Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

ja igår er det et år siden at hun døede. og viljen og overskudet kommer helt klart fra baby. den har bare vendt mig 180 grader. fra at være pigen der ikke havde styr på så meget til pludslig ligge og synge for maven og være den med livsglæden. havde aldrig troet jeg skulle tage det så godt, men ønsker så meget at være en god mor! og skal fanme ikke gå galt!  er pisse stædig så den der prøver at ædelægge det for mig får sådan en!

Ja jeg er vel bare så glad at intet kan ødelægge det, ingen mand, ingen forældre, ingen dødsfald eller noget! 

og en smuk baby tror jeg virkelig også du får.  glæder mig til de spir kommer ud

Hold da op

Det gør godt nok ondt at læse - beundrer dig virkelig, ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden min mor

Hvad døde hun af, hvis man må spørge?

Synes virkelig det er SÅ flot af dig - tager virkelig hatten af for dig...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Trine89

Maalene skriver:

Så må du få et sputnik- eller kanal 4-abonnement, så du kan se alle afsnit af DUM, desperate housewifes osv... Hehe... Men det gør nok ikke tiden meget kortere... Kender det aaalt for godt Men til at holde ud, når man kan se en barsel forude

Nej, det kan du have ret i... Hehe... Så får i ihvertfald rent tøj derhjemme

hehe jah det kunne være man skulle købe sår'n nogle abn. hvis det er :s hehe. 

men ej håber godt nok akuountueren virker, for ellers er det jo længe jeg kommer til at gå hjemme.. er jo kun liige knap halvvejs :s

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

SSL skriver:

Årrrrh  Hvor er det sødt, sikke en dejlig nyhed, at alt bare er vel og bebse er sund og rask og tilmed dejlig livlig!!  

Sikke nogle dejlige billeder  Og måske-tillykke med baby pigen  

Tusind mange tak søde

Ja, det er helt uvirkeligt, men så fantastisk...

Håber virkelig snart det bliver jeres tur - tænker på jer

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Rigtig dejligt allerede at vide, hvornår det starter igen, så håber jeg bare, at kæreste må tage noget af min barsel, så han kan passe ungerne imens jeg ligger og piver

Finder vi snart ud af

Ja okay, så er det en del nemmer, når man bor i Kolding. Kan godt forstå i vil afsted en lørdag/søndag. Men så da de har tider på søndag

Ja, det er nok ikke ligefremt sjovt det du skal igennem, men bedre det bliver der, end når de begynder og rende rundt, og du skal rende efter dem

Ja, men har tænkt mig vi skal ud og spise bagefter, og så venter lige til vi får løn (OG SKATTEPENGE ) - så skal der bare rigtig hygges

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Trine89 skriver:

hehe jah det kunne være man skulle købe sår'n nogle abn. hvis det er :s hehe. 

men ej håber godt nok akuountueren virker, for ellers er det jo længe jeg kommer til at gå hjemme.. er jo kun liige knap halvvejs :s

Kan jeg virkelig godt forstå... Håber ihverfald på det bedste for dig søde

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Hold da op

Det gør godt nok ondt at læse - beundrer dig virkelig, ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden min mor

Hvad døde hun af, hvis man må spørge?

Synes virkelig det er SÅ flot af dig - tager virkelig hatten af for dig...!

Jeg siger mange tak.  

tror også grunden til jeg kan have det sådan er at jeg kommer ud med det igennem samtaler, da det først er her i december jeg græd over hun var død. fælede ikke en tåre ved begravelse eller da hun lå død. så er først gået op for mig nuher.

hun døede af kræft i hjernen. så var bare godt hun kunne falde til ro. hellere have hun har det godt end ligger og lider ved hun kom godt afsted for dagen efter alle os søskende var samlet døede hun. 

og hvad mor rollen angår har jeg min stedmor og faderens mor. og har til hverdag en underviser som fungere som en hygge mor  

Anmeld

21. marts 2011

Trine89

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå... Håber ihverfald på det bedste for dig søde

Tak søde..

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det er nok ikke ligefremt sjovt det du skal igennem, men bedre det bliver der, end når de begynder og rende rundt, og du skal rende efter dem

Ja, men har tænkt mig vi skal ud og spise bagefter, og så venter lige til vi får løn (OG SKATTEPENGE ) - så skal der bare rigtig hygges

Bestemt da, puha, ham med to unger der løber rundt og piller i alt, tror ikke det vil gå så godt

Stemmer på Jensen's

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

Jeg siger mange tak.  

tror også grunden til jeg kan have det sådan er at jeg kommer ud med det igennem samtaler, da det først er her i december jeg græd over hun var død. fælede ikke en tåre ved begravelse eller da hun lå død. så er først gået op for mig nuher.

hun døede af kræft i hjernen. så var bare godt hun kunne falde til ro. hellere have hun har det godt end ligger og lider ved hun kom godt afsted for dagen efter alle os søskende var samlet døede hun. 

og hvad mor rollen angår har jeg min stedmor og faderens mor. og har til hverdag en underviser som fungere som en hygge mor  

Dejligt at høre, at du har mange omkring dig til at hjælpe og støtte dig

Puhh... Det har været en barsk omgang, men dejligt, at hun ikke længere har ondt... Hvor fantastisk, at I allesammen var samlet inden, tyder på, at hun fik en dejlig afsked

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Bestemt da, puha, ham med to unger der løber rundt og piller i alt, tror ikke det vil gå så godt

Stemmer på Jensen's

Haha - det vil nok være en sikker vej til høje tindinger og gråt hår

Sjovt du siger det - har lige reserveret bord på Jensens i Fredericia - det ved man sgu hvad er Haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.