Når man gerne vil med i "hulen" men ikke må.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Bondepigen

Rosa skriver:

ÅÅÅRK ja!!! I er allesammen dejlige! Ingen sure miner herfra, jeg skulle bare lige ud med hvad jeg har gået og tænkt om det... Men det ændrer jo ikke ved at jeg stadig holder af NS og har tænkt mig at blive ved med at bruge jer 

Dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Skouboe

Jeg er heller ikke på den lukkede, så du får også æren af alt mit ævl...

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Haha, vi er ret priviligere at vi kan være på den åbne..

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Skouboe skriver:

Jeg er heller ikke på den lukkede, så du får også æren af alt mit ævl...

Fedt mand  Totalt yndlingsævl 

Anmeld

8. april 2011

Karo

Nu har jeg ikke læst alle kommentarene så hvis jeg kommer til at gentage noget må i undskylde.

Jeg syndes det lukkede forum er en god ting. Der er folk herinde der har brug for at kunne tale frit uden at folk "udefra" kan følge med i hvad der bliver skrevet, og det giver det lukkede forum dem muligheden får. Vi har et par personer der ikke var så aktive mere nettop fordi de følte de ikke længere kunne tale "anonymt" herinde mere og det syndes jeg er syndt. Jeg ser det lukkede forum som et tillæg til denne gruppe. Derinde kan man skrive det man normalt enten ville holde for sig selv eller som snonym.

Der bliver faktisk ikke skrevet så voldsomt meget derinde men lidt gør der selvfølgelig. Personligt skriver jeg selv i denne gruppe. Hvis jeg på et tidspunkt føler at jeg har brug for anonymitet så vil jeg skrive der istedet, men ellers skriver jeg her.

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

Rosa skriver:

Jeg forstår absolut at der er følsomme emner derinde, men det var der jo i lige så høj grad "herude" før den med googleriet kom på banen (hvilket jeg har fuld forståelse for!!!).

Men hvis f.eks. Trine og andre før var OK med at andre baby.dk-brugere kunne læse indlæggene herinde, men ikke med at man kunne google dem, så forstår jeg ikke denne eksklusion af brugere (som mig) fra NS-klubben som trods alt har kunnet læse ALLE indlæg frem til nu...?

Hvad mon der gør at det pludselig kun er "ægte NS'ere" (hvad det så efterhånden er) som er velkomne, og så enkelte brugere som er adopterede - men ikke f.eks. mig og andre? Det gør mig ked af det på den der folkskoleagtige måde hvor man pludselig ikke blev inviteret fordi man ikke var venner "nok", men kun "pseudovenner". 

Hvis man kan se at en person har en profil man kender, så sker der vel intet ved at den person kan læse med derinde, det er vel ikke dem som er "fjenden"? "Fjenden" er vel google - eller hvad? 

PS. Jeg gad ikke sidde og tude jer ørerne fulde af øv'er hvis ikke det var fordi jeg er så skideglad for NS. 

For mig kan jeg forstå begge veje. Men for mit vedkommende kunne jeg slet ikke skrive noget herude mere grundet nogle personlige ting desværre

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Nu har jeg ikke læst alle kommentarene så hvis jeg kommer til at gentage noget må i undskylde.

Jeg syndes det lukkede forum er en god ting. Der er folk herinde der har brug for at kunne tale frit uden at folk "udefra" kan følge med i hvad der bliver skrevet, og det giver det lukkede forum dem muligheden får. Vi har et par personer der ikke var så aktive mere nettop fordi de følte de ikke længere kunne tale "anonymt" herinde mere og det syndes jeg er syndt. Jeg ser det lukkede forum som et tillæg til denne gruppe. Derinde kan man skrive det man normalt enten ville holde for sig selv eller som snonym.

Der bliver faktisk ikke skrevet så voldsomt meget derinde men lidt gør der selvfølgelig. Personligt skriver jeg selv i denne gruppe. Hvis jeg på et tidspunkt føler at jeg har brug for anonymitet så vil jeg skrive der istedet, men ellers skriver jeg her.

Jeg er enig med dig i at det lukkede forum kan være en god ting, hvis det drejer sig om at man ikke vil findes på google eller af folk man ikke stoler på.

Men når det begynder at handle om at ekskludere andre bare fordi de ikke er "NS'er nok" til at læse med på det "rigtige NS-forum / NS familien" selvom folk har fulgt med i deres historier i mere end et år, grinet og grædt, trøstet og ønsket tillykke, så synes jeg det er lidt ærgeligt. Men igen - jeg har fået sagt de ting jeg var ked af, og jeg bærer ikke nag 

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Vingummien skriver:

For mig kan jeg forstå begge veje. Men for mit vedkommende kunne jeg slet ikke skrive noget herude mere grundet nogle personlige ting desværre

Hejsa. 

Det lyder da rigtigt træls  Det er bestemt heller ikke fordi jeg ikke synes at der må være et lukket forum. Måske kunne du bruge mit svar til Karo herover? 

Mvh

Rosa

Anmeld

8. april 2011

Karo

Rosa skriver:

Jeg er enig med dig i at det lukkede forum kan være en god ting, hvis det drejer sig om at man ikke vil findes på google eller af folk man ikke stoler på.

Men når det begynder at handle om at ekskludere andre bare fordi de ikke er "NS'er nok" til at læse med på det "rigtige NS-forum / NS familien" selvom folk har fulgt med i deres historier i mere end et år, grinet og grædt og ønsket tillykke, så synes jeg det er lidt ærgeligt. Men igen - jeg har fået sagt de ting jeg var ked af, og jeg bærer ikke nag 

Der kan jeg godt følge dig.

Jeg tænker lidt at du fik afslag inden debaten omkring hvad vi gør ved ansøgninger til den lukkede del var oppe og vende. Nu er der blevet sat regler og måske var det en god ide at prøve igen.

Jeg vil meget gerne tage den op igen hvis de er intereseret.

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

Rosa skriver:

Hejsa. 

Det lyder da rigtigt træls  Det er bestemt heller ikke fordi jeg ikke synes at der må være et lukket forum. Måske kunne du bruge mit svar til Karo herover? 

Mvh

Rosa

Ja det kan jeg sagtens, og er ikke personligt mod dig. Tror bare man vil se lidt fler eindlæg fra dig behøves ikke i mine øjne være dybt personlige når nogle af os andre ikke engang kan/vil det herunde i det åbne.

Men bare lidt flere indlæg

For altså, det her er meget pinligt, for jeg troede f.eks ikke rigtig du var ved ns mere, kun en meget kort perioede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.