Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, tror også man skal passe på med at ligge sig fast på et navn, før man har set den lille guldklump

Hvad har du tænkt på af navne? Eller er det hemmeligt?

puha har været lidt omkring. har kigget på navne som har haft en 'betydning' kan betyde styrke, livlig, stjerne eller sådan noget. kom lige i tanke om de 3 ting fordi når jeg ser sjernerne på himlen ser jeg min mor og hun kommer tættere på. og styrke var virkelig også noget hun havde og ja betyder meget hun kan være en del. der var flere men kan ikke huske betydningen på alt. har kun nået pige navne indtil videre 

Amanda Brianna Celina Lenora Emelia Olivia Stella Valerie Vivi drenge navne må komme lidt senere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Uhh, det lyder ikke rart...

Kan godt forstå, at du vil have PKS, når nu du venter tvillinger, tror jeg også jeg ville have valgt, hvis jeg var i dit sted...

Men der er mange, som har fået kejsersnit, som senere har født naturligt uden problemer, så mon ikke du er ligeså heldig

Hold da op - de var hurtige til at svare... Ej, hvor skønt altså... Hvor bliver det vildt at få køn på de 2 små banditter

Har en sygdom, kan aldrig huske hvad den hedder. Er blevet opereret 3 gange og skulle have været det i april/maj igen ups....  Dog er opstart allerede aftalt igen 19/1 2012 Så ja, træls.

Det er jo det. Håber alt går vellykket, så har i det mindste selv kan vælge.

Skulle det så ikke passe med, at det er en af hver som alle tror det er

Men hvor kommer du cirka fra, siden du tager til fredericia til en scanning?

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Jah det kan man nemlig..

Nej det gør også MEGA ondt.. jeg har haft ondt sidan onsdag aften.. Torsdag var jeg i skolen. men det var svært at koncentere sig pga af smerte.. Fredag tog jeg på job, men fik afvide jeg skulle læge og det skulle være med det samme for det skulle der da gøres noget ved.. så fik en akut tid kl 12 og men kom først ind kl 12.40, og lægen mærkede på mig og sagde det var en hold i lænden og han forsøgte at sætte det på plads men kunne han ikke. og så sagde han at jeg skulle gå til kiroprakter, så det gjorde jeg og der fik jeg så afvide at venstre side af bækkenet sad fast og tre rygvivler nederst i ryggen også :s AV for pokker. men damen dernede rykkede lidt i mig og fik rykket det lidt på plads. men er så tilbage dertil igen. pga vi skulle flytte i weekenden.. :s så nu håber jeg fys'en kan hjæpe mig for syntes også det er tidligt nok at skulle sygmeldes. :s ved slet ikke hva jeg skulle give mig til, men jeg kan heller ikke arbejde når jeg har sååå ondt. 

Nej, det vigtigste er dælme, at du passer på dig selv og den lille, selvom en sygemelding nu ville være dødens pølse, så vil det selvfølgelig ikke være uden grund... Så må du bare dyrke baby.dk for vildt

Ej, håber de kan hjælpe dig, så du ikke allerede skal sygemeldes, men hvis du bliver sygemeldt, må du bare huske på, at det er for dit eget og den lilles bedste - så kan man nok holde til lidt af hvert

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

puha har været lidt omkring. har kigget på navne som har haft en 'betydning' kan betyde styrke, livlig, stjerne eller sådan noget. kom lige i tanke om de 3 ting fordi når jeg ser sjernerne på himlen ser jeg min mor og hun kommer tættere på. og styrke var virkelig også noget hun havde og ja betyder meget hun kan være en del. der var flere men kan ikke huske betydningen på alt. har kun nået pige navne indtil videre 

Amanda Brianna Celina Lenora Emelia Olivia Stella Valerie Vivi drenge navne må komme lidt senere 

Åhh, din mor er her måske ikke mere? Det er jeg virkelig ked af at høre... Beundrer endnu mere din flotte vilje og overskud

Nogle rigtig smukke navne - er sikker på din guldklump bliver mindst ligeså smuk

Anmeld

21. marts 2011

Trine89

Maalene skriver:

Nej, det vigtigste er dælme, at du passer på dig selv og den lille, selvom en sygemelding nu ville være dødens pølse, så vil det selvfølgelig ikke være uden grund... Så må du bare dyrke baby.dk for vildt

Ej, håber de kan hjælpe dig, så du ikke allerede skal sygemeldes, men hvis du bliver sygemeldt, må du bare huske på, at det er for dit eget og den lilles bedste - så kan man nok holde til lidt af hvert

Det er også kun pga Baby jeg vil kunne acceptere en sygmelding. 
og måske også lidt fordi jeg ikke altid gider mit job fordi min chef nogen gang er lidt mærkelig.. hehe..

