huller i ørene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

SussieThyssen

Christine skriver:

Jeg tror vi reagerer fordi vi synes det er synd for babyerne. Det synes jeg i hvert fald.
Men ok så har vi da fået en form for svar  Mht kultur kan man jo så altid diskutere hvorfor det er kultur osv.. men det orker jeg ikke!

Og så tror jeg det er meget naturligt for mange mødre at de gerne vil skåne deres børn for alt smerte eller sår, hvor små de så end må være. Jeg frygter i hvert fald selv for næste vaccination, jeg synes det er SÅ forfærdeligt for den lille mand..

Men tak for debat og godnat herfra

Natnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

SpunkenJo

Tutter skriver:

Det var faktisk et af de første spørgsmål SpunkenJo stillede..

Du har det vilde overblik

Jeg er vild med det

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Tutter skriver:

Det var faktisk et af de første spørgsmål SpunkenJo stillede..

jamen, ikke på en pæn måde. jeg synes mange har virkede direkte angribene. pga. de nemlig skrive at det er at påfører unødvendig smerte osv. også tror jeg som mor   at man overser spørgsmålet og går i forsvars possition.. kan du følge mig ?

Anmeld

28. marts 2011

Becks

SpunkenJo skriver:

Du har det vilde overblik

Jeg er vild med det

Eller bare en ekstrem god hukommelse hehe

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Du havde jo kun svaret pænt, sådan som jeg så det

Men kommer nok aldrig til at forstå man ønsker at udsætte dit barn for sådan en oplevelse.

Ja men det behøver du jo heller ikke tage stilling til. For vi har taget vores beslutning, så kan du selv bestemmer hvad du vil gør med dit barn

Anmeld

28. marts 2011

Laura.

Tutter skriver:

Eller bare en ekstrem god hukommelse hehe

Også en super god egenskab !

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

ZamanogDania skriver:

Ja men det behøver du jo heller ikke tage stilling til. For vi har taget vores beslutning, så kan du selv bestemmer hvad du vil gør med dit barn

Helt rigtigt, men jeg må vel have lov at stille spørgsmålstegn ved det på en debatside !

Det undrer mig at det er så svært at svare på et så simpelt spørgsmål, men fred være med det.

Go nat

Anmeld

28. marts 2011

Becks

også tror jeg som mor   at man overser spørgsmålet og går i forsvars possition.. kan du følge mig ?

Jep

Anmeld

28. marts 2011

ZamanogDania

SpunkenJo skriver:

Helt rigtigt, men jeg må vel have lov at stille spørgsmålstegn ved det på en debatside !

Det undrer mig at det er så svært at svare på et så simpelt spørgsmål, men fred være med det.

Go nat

til sidst fik du jo svaret, men den er du ikke tilfreds med helt.
Tak for debaten. nat nat

Anmeld

28. marts 2011

SpunkenJo

ZamanogDania skriver:

til sidst fik du jo svaret, men den er du ikke tilfreds med helt.
Tak for debaten. nat nat

Kulturdelen som årsag jo jo, den køber jeg.

Men det jeg jo søger at høre noget om, er jonde overvejelser man har i forbindelse med sådan en beslutning.

Men jeg giver fortabt og forener mig med Sussies udmelding om at nogengange får man bare ikke et svar.

Sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.