huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Becks

Dk_lady skriver:

Ja, og vi havde undgået nogle af de sure opstød fra nogle brugere herinde...  

Præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

SpunkenJo

SussieThyssen skriver:

Nogle gange, tror jeg bare at man skal acceptere at man ikke får et svar

Accepteret

Men undrer mig over man stadig deltager i en debat hvor man overhovedet ikke bidrager med noget.....!

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Dk_lady skriver:

Nej, en dåb er ikke nødvendig - men grund hertil kunne være Religion (det kan man forholde sig til)

Omskæring er ikke nødvendig - grund hertil kunne være kulturbestemt. (det kan man forholde sig til)

Huller i øerne - tja...??

der var en som skrev længere tilbage, at hun gjorde det pga kultur.

så lad os lave en ny.

Dåb = Religion

Omskærring = Religion

Øreringe = Kultur

Anmeld

28. marts 2011

SussieThyssen

ZamanogDania skriver:

Tak Sussie. du kommer altid med kloge ord

Nåe..klogt og klogt...kan da kun give folk ret i, at det er irriterende ikke at få det, men det gør man jo ikke på alt.

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

Tutter skriver:

Nu har jeg lige læst alle sider igennem! Grunden til SpunkenJo bliver ved med og spørge dig, er fordi du ikke har svaret hende, men andre.. Du har citeret Rockertand på side 11, og svarede mig på det, da jeg spurgte om det var jeres kultur..

Så SpunkenJo har ingen ærlig chance haft for at vide du har skrevet det, det eneste du har sagt til hende er at du synes det er pænt, og det er nok den grund hun undre sig over, hvis du fra start havde sagt, jamen jeg synes det er pænt og så er det kulturelt  Jamen så havde den været lukket der

Vi spørger jo ikke fordi vi ser ned på dig eller din kultur, men simpelthen fordi vi er nysgerrige..

Jamen hun læser jo alle andres indlæg, hvorfor er det kun min hun har misset? Det os ligemeget nu. Nu ved hun det, håber hun forstår det mere nu.

Anmeld

28. marts 2011

Becks

CamillaRH skriver:

grunden til det - tror jeg, er at de følte at folk straks angreb dem. med fx. at sige. det forstår de overhovedet ikke, at påføre et barn smerte bla.bla.bla. istedet for bare pænt at spørge. " hvad er grunden til du har valgt det " hvis det havde været tilfælde, tror jeg også de havde besvaret jeres spørgsmål - før

men. ja, det er rigtigt

Det var faktisk et af de første spørgsmål SpunkenJo stillede..

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

SussieThyssen skriver:

Nåe..klogt og klogt...kan da kun give folk ret i, at det er irriterende ikke at få det, men det gør man jo ikke på alt.

Anmeld

28. marts 2011

Christine

CamillaRH skriver:

jeg ville personligt ikke selv gøre det, men forstår ikke at folk regere på den måde - overfor en ørering

men, dejligt med en masse forskellige holdninger.

Jeg har netop givede dig svarede(ligesom de andre) At dem som vælger det, gør det endten pga. kultur- eller fordi DE synes det ser sødt ud.

Jeg tror vi reagerer fordi vi synes det er synd for babyerne. Det synes jeg i hvert fald.
Men ok så har vi da fået en form for svar  Mht kultur kan man jo så altid diskutere hvorfor det er kultur osv.. men det orker jeg ikke!

Og så tror jeg det er meget naturligt for mange mødre at de gerne vil skåne deres børn for alt smerte eller sår, hvor små de så end må være. Jeg frygter i hvert fald selv for næste vaccination, jeg synes det er SÅ forfærdeligt for den lille mand..

Men tak for debat og godnat herfra

Anmeld

28. marts 2011

Laura.

CamillaRH skriver:

der var en som skrev længere tilbage, at hun gjorde det pga kultur.

så lad os lave en ny.

Dåb = Religion

Omskærring = Religion

Øreringe = Kultur

Det er så ikke en kultur jeg kender til.. men fred være med det så.. Så blev man da også lidt klogere..

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

ZamanogDania skriver:

Jamen hun læser jo alle andres indlæg, hvorfor er det kun min hun har misset? Det os ligemeget nu. Nu ved hun det, håber hun forstår det mere nu.

Du havde jo kun svaret pænt, sådan som jeg så det

Men kommer nok aldrig til at forstå man ønsker at udsætte dit barn for sådan en oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.