Når man gerne vil med i "hulen" men ikke må.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Rosa

Karo skriver:

Der kan jeg godt følge dig.

Jeg tænker lidt at du fik afslag inden debaten omkring hvad vi gør ved ansøgninger til den lukkede del var oppe og vende. Nu er der blevet sat regler og måske var det en god ide at prøve igen.

Jeg vil meget gerne tage den op igen hvis de er intereseret.

Altsåååå - det ved jeg ikke rigtigt - det ville virke lidt underligt lige efter dette indlæg, som om jeg har tudet mig til at få lov - det ville jeg have det træls med, så jeg tror egentlig bare at jeg hænger ud herude i det fri lidt endnu - men tak for tilbudet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Rosa

Vingummien skriver:

Ja det kan jeg sagtens, og er ikke personligt mod dig. Tror bare man vil se lidt fler eindlæg fra dig behøves ikke i mine øjne være dybt personlige når nogle af os andre ikke engang kan/vil det herunde i det åbne.

Men bare lidt flere indlæg

For altså, det her er meget pinligt, for jeg troede f.eks ikke rigtig du var ved ns mere, kun en meget kort perioede

Jeg har simpelthen bare haft en periode hvor jeg har været meget lidt på tasterne, men til gengæld har jeg fulgt med hver gang jeg har haft et ledigt minut. Tidligere var jeg noget mere aktiv og har da også postet en del indlæg herinde, men ja, det er noget tid siden at jeg har haft overskudet til at være rigtig synlig ud over som moderator.  Så jeg kan da godt se at folk måske ikke har opdaget at jeg aldrig var væk 

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

Rosa skriver:

Jeg har simpelthen bare haft en periode hvor jeg har været meget lidt på tasterne, men til gengæld har jeg fulgt med hver gang jeg har haft et ledigt minut. Tidligere var jeg noget mere aktiv og har da også postet en del indlæg herinde, men ja, det er noget tid siden at jeg har haft overskudet til at være rigtig synlig ud over som moderator.  Så jeg kan da godt se at folk måske ikke har opdaget at jeg aldrig var væk 

ja

Anmeld

8. april 2011

Rosa

Vingummien skriver:

ja

Stop så med den smiley - jeg bliver helt bløøød - som vingummi 

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

Rosa skriver:

Stop så med den smiley - jeg bliver helt bløøød - som vingummi 

Haha

Anmeld

8. april 2011

Ni-ko-li-ne

det er rigtig svært med det med hvem der må være medlem osv...

vi er blevet enige om at der skal være 100% enighed... Fordi det netop skal være sådan, at man føler sig 100% fortrolig med dem der læser med....

men som Mette skriver, så tager det tid... før alle kender een og føler sig fortrolige osv...

Anmeld

8. april 2011

Ni-ko-li-ne

og nej, man kan ikke sige at "du er blevet vejet og fundet for let"

for det er ikke sådan det er....

det er bare ikke alle der føler sig 100% fortrolige... Og sådan er det når man ikke har kendt een person så frygteligt længe...

som du selv skriver har du mest læst med, fordi der har været lidt stille på skrivekontoen... Det gør dig ikke mindre værd, men det gør at alle måske ikke har lært dig 100% at kende...

Anmeld

8. april 2011

mariamiss6

Hm, jeg har nu altid følt at NS var mere eller mindre lukket, selvom det var offentligt tilgængeligt....

Så for mig var det sådan lidt ligemeget, eller i hvert fald okay, at den hemmelige klub blev lavet nu...

Dog er jeg ked af, og RIGTIG ked af, at jeg føler jeg har mistet lidt indsigt hos bestemte brugere....

Og Rosa, jeg har godt lagt mærke til det kun er blevet til mod. og billedspam

Men, jeg har ikke lyst til at "blive" NS'er, for jeg kommer ikke fra NS, og jeg kan ikke se hvordan jeg nogen sinde skulle kunne blive NS'er, når jeg aldrig har været på den gamle og helt rigtige NS side.....

Så, tja, jeg bliver jo bare ude i øffen, og alle de andre, og håber at jeg får et glimt af dem jeg savner, i ny og næ... 

Anmeld

8. april 2011

mama09

Rosa skriver:

Kære Navler!

Jeg tillader mig som "ikke-rigtig-NS'er" at skrive et lille bittersødt indlæg om hvordan jeg har det med den nye lukkede klub, fordi jeg egentlig har lyst til at være åben og ærlig overfor fællesskabet herinde som jeg er kommet til at holde rigtig meget af.

