Når man gerne vil med i "hulen" men ikke må.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

mariamiss6

Vingummien skriver:

Og jeg er altid til at finde, lige rundt om hjørnet hvor jeg lure ved jer andre derude i det ÅBNE

Ser du, nu er det altså ikke for at være flabet, men har du skiftet nick eller sådan noget, for jeg aaaaner ikke lige hvem du er????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Ser du, nu er det altså ikke for at være flabet, men har du skiftet nick eller sådan noget, for jeg aaaaner ikke lige hvem du er????

:p hehe ja det har jeg

Anmeld

8. april 2011

mariamiss6

Vingummien skriver:

:p hehe ja det har jeg

Okay

Anmeld

9. april 2011

Rosa

Uha, kan se at jeg bliver citeret flere steder for at sige det der med "leftovers" - altså nu var det jo ment som en reference til den FØLELSE man kan få når en del af det "vigtige" går tabt inde  hulen, ikke? Ikke at jeg mener at alt det andet ikke er helt fantastisk at følge med i - sorry hvis det lød sådan!

Jeg er efterhånden lidt ligeglad med det der lukkede forum, som jeg tidligere skrev i denne tråd vil jeg heller fokusere på alt det fede i stedet for. Jeg fik sagt min mening, og fik respons, og det var superfint.  Om en eller flere har "stemt mig ud" - jamen det er da ligemeget - det er jo ikke en popularitetskonkurrence! Og jeg bærer ikke nag, jeg synes det lyder som om der er mange gode og reelle grunde til at den klub er privat... Også selvom "Familien NS" ikke er for alle dem der kaldes og kalder sig NS'ere...

Jeg kaster mig tilbage i dynerne og plejer mine tømmermænd igen 

Anmeld

9. april 2011

mama09

Rose <3 skriver:

Du kan godt blive plus med master Så er det bare via bankoverførelse.

Og jeg vil gerne lige understrege jeg IKKE alene, tog beslutningen om at Rosa ikke pt. og jeg mener pt.!!!! ikke kunne komme ind i hulen.

ja ja da jeg blander mig ikke

nej man kan ikke. det er jo ikke visa, men ligesom et electron... bank overførsel? ja men så er det dyrer...

Anmeld

9. april 2011

Bondepigen

Rosa skriver:

Uha, kan se at jeg bliver citeret flere steder for at sige det der med "leftovers" - altså nu var det jo ment som en reference til den FØLELSE man kan få når en del af det "vigtige" går tabt inde  hulen, ikke? Ikke at jeg mener at alt det andet ikke er helt fantastisk at følge med i - sorry hvis det lød sådan!

Jeg er efterhånden lidt ligeglad med det der lukkede forum, som jeg tidligere skrev i denne tråd vil jeg heller fokusere på alt det fede i stedet for. Jeg fik sagt min mening, og fik respons, og det var superfint.  Om en eller flere har "stemt mig ud" - jamen det er da ligemeget - det er jo ikke en popularitetskonkurrence! Og jeg bærer ikke nag, jeg synes det lyder som om der er mange gode og reelle grunde til at den klub er privat... Også selvom "Familien NS" ikke er for alle dem der kaldes og kalder sig NS'ere...

Jeg kaster mig tilbage i dynerne og plejer mine tømmermænd igen 

Det er helt ok med mig.

God bedring med tømmermændende!

Anmeld

9. april 2011

Klumpe-dumpe

mama09 skriver:

ja ja da jeg blander mig ikke

nej man kan ikke. det er jo ikke visa, men ligesom et electron... bank overførsel? ja men så er det dyrer...

jeg tror det er 8 kr. dyre hver 3 mdr. det er administrationsgebyr. Jeg brugte electron før jeg blev smart på den ;)

Det øverste var slet ikke til dig, men mere til selve tråden ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.