Når man gerne vil med i "hulen" men ikke må.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

JustAnotherName

Ja, altså - nu byder det mig en lillebitte anelse imod at jeg sådan skal "skrive løs" og lade jer se en masse om mig herinde på NS, når jeg så ikke kan tage del i det der er personligt for jer - get it? 

Altsååå - At for at "komme med i hulen" så skal I lære mig bedre at kende, jeg skal være mere aktiv, skrive mere om mig selv osv. - men jeg må ikke læse med hos jer og lære jer at kende med de mere følsomme ting eller følge med i de liv jeg har fulgt levende det sidste år? 

Du skriver at "den lukkede" (no joke intended ) skulle være "en sikker havn for ns'erne. Men for at den skal forblive sikker kræver det et begrænset og velovervejet indslusning". Jamen ja... Så bliver jeg endnu mere ked af at være blevet vejet og fundet for let. Hvad er det I tror jeg (ja jeg kan jo kun tale for mig selv) bringer med ind som gør at jeg gør jeres havn usikker?

Ja, jeg sidder sgu med en klump i halsen nu og er rigtig ked af at der ikke var tillid til min egen person i denne sammenhæng, - så må I gerne kalde mig nærtagende, hvilket jeg garanteret også er når det kommer til folk man er blevet glad for...

Men tak for dit svar - det var rart at få rene ord for pengene  

Det er jo ikke sådan at havnen bliver sænket ...eller hvordan udtrykket lød   ....Men DIT argument for ikke at ville lukke posen op er, at du ikke mener at det er ret opmuntrende, når vi ikke lukker dig "derind", hvor følelserne får frit flow. Samtidig er det dét flere "efterlyser" for at lære dig at kende. Kan du se det?

Jeg ved godt hvem du er fra den virkelige verden, men kun af ansigt og navn, ikke som person af følelser og tanker.

Du har i laaaang tid haft frit slag til at læse med herinde, og "hapse med i mit livs nyheder" ....og jeg har vidst at enhver har kunnet læse med, så det er et valg jeg selv har taget. MEN min pointe er, at du jo sådan set over tid, har kunnet snuse med og få et langt bedre indblik i hvem JEG fx. er.

Men hvad ved jeg om dig ???!!!???

HVIS NU, at det lukkede NS-forum, gav mig mod på at øse ud for alvor af alt hvad jeg måtte bakse med, så syntes jeg da, at det er OKAY at jeg har et valg om, om jeg har lyst til at lade dig læse med, og være en del af det. .....Altså ikke MIG ALENE; men altså, forstå mig ret. Så er det min mulighed for at trække det derind, hvor jeg føler, at dém der ér, de selv har delt stort og småt med mig de seneste år. Og det skaber en slags tryghed/fortrolighed, som jeg jo ikke på samme måde kan sige, at vi to fx. har fået opbygget.

Det er bare for at give et eksempel, og gøre min pointe klar.
Ikke fordi jeg har noget imod dig personligt - slet ikke!
Jeg håber at det gav mening?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Klumpe-dumpe

mama09 skriver:

Du er da en ns´er...

Jeg er kun herinde, da jeg ikke er plus medlem - har kun master card  Så ja jeg snager i den hemmelige klub - men kan jo ikke skrive/være aktiv.. så derfor holder jeg MIG mest her, i den åbne..

Kan kun sige at vi må holde sammen, og blive ved med at skrive indlæg, hvor man altid får gode råd og kram

Du kan godt blive plus med master ;) Så er det bare via bankoverførelse.

Og jeg vil gerne lige understrege jeg IKKE alene, tog beslutningen om at Rosa ikke pt. og jeg mener pt.!!!! ikke kunne komme ind i hulen.

Anmeld

8. april 2011

JustAnotherName

Der er da MASSER af "klubber" som kræver optagelse/godkendelse nu.
Og jeg ville heller ikke blive godkendt i enhver gruppe, er jeg sikker på.

Dem der er og skriver inde i klubberne, har jo selv valgt at det er der de kan/vil skrive deres indlæg, og med de mennesker som nu er med derinde.
Og hvis så (fx. Rosa og Trine) har noget ekstra for hinanden, som gør, at I savner at have hinanden med ind over, så må I TO jo udveksle ord med hinanden privat .......Det er jo ikke sikkert at alle andre har det på samme måde (endnu), og det er man jo så bare tvunget til at måtte acceptere. Der er ikke noget dybereliggende i det!

Jeg syntes altså det er fair nok, at der er en lukket gruppe, og at man ikke "BARE LIGE" kan skrive hej, og så forvente at komme derind og være med.

At jeg så syntes det er ØV, at det overhovedet behøves være sådan, og at NS så lidt blev "delt i to", dét er en helt anden sag.
For jeg savner da også nogle af de ting som var, men jeg syntes stadig, at der er meget/mest af det i det "gamle NS forum" endnu.

Anmeld

8. april 2011

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Dem der er og skriver inde i klubberne, har jo selv valgt at det er der de kan/vil skrive deres indlæg, og med de mennesker som nu er med derinde.
Og hvis så (fx. Rosa og Trine) har noget ekstra for hinanden, som gør, at I savner at have hinanden med ind over, så må I TO jo udveksle ord med hinanden privat .......Det er jo ikke sikkert at alle andre har det på samme måde (endnu), og det er man jo så bare tvunget til at måtte acceptere. Der er ikke noget dybereliggende i det!

Jeg syntes altså det er fair nok, at der er en lukket gruppe, og at man ikke "BARE LIGE" kan skrive hej, og så forvente at komme derind og være med.

At jeg så syntes det er ØV, at det overhovedet behøves være sådan, og at NS så lidt blev "delt i to", dét er en helt anden sag.
For jeg savner da også nogle af de ting som var, men jeg syntes stadig, at der er meget/mest af det i det "gamle ND forum" endnu.