Jeg vil altså gerne fortælle jer, at jeg er rigtig ked af at den klub, for jeg læser nemlig rigtig meget med herinde, - mere end nogen andre steder på baby.dk.  Også i perioder som nu hvor jeg er alene hjemme med Jonathan som gennem længere tid har været syg med MØB og astmatisk bronkitis m.m. er NS mit foretrukne sted sammen med OEF. Efterhånden er jeg mest aktiv herinde som moderator ude på siden, og så når jeg læser herinde. Når jeg endelig skriver svar så er det som regel herinde og ofte lykønskninger fordi jeg faktisk føler en oprigtig glæde ved at læse om jeres liv - også jer jeg ikke kende ved navn endnu. 

Selvom jeg ikke er den mest aktive til selv at oprette debatter andet end billedspam i OEF så har jeg flere gange fået afvide af f.eks. Tjuhl og Kitty m.fl. at jeg da var en "rigtig NS'er nu" og takket mange gange.  Det gjorde mig rigtig glad, dengang. Men nu har jeg så fået afslag for en uges tid siden om at være med i klubben, fordi jeg ikke er aktiv nok herinde på NS. Afslaget i sig selv er en ting - at man ikke er "set nok" til at tælle som "rigtig". Men det har jo den konsekvens at derfor kan jeg nu f.eks. kun læse f.eks. Trines indlæg om hendes familie når hun selv sender mig dem på PB - jeg kan ikke læse andres kommentarer eller selv deltage som jeg plejede. 

Og hvem ved hvor mange andre indlæg jeg ellers går glip af? Jeg følte ellers liiige at jeg var begyndt at lære flere og flere at kende herinde fra, anna-jonas, Milka, Tina, Sarab m.fl. men nu bliver det da svært at følge med i folks mere personlige indlæg. Jeg har ikke en jordisk chance for at lære folk bedre at kende stille og roligt når jeg "kun" må læse det som ikke er personligt nok til at komme ind i hulen og stå. 

Pointen fra mig er: ÆV hvor er jeg bare trist over at min favoritdebat og favoritdebattører her på baby er bag lukkede døre nu. Øv hvor er jeg ked af at man ikke må være "stille med på sidelinjen" - jeg tvivler på at Trine f.eks. tror det er mig der skulle lække følsomme oplysninger på nettet om Sol, eller lignende... 

Æv og øv  Mon jeg er den eneste der har det sådan? Det tror jeg næppe for der må da være endnu mindre aktive "næsten-NS'ere" end mig?

Rosa - som stadig følger med så godt hun kan, men med en lidt underlig følelse i maven af at være smidt udenfor døren...

Du er da en ns´er...

Jeg er kun herinde, da jeg ikke er plus medlem - har kun master card  Så ja jeg snager i den hemmelige klub - men kan jo ikke skrive/være aktiv.. så derfor holder jeg MIG mest her, i den åbne..

Kan kun sige at vi må holde sammen, og blive ved med at skrive indlæg, hvor man altid får gode råd og kram

Anmeld

8. april 2011

JustAnotherName

Det har jeg absolut fuld forståelse for - det der med at holde kontakten og finde hinanden igen hvor det er mere overskueligt.

Ja - hvad skal man skrive - det er bare trist at jeg nu fremover vil gå glip af noget af det der gør baby.dk særligt for mig, nemlig nærheden og det personlige med folk som man har fulgt snart i årevis (sådan næsten). 

Jeg ved da at nu hvor jeg ved der foregår en del som jeg ikke er en del af, og at jeg ikke "må være med" der hvor folk bliver helt ærlige og følsomme - jamen så bliver man da en smule mindre ivrig efter at klikke ind og læse "the leftovers"  Sådan ville de fleste nok have det... 

Men tak, søde dig! Dine indlæg finder jeg sgu nok alligevel 

Det er her der stadig masser af!  ...Måske bare ikke lige fra Trine mere.
Og der er selvfølgelig også andre, der nu vælger det lukkede forum.
Men det gør da ikke DETTE NS-forums samvær mindre tæt og nært eller relevant og spændende, end før?! Det syntes jeg da er en lidt ærgelig opfattelse (bla. fordi jeg selv (og flere andre også) kun skriver aktivt her). Jeg mener da bestemt ikke kun at dette er "leftovers" - selvom de meget private indlæg bliver oprettet i det andet NS-forum. Det er jo ikke sådan at det KUN er dybe, følsomme emner der oprettes derinde, men mere det er nogle bestemte profiler som ønsker EKSTRA anonymitet, uden at skulle gå helt undercover.....Dermed er det jo ikke KUN dybe indlæg der blotter følelser og tanker, som bliver oprettet af disse personer. Og der er da også stadig en hel del (flertallet vil jeg stadig tro), der fortsat vælger at oprette deres indlæg HER, også selvom det er med billeder eller tekst der udover glædelige ting og sager, også fortæller om modgang eller dybere tanker og følelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.