Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Årrrh Tillykke med en veloverstået NF. 

Det er helt igennem fantastisk oplevelse  
Og det er da et SUPER flot risiko tal der er jo slet ikke noget at komme efter på det på punkt..

Og Den lille ser da rigtig ud til at hygge sig der inde

Trine

Tund mange tak søde

Ja, det var altså bare helt ubeskriveligt, synes det var så facinerende, alt det man allerede kunne se på scanningen

Ja, det var dejligt, der skulle ihvertfald ikke være noget og komme efter der Håber det går rigtig godt hos dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Så lidt

Kan udemærket godt forstå dig. Jeg er dog lidt piv og tør ikke en hjemmefødsel, når jeg ingen erfraring har med fødsler. Kunne dog være lidt fedt, hvis jeg denne gang for PKS, næste (kun med EN) alm fødsel og så også lige en hjemme fødsel (igen kun EN) for at slutte det hele af.

Men håber da du for lov

Har undersøgt som sagt kontaktet dem, venter på de kan svare

Haha - sådan, det synes jeg dælme er i orden

Kan godt følge dig, men ved bare jeg vil have det SÅ meget bedre herhjemme og være meget mere afslappet - kan godt være det ændrer sig i takt med fødslen nærmer sig... Hehe...

Er spændt på hvad de svarer tilbage

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

nej er ikke sikker endnu. for vil jo blive glad lige meget hvad men overvejer det for båndet med en bliver jo lidt noget andet når man ved kønnet

Ja, det har du helt ret i... Er også helt ligeglad med, om vi får en dreng eller pige, men af praktiske hensyn og mht. navnet (bliver vi aaaaldrig enige om ), så vil jeg SÅ gerne have det og vide nu

Anmeld

21. marts 2011

Trine89

Tund mange tak søde

Ja, det var altså bare helt ubeskriveligt, synes det var så facinerende, alt det man allerede kunne se på scanningen

Ja, det var dejligt, der skulle ihvertfald ikke være noget og komme efter der Håber det går rigtig godt hos dig

altid dejligt når NF'en er gået godt.. så kan men slappe af igen  

Jamen det går som fint nok her.. Jeg har hold i Lænden :s og skal have fat på lægen og have dem til at henvise mig til en Fys i stedet for den kiroprakter jeg var hos i Fredags fordi lægen og kiroprateren glemte liiige at fortælle mig at det ikke er så godt at gå til kiroprakter når man er gravid. :s såå skal have akupunktur i stedet for.. men håber snart jeg kan være over dette.. ellers skal jeg  nok have en sygmelding fordi jeg kan ikke arbejde for bare smerter.. :s 

Men baby har det godt.. mærker lidt liv en gang i mellem. og så skal jeg snart til MD

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Trine89 skriver:

altid dejligt når NF'en er gået godt.. så kan men slappe af igen  

Jamen det går som fint nok her.. Jeg har hold i Lænden :s og skal have fat på lægen og have dem til at henvise mig til en Fys i stedet for den kiroprakter jeg var hos i Fredags fordi lægen og kiroprateren glemte liiige at fortælle mig at det ikke er så godt at gå til kiroprakter når man er gravid. :s såå skal have akupunktur i stedet for.. men håber snart jeg kan være over dette.. ellers skal jeg  nok have en sygmelding fordi jeg kan ikke arbejde for bare smerter.. :s 

Men baby har det godt.. mærker lidt liv en gang i mellem. og så skal jeg snart til MD

Ja, er virkelig dejligt, man kan begynde at slappe lidt mere af nu her

Ej, for pokker... Det var da ikke særlig smart - håber akupunktur kan hjælpe på det, det ville da være rigtig træls at blive sygemeldt allerede Håber det bliver bedre søde...

