huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

AA10

kiwifrugten skriver:

Jeg har godt nok fået fortalt der er en grænse der hedder fra 6 år og´op efter hos nogle guldsmede. Men jeg ved arabiske smykkeforhandlere de gør det gerne tidligt. Men  nogle babyer de har det allerede når de er 4-6 mdr er det for tidligt tænker jeg ?

jeg synes ikke det er for tidligt hvis de godt må tænker mindre smerter hehe ja det er bare min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

AA10

lillespurv20 skriver:

Så lidt

Tror det er en smags sag, jeg ville aldrig give min datter lov (11 mdr) Før hun forstod hvad det indebar med at holde dem rene og det med at det gør ondt når de bliver skudt i!

ja hver sin smag hehe

Anmeld

26. marts 2011

Koen.

AA10 skriver:

ja hver sin smag hehe

Ja hurra for forskellighed Jeg kan knap tåle at se hende blive vaccineret, så jeg ville slet ikke kunne tåle at påføre hende unødvendig smerte ved at give hende huller i ørene

Anmeld

26. marts 2011

bøgelund

lillespurv20 skriver:

Ja hurra for forskellighed Jeg kan knap tåle at se hende blive vaccineret, så jeg ville slet ikke kunne tåle at påføre hende unødvendig smerte ved at give hende huller i ørene

hver sin smag ja, men må erklærer mig enig her! 

kan de overhovedet sidde stille nok i den alder?!  

Anmeld

26. marts 2011

LIZO

der er en alders grænse på 7 år hos alm guldsmede.. har en venninde hvis datter på 5 ville ha det, men blev afvist da hun ikke var gammel ok..

Anmeld

26. marts 2011

ZamanogDania

Min datter fik huller i ørerne da hun var 7 måneder
Hun græd slet ikke, kun en lille smule da de stak hende anden gang. Men det gik over meget hurtig.

Anmeld

26. marts 2011

SpunkenJo

ZamanogDania skriver:

Min datter fik huller i ørerne da hun var 7 måneder
Hun græd slet ikke, kun en lille smule da de stak hende anden gang. Men det gik over meget hurtig.

Af ren nysgerrighed, hvorfor vælger man at give en baby huller i ørerne??

Anmeld

26. marts 2011

aya-zia

jeg har to piger selv... og vi har fået afvide ved alle de guldsmed forretninger der er i silkeborg og horsens at de skal minimum være 6 år...

så min store pige fik det gjort i norge da hun var 3 år... men den bette fik lavet det ved en pirceforretning i silkeborg da hun var 2...

Anmeld

26. marts 2011

aya-zia

min den stor opdagede slet ik de gjorte noget før de var færdige

og ved den bette lave de begge huller samtidig... ejeren og hans kone talte til 3 og så gjorte de det... hun sage av og så kiggede hun i spejlet og råbte JUBIIIII

Anmeld

26. marts 2011

Fru Nielsen

Altså jeg mener jo at hvis man bruger lidt alm logisk tænkning så har man svaret......

Et barn "må" få huller i ørene den dag de selv er gamle nok til at være med til at tage den beslutning. Den dag de selv er gamle nok til at give udtryg for at de godt kunne tænke sig det..... Gør man det før, så er det forældrenes behov man stiller og langt fra barnets! Jeg syntes det er forfærdeligt at nogen vælger at få lavet huller i ørene på sine børn, inden de bliver gamle nok til at kunne give deres egen mening....

Kan jo stille den lidt op. Som voksen, hvem ville så finde sig i at blive tvunget til at få lavet en form for kropsudsmykning?? Det vil man da gerne selv have lidt at sige i.... Og jeg syntes ikke det er anderledes med børn!

Så mit helt klare råd ville være at du vælger at vente til den dag din datter selv kan være med til at bestemme om hun har lyst til at få skudt en genstand gennem ørene.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.