Ja nemlig ja.

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

For jeg savner da også nogle af de ting som var, men jeg syntes stadig, at der er meget/mest af det i det "gamle NS forum" endnu.

Nu forstår JEG meget bedre hvorfor.

Og må erklære mig fuldstændig enig i det du skriver. Du forklarer det så godt!

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Du kan godt blive plus med master Så er det bare via bankoverførelse.

Og jeg vil gerne lige understrege jeg IKKE alene, tog beslutningen om at Rosa ikke pt. og jeg mener pt.!!!! ikke kunne komme ind i hulen.

Jeg er f.eks enormt glad for at du sagde til mig at jeg kunne præsentere mig herinde, lære en masse søde mennesker at kende, og SÅ komme ind "på den lukkede"

Anmeld

8. april 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Jeg er f.eks enormt glad for at du sagde til mig at jeg kunne præsentere mig herinde, lære en masse søde mennesker at kende, og SÅ komme ind "på den lukkede"

Ja og du klare dig jo ganske godt i klassen

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Ja og du klare dig jo ganske godt i klassen

Fnis, det er jeg da glad for at høre

Anmeld

8. april 2011

oo

JustAnotherName skriver:

Det er jo ikke sådan at havnen bliver sænket ...eller hvordan udtrykket lød   ....Men DIT argument for ikke at ville lukke posen op er, at du ikke mener at det er ret opmuntrende, når vi ikke lukker dig "derind", hvor følelserne får frit flow. Samtidig er det dét flere "efterlyser" for at lære dig at kende. Kan du se det?

Jeg ved godt hvem du er fra den virkelige verden, men kun af ansigt og navn, ikke som person af følelser og tanker.

Du har i laaaang tid haft frit slag til at læse med herinde, og "hapse med i mit livs nyheder" ....og jeg har vidst at enhver har kunnet læse med, så det er et valg jeg selv har taget. MEN min pointe er, at du jo sådan set over tid, har kunnet snuse med og få et langt bedre indblik i hvem JEG fx. er.

Men hvad ved jeg om dig ???!!!???

HVIS NU, at det lukkede NS-forum, gav mig mod på at øse ud for alvor af alt hvad jeg måtte bakse med, så syntes jeg da, at det er OKAY at jeg har et valg om, om jeg har lyst til at lade dig læse med, og være en del af det. .....Altså ikke MIG ALENE; men altså, forstå mig ret. Så er det min mulighed for at trække det derind, hvor jeg føler, at dém der ér, de selv har delt stort og småt med mig de seneste år. Og det skaber en slags tryghed/fortrolighed, som jeg jo ikke på samme måde kan sige, at vi to fx. har fået opbygget.

Det er bare for at give et eksempel, og gøre min pointe klar.
Ikke fordi jeg har noget imod dig personligt - slet ikke!
Jeg håber at det gav mening?!

de ting du skriver her er præcis grunden til, at jeg, da Rose spurgte mig om min mening, sagde et umiddelbart nej til at lukke Rosa ind i den lukkede. og vi var flere, det er ikke en beslutning hverken jeg eller Rose har taget alene! og det var - som Rose skriver - en ganske PT agtig beslutning.

jeg helt personligt kan sådan set være ligeglad om du, Rosa, læser med i hulen, for jeg har dig jo på facebook OG på bloggen men jeg synes det er vigtigt at alle der skriver i hulen føler sig trygge ved dem der læser med og derfor sagde jeg nej, ligesom jeg ville have sagt nej til alle der ikke var oldgamle NS'ere. fordi jeg synes ikke det er fair, at fordi JEG er tryg ved dig, så hiver jeg dig med ind uden hensyn til de andre. jeg er nemlig langt fra den eneste der bruger hulen til at skrive om livet i, der er flere (desværre) der har problemer med mennesker der læser med som ikke burde vide alle de ting om os og vores unger.

efter din anmodning om optagelse besluttede vi at tage en afstemning derinde om hvordan reglerne for optagelse skal være, netop fordi ALLE skal være trygge ved dem der læser med. og faktum er, som der også skrives i det citerede indlæg, at du oftest bare læser med. og jeg tror det er alle de anonyme "medlæsere" der gør os i hulen utrygge.

ja, at jeg så kender dig og ikke har et problem med at du læser med er jo rent personligt for mig, og jeg sender dig jo bare mine indlæg over PB, så don't worry

og så synes jeg også det er dødærgeligt at opfatte det "åbne" NS som resterne! det er bestemt ikke en opdeling jeg går ind for jeg læser med i NS'en såvel som i hulen og jeg kommenterer stadig alt hvad jeg føler for i NS'en. jeg skriver bare kun om os i hulen

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Hm, jeg har nu altid følt at NS var mere eller mindre lukket, selvom det var offentligt tilgængeligt....

Så for mig var det sådan lidt ligemeget, eller i hvert fald okay, at den hemmelige klub blev lavet nu...

Dog er jeg ked af, og RIGTIG ked af, at jeg føler jeg har mistet lidt indsigt hos bestemte brugere....

Og Rosa, jeg har godt lagt mærke til det kun er blevet til mod. og billedspam

Men, jeg har ikke lyst til at "blive" NS'er, for jeg kommer ikke fra NS, og jeg kan ikke se hvordan jeg nogen sinde skulle kunne blive NS'er, når jeg aldrig har været på den gamle og helt rigtige NS side.....

Så, tja, jeg bliver jo bare ude i øffen, og alle de andre, og håber at jeg får et glimt af dem jeg savner, i ny og næ... 

Og jeg er altid til at finde, lige rundt om hjørnet hvor jeg lure ved jer andre derude i det ÅBNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.