig og loyal person, hvilket dette indlæg da helt klart bekræfter mig i

Giv det tid søde Rosa - og bliv da bare ved at skrive herinde, dine indlæg er kærkomne, du er velformuleret og dine beretninger er dejlige og underholdende. Der er mange navlere, der ikke læser med på den åbne, og dermed ikke læser dine indlæg...så glem os ikke, når du skriver et indlæg

For filan, så hylede jeg lidt alligevel  Tak Ida! Det er sgu nok også bare mig der er megapivet og træls i dag - argh, hader den slags dage hvor ens tårekanaler er på steroider 

Tusind tak for virkeligt dejlige svar og forståelse (og ros - weeee!)  Jeg vil slå hele tanken om den lukkede ud af hovedet og koncentrere mig om aaaalt det hyggelige og dejlige der sker alle andre steder 

Knus herfra 

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Kristinewl skriver:

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Du har søgt om at komme ind men har fået nej??

Jeg er selv meget splittet. Jeg er heller ikke pludsmedlem og kan kun læse med.

Ja - men efter en masse dejlige svar vil jeg bare droppe tanken om det og glæde mig over alle de andre honningkrukker der er at finde rundt omkring 

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Kirle skriver:

Igen jeg kan godt se det! Men ved ikke hvad jeg mere skal sige.

Det er også helt OK - jeg har fået "tudet af" nu, og I har været så gode til at svare, så videre, fremad og opad herfra! Vi ses rundt omkring i debatten og herinde 

Kram

Anmeld

8. april 2011

<3

Rosa skriver:

Det er også helt OK - jeg har fået "tudet af" nu, og I har været så gode til at svare, så videre, fremad og opad herfra! Vi ses rundt omkring i debatten og herinde 

Kram

Dejligt! Og man må godt pylre lidt ind imellem!

knus!

Anmeld

8. april 2011

KWL

Rosa skriver:

Ja - men efter en masse dejlige svar vil jeg bare droppe tanken om det og glæde mig over alle de andre honningkrukker der er at finde rundt omkring 

Lyder fornuftigt for vi vil gerne læse om dig og familien her ude

Anmeld

8. april 2011

BinaMor

Jeg er enig. jeg er oprindeligt en NSer. faktisk var det mig der i sin tid snakkede med henrik om at lave en debat kun var NS og fik mange af dem herover. men så var jeg ikke aktiv nok og så blev jeg glemt. fik ihvertfal ikke svar på mine oprettede tråde. nå men jeg fulgte alligevel med jer andre. selvom i glemte mig og sys dete r ærgeligt at jeg ikek kan følge med i jeres liv mere. jeg kan huske tråde langt tilbage.. da milka var gravid. da tjulh kæmpede. da vinker var gravid og spændt.. øv øv. håber i husker orf også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.