Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Det er vidst forskelligt fra sted til sted - har bestilt tid ved jordemoder.dk og der har de kønsscanning fra uge 15

Ja, det er SÅ spændende, men er simpelthen så nysgerrig, kan slet ikke vente helt til 9. maj

nej kan godt forstå dig, synes hellere ikke jeg kan vente, men vil hellere bruge det på flere ting til den lille ventetiden går jo pludselig hurtigt men spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Kofoed.

Wee tillykke med den dejlige scanning.

Både øv og lækkert der "kun" er en, så du stadig har muligheden for en hjemme fødsel.

Uhhh det bliver altså spændende til den anden, glæder mig på jeres vejne.

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Babyklar skriver:

selje  - det var os det vores sku have hedde hvis det blev en pige hihi .. Thilde er os meget sødt

Haha - har lige sagt til kæresten, at du er på min side - men det er han vidst ligeglad med

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

nej kan godt forstå dig, synes hellere ikke jeg kan vente, men vil hellere bruge det på flere ting til den lille ventetiden går jo pludselig hurtigt men spændende

Ja, det kan jeg godt forstå du vil...

Vi er også så heldige, at mine svigerforældre vil give os barnevognen, og mine forældre giver også et par tusind, vi kan bruge på hvad vi vil - så det er jo en kæmpe stor hjælp

Men hvis jeg var alene om det, ville jeg helt klart heller ikke bruge penge på en scanning, men åhh, skal bare shoppe amok i lyserødt eller lyseblåt, og kan jeg ikke før vi med sikkerhed ved kønnet

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Wee tillykke med den dejlige scanning.

Både øv og lækkert der "kun" er en, så du stadig har muligheden for en hjemme fødsel.

Uhhh det bliver altså spændende til den anden, glæder mig på jeres vejne.

Tusind tak søde

Ja, troede faktisk, at jeg ville blive lidt skuffet, hvis det ikke var tvillinger, men blev bare SÅ glad, for så kan jeg få lov til at føde naturligt og forhåbentlig få en hjemmefødsel...

Der er mange som siger "Hvordan tør du dog det, bla. bla. bla.", men kan bare mærke, at det er det HELT rigtige for mig, så må jeg jo bare lukke ørerne for alle deres kommentarer

Ja, glæder mig også helt vildt - det er hos jordemoder.dk i Fredericia, så det synes jeg da du skal undersøge, hvis det er

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå du vil...

Vi er også så heldige, at mine svigerforældre vil give os barnevognen, og mine forældre giver også et par tusind, vi kan bruge på hvad vi vil - så det er jo en kæmpe stor hjælp

Men hvis jeg var alene om det, ville jeg helt klart heller ikke bruge penge på en scanning, men åhh, skal bare shoppe amok i lyserødt eller lyseblåt, og kan jeg ikke før vi med sikkerhed ved kønnet

kan nu sagtens spare sparer sammen til alt selv og ved at jeg ikke skal bekymre mig over en del ventetøj og tæj til den lille og er vist også blevet tilbudt en vugge så får nok sparet en masse penge alligevel tror også det er fordi jeg ikke vil gå amok i den ene farve overvejede jo ikke at vide kønnet  

Anmeld

21. marts 2011

Trine89

Årrrh Tillykke med en veloverstået NF. 

Det er helt igennem fantastisk oplevelse  
Og det er da et SUPER flot risiko tal der er jo slet ikke noget at komme efter på det på punkt..

Og Den lille ser da rigtig ud til at hygge sig der inde

Trine

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

kan nu sagtens spare sparer sammen til alt selv og ved at jeg ikke skal bekymre mig over en del ventetøj og tæj til den lille og er vist også blevet tilbudt en vugge så får nok sparet en masse penge alligevel tror også det er fordi jeg ikke vil gå amok i den ene farve overvejede jo ikke at vide kønnet  

Okay, er du så sikker på du vil vide kønnet nu?

Hvor dejligt, synes også det kommer helt automatisk, at man hellere vil bruge penge på den lille end bruge penge på en selv Hehe...

Anmeld

21. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Ja, troede faktisk, at jeg ville blive lidt skuffet, hvis det ikke var tvillinger, men blev bare SÅ glad, for så kan jeg få lov til at føde naturligt og forhåbentlig få en hjemmefødsel...

Der er mange som siger "Hvordan tør du dog det, bla. bla. bla.", men kan bare mærke, at det er det HELT rigtige for mig, så må jeg jo bare lukke ørerne for alle deres kommentarer

Ja, glæder mig også helt vildt - det er hos jordemoder.dk i Fredericia, så det synes jeg da du skal undersøge, hvis det er

Så lidt

Kan udemærket godt forstå dig. Jeg er dog lidt piv og tør ikke en hjemmefødsel, når jeg ingen erfraring har med fødsler. Kunne dog være lidt fedt, hvis jeg denne gang for PKS, næste (kun med EN) alm fødsel og så også lige en hjemme fødsel (igen kun EN) for at slutte det hele af.

Men håber da du for lov

Har undersøgt som sagt kontaktet dem, venter på de kan svare

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Okay, er du så sikker på du vil vide kønnet nu?

Hvor dejligt, synes også det kommer helt automatisk, at man hellere vil bruge penge på den lille end bruge penge på en selv Hehe...

nej er ikke sikker endnu. for vil jo blive glad lige meget hvad men overvejer det for båndet med en bliver jo lidt noget andet når man ved kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.