Ida. skriver:
Jeg forstår dine følelser, men vil ikke dizze dem, der har taget beslutningen....mon ikke du snart bliver lukket inde på den lukkede?!!
(ja jeg ser altså lidt humor forbundet med det...og jeg forbliver på åben indlæggelse og kigger gennem ruden til dem på den lukkede
)
Nogle dage er man bare et frygteligt pyldrehoved, det skal man have lov til at være
og sårbar...jo det er vi jo allesammen! Jeg ser dig som en pålidelig, ærlig og loyal person, hvilket dette indlæg da helt klart bekræfter mig i 
Giv det tid søde Rosa - og bliv da bare ved at skrive herinde, dine indlæg er kærkomne, du er velformuleret og dine beretninger er dejlige og underholdende. Der er mange navlere, der ikke læser med på den åbne, og dermed ikke læser dine indlæg...så glem os ikke, når du skriver et indlæg 
For filan, så hylede jeg lidt alligevel
Tak Ida! Det er sgu nok også bare mig der er megapivet og træls i dag - argh, hader den slags dage hvor ens tårekanaler er på steroider 
Tusind tak for virkeligt dejlige svar og forståelse (og ros - weeee!)
Jeg vil slå hele tanken om den lukkede ud af hovedet og koncentrere mig om aaaalt det hyggelige og dejlige der sker alle andre steder 
Knus herfra
Anmeld