Hvor var det bare den mest fantastiske og vildeste oplevelse nogensinde

Vi fik med det samme øje på den lille guldklump som lå og hyggede sig gevaldigt inde i sin babyhule - h*n kunne slet ikke ligge stille, så det tog lidt tid inden hun fik målt nakkefolden, men i mellemtiden viste hun os hjernehalvdelene, mavesækken, næsebenet, alle 5 fingre på den ene hånd - kan næsten ikke huske alt det hun viste os - det var bare så fantastisk

Vi fik og vide der var lav risiko for downs, og hun gav os tallet, som var 1:14.956 - så meget lav risiko - det var så skønt
Og forresten - der var kun 1

Og er jeg SÅ glad for, for nu kan jeg få lov til at få en hjemmefødsel (hvis alt går vel

) - er så lykkelig altså

Jeg spurgte hende også, om man kunne se kønnet nu, hvortil hun spurgte, om hun skulle fortælle det, hvis hun kunne se det - og det svarede vi begge to ja til

Hun undersøgte så de nedre dele og sagde, at både drenge og piger på nuværende tidspunkt har en "tap", og ud fra dens hældning, som hun sagde var meget lige, så mente hun, at det blev en pige
Men vi tør ikke stole på det før vi får det be- eller afkræftet til næste scanning

Har lige prøvet at indikere det hun vurderede udfra

Hun satte mig 2 dage frem, så jeg i dag er 13+3 og har termin den 23. september