Ej, hvor fantastisk, glæder mig til jeg også kan mærke små blide puf

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, det har du helt ret i... Er også helt ligeglad med, om vi får en dreng eller pige, men af praktiske hensyn og mht. navnet (bliver vi aaaaldrig enige om ), så vil jeg SÅ gerne have det og vide nu

ja okay der er jo den heldige vinder af at bestemme gjorde jeg nu i forvejen da jeg skulle give navn til katten, var bestemt men var forkert da vi så hende. så tror først jeg ved det når den lille kommer men ja man har det jo så forskelligt og kan enlig også godt forstå jer  

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - sådan, det synes jeg dælme er i orden

Kan godt følge dig, men ved bare jeg vil have det SÅ meget bedre herhjemme og være meget mere afslappet - kan godt være det ændrer sig i takt med fødslen nærmer sig... Hehe...

Er spændt på hvad de svarer tilbage

Hehe

Jamen sådan har jeg det også, men da jeg har dårlig hofte (lang historie), det er tvillinger og er mega bange for komplikationer, så vælger jeg en PKS i denne omgang, men håber inderligt, at det ikke ødelægger noget med hjemmefødsel og viginal fødsel generelt.

Har lige fået svar fra hende og hun forslå, at jeg først skal til scanning i næste uge, så vi skal til scanning på mandag kl 11:30 Glæder mig helt vildt.

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

ja okay der er jo den heldige vinder af at bestemme gjorde jeg nu i forvejen da jeg skulle give navn til katten, var bestemt men var forkert da vi så hende. så tror først jeg ved det når den lille kommer men ja man har det jo så forskelligt og kan enlig også godt forstå jer  

Ja, tror også man skal passe på med at ligge sig fast på et navn, før man har set den lille guldklump

Hvad har du tænkt på af navne? Eller er det hemmeligt?

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hehe

Jamen sådan har jeg det også, men da jeg har dårlig hofte (lang historie), det er tvillinger og er mega bange for komplikationer, så vælger jeg en PKS i denne omgang, men håber inderligt, at det ikke ødelægger noget med hjemmefødsel og viginal fødsel generelt.

Har lige fået svar fra hende og hun forslå, at jeg først skal til scanning i næste uge, så vi skal til scanning på mandag kl 11:30 Glæder mig helt vildt.

Uhh, det lyder ikke rart...

Kan godt forstå, at du vil have PKS, når nu du venter tvillinger, tror jeg også jeg ville have valgt, hvis jeg var i dit sted...

Men der er mange, som har fået kejsersnit, som senere har født naturligt uden problemer, så mon ikke du er ligeså heldig

Hold da op - de var hurtige til at svare... Ej, hvor skønt altså... Hvor bliver det vildt at få køn på de 2 små banditter

Anmeld

21. marts 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, er virkelig dejligt, man kan begynde at slappe lidt mere af nu her

Ej, for pokker... Det var da ikke særlig smart - håber akupunktur kan hjælpe på det, det ville da være rigtig træls at blive sygemeldt allerede Håber det bliver bedre søde...

Ej, hvor fantastisk, glæder mig til jeg også kan mærke små blide puf

Jah det kan man nemlig..

Nej det gør også MEGA ondt.. jeg har haft ondt sidan onsdag aften.. Torsdag var jeg i skolen. men det var svært at koncentere sig pga af smerte.. Fredag tog jeg på job, men fik afvide jeg skulle læge og det skulle være med det samme for det skulle der da gøres noget ved.. så fik en akut tid kl 12 og men kom først ind kl 12.40, og lægen mærkede på mig og sagde det var en hold i lænden og han forsøgte at sætte det på plads men kunne han ikke. og så sagde han at jeg skulle gå til kiroprakter, så det gjorde jeg og der fik jeg så afvide at venstre side af bækkenet sad fast og tre rygvivler nederst i ryggen også :s AV for pokker. men damen dernede rykkede lidt i mig og fik rykket det lidt på plads. men er så tilbage dertil igen. pga vi skulle flytte i weekenden.. :s så nu håber jeg fys'en kan hjæpe mig for syntes også det er tidligt nok at skulle sygmeldes. :s ved slet ikke hva jeg skulle give mig til, men jeg kan heller ikke arbejde når jeg har sååå ondt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.