Men altså jeg ved virkelig ikke hva jeg skulle lave ud over at sidde her på baby.dk. og så kan man altid vaske lidt tøj men hvis jeg har HELE dagen HVER dag kan der umuligt være ret meget vaske tøj hehe.. 

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Har en sygdom, kan aldrig huske hvad den hedder. Er blevet opereret 3 gange og skulle have været det i april/maj igen ups....  Dog er opstart allerede aftalt igen 19/1 2012 Så ja, træls.

Det er jo det. Håber alt går vellykket, så har i det mindste selv kan vælge.

Skulle det så ikke passe med, at det er en af hver som alle tror det er

Men hvor kommer du cirka fra, siden du tager til fredericia til en scanning?

Uhh, det lyder ikke rart... Ikke nemt, når man bliver gravid midt i det hele... Hehe... Men dejligt, de har tjek på, hvornår du skal ind igen

Ja, det ville da være hyggeligt med en af hver - bliver ihverfald mega mega spændende... Hehe...

Kommer fra udkanten af Horsens, så der er lige et stykke til Fredericia, men det hedder Fredericia eller Århus, og kunne kun finde den i Fredericia, hvor vi kunne få tid om lørdagen, så vi ikke skulle have fri fra arbejde... Hehe...

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Det er også kun pga Baby jeg vil kunne acceptere en sygmelding. 
og måske også lidt fordi jeg ikke altid gider mit job fordi min chef nogen gang er lidt mærkelig.. hehe..

Men altså jeg ved virkelig ikke hva jeg skulle lave ud over at sidde her på baby.dk. og så kan man altid vaske lidt tøj men hvis jeg har HELE dagen HVER dag kan der umuligt være ret meget vaske tøj hehe.. 

Så må du få et sputnik- eller kanal 4-abonnement, så du kan se alle afsnit af DUM, desperate housewifes osv... Hehe... Men det gør nok ikke tiden meget kortere... Kender det aaalt for godt Men til at holde ud, når man kan se en barsel forude

Nej, det kan du have ret i... Hehe... Så får i ihvertfald rent tøj derhjemme

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Åhh, din mor er her måske ikke mere? Det er jeg virkelig ked af at høre... Beundrer endnu mere din flotte vilje og overskud

Nogle rigtig smukke navne - er sikker på din guldklump bliver mindst ligeså smuk

ja igår er det et år siden at hun døede. og viljen og overskudet kommer helt klart fra baby. den har bare vendt mig 180 grader. fra at være pigen der ikke havde styr på så meget til pludslig ligge og synge for maven og være den med livsglæden. havde aldrig troet jeg skulle tage det så godt, men ønsker så meget at være en god mor! og skal fanme ikke gå galt!  er pisse stædig så den der prøver at ædelægge det for mig får sådan en!

Ja jeg er vel bare så glad at intet kan ødelægge det, ingen mand, ingen forældre, ingen dødsfald eller noget! 

og en smuk baby tror jeg virkelig også du får.  glæder mig til de spir kommer ud

Anmeld

21. marts 2011

SSL

Årrrrh  Hvor er det sødt, sikke en dejlig nyhed, at alt bare er vel og bebse er sund og rask og tilmed dejlig livlig!!  

Sikke nogle dejlige billeder  Og måske-tillykke med baby pigen  

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Uhh, det lyder ikke rart... Ikke nemt, når man bliver gravid midt i det hele... Hehe... Men dejligt, de har tjek på, hvornår du skal ind igen

Ja, det ville da være hyggeligt med en af hver - bliver ihverfald mega mega spændende... Hehe...

Kommer fra udkanten af Horsens, så der er lige et stykke til Fredericia, men det hedder Fredericia eller Århus, og kunne kun finde den i Fredericia, hvor vi kunne få tid om lørdagen, så vi ikke skulle have fri fra arbejde... Hehe...

Rigtig dejligt allerede at vide, hvornår det starter igen, så håber jeg bare, at kæreste må tage noget af min barsel, så han kan passe ungerne imens jeg ligger og piver

Finder vi snart ud af

Ja okay, så er det en del nemmer, når man bor i Kolding. Kan godt forstå i vil afsted en lørdag/søndag. Men så da de har tider på søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.