Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.647 visninger
97 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Maalene

Hvor var det bare den mest fantastiske og vildeste oplevelse nogensinde

Vi fik med det samme øje på den lille guldklump som lå og hyggede sig gevaldigt inde i sin babyhule - h*n kunne slet ikke ligge stille, så det tog lidt tid inden hun fik målt nakkefolden, men i mellemtiden viste hun os hjernehalvdelene, mavesækken, næsebenet, alle 5 fingre på den ene hånd - kan næsten ikke huske alt det hun viste os - det var bare så fantastisk

Vi fik og vide der var lav risiko for downs, og hun gav os tallet, som var 1:14.956 - så meget lav risiko - det var så skønt

Og forresten - der var kun 1 Og er jeg SÅ glad for, for nu kan jeg få lov til at få en hjemmefødsel (hvis alt går vel ) - er så lykkelig altså

Jeg spurgte hende også, om man kunne se kønnet nu, hvortil hun spurgte, om hun skulle fortælle det, hvis hun kunne se det - og det svarede vi begge to ja til

Hun undersøgte så de nedre dele og sagde, at både drenge og piger på nuværende tidspunkt har en "tap", og ud fra dens hældning, som hun sagde var meget lige, så mente hun, at det blev en pige

Men vi tør ikke stole på det før vi får det be- eller afkræftet til næste scanning Har lige prøvet at indikere det hun vurderede udfra

Hun satte mig 2 dage frem, så jeg i dag er 13+3 og har termin den 23. september
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Happiness

Ihhh hvor dejligt søde!!! Har kigget flere gange på baby.dk idag for at se om du havde opdateret...

Og så blir det jo spændende at se om det bliver en lille prinsesse til næste scanning!

Men tillykke med den veloverstået NF! Så er det bare med at nyde det i stor stil

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Happiness skriver:

Ihhh hvor dejligt søde!!! Har kigget flere gange på baby.dk idag for at se om du havde opdateret...

Og så blir det jo spændende at se om det bliver en lille prinsesse til næste scanning!

Men tillykke med den veloverstået NF! Så er det bare med at nyde det i stor stil

Tusind tak søde

Ja, det er så spændende, men bare h*n er sund og rask, så er kønnet underordnet, men det er da lidt fantastisk at få sat køn på - så kan man lidt bedre forholde sig til det hele

Uhh, hvor er jeg bare glad altså

Håber det går rigtig godt med prinsen i maven

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

ih hvor er det godt nok spændende dejligt det gik rigtigt godt tillykke tillykke!

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

ih hvor er det godt nok spændende dejligt det gik rigtigt godt tillykke tillykke!

Tusind mange tak

Ja, det er så fantastisk - så bliver det spændende at følge hinanden i den her spændende tid

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hvor var det bare den mest fantastiske og vildeste oplevelse nogensinde

Vi fik med det samme øje på den lille guldklump som lå og hyggede sig gevaldigt inde i sin babyhule - h*n kunne slet ikke ligge stille, så det tog lidt tid inden hun fik målt nakkefolden, men i mellemtiden viste hun os hjernehalvdelene, mavesækken, næsebenet, alle 5 fingre på den ene hånd - kan næsten ikke huske alt det hun viste os - det var bare så fantastisk

Vi fik og vide der var lav risiko for downs, og hun gav os tallet, som var 1:14.956 - så meget lav risiko - det var så skønt

Og forresten - der var kun 1 Og er jeg SÅ glad for, for nu kan jeg få lov til at få en hjemmefødsel (hvis alt går vel ) - er så lykkelig altså

Jeg spurgte hende også, om man kunne se kønnet nu, hvortil hun spurgte, om hun skulle fortælle det, hvis hun kunne se det - og det svarede vi begge to ja til

Hun undersøgte så de nedre dele og sagde, at både drenge og piger på nuværende tidspunkt har en "tap", og ud fra dens hældning, som hun sagde var meget lige, så mente hun, at det blev en pige

Men vi tør ikke stole på det før vi får det be- eller afkræftet til næste scanning Har lige prøvet at indikere det hun vurderede udfra

Hun satte mig 2 dage frem, så jeg i dag er 13+3 og har termin den 23. september

Er glad for en update! Var helt bekymret, fordi jeg mente det var i morges Hehe. Men sikke nogle dejlige billeder, og nu kan du rigtig nyde det uden bekymringer!

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Ja, det er så fantastisk - så bliver det spændende at følge hinanden i den her spændende tid

så er det spændende om det bliver en pige har også været ude og købe lidt idag

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Secrets skriver:

Er glad for en update! Var helt bekymret, fordi jeg mente det var i morges Hehe. Men sikke nogle dejlige billeder, og nu kan du rigtig nyde det uden bekymringer!

Ja, skulle lige have arbejdsdagen overstået inden jeg kunne update Hehe... Ja, skønt med de billeder og kigge på - er så lykkelig over det er veloverstået, så kan man rigtig begynde at slappe af nu

Men ihh, hvor har arbejdsdagen været lang... Haha...

Du kan virkelig glæde dig til på torsdag - glæder mig til en ligeså dejlig update fra dig der

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

så er det spændende om det bliver en pige har også været ude og købe lidt idag

Ja, det er lidt vildt pludselig at få sat køn på - så kan man lidt bedre forholde sig til den lille

Uhh, hvor spændende - hvad har du fået købt så?

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, skulle lige have arbejdsdagen overstået inden jeg kunne update Hehe... Ja, skønt med de billeder og kigge på - er så lykkelig over det er veloverstået, så kan man rigtig begynde at slappe af nu

Men ihh, hvor har arbejdsdagen været lang... Haha...

Du kan virkelig glæde dig til på torsdag - glæder mig til en ligeså dejlig update fra dig der

Nårh ja, det er ikke os allesammen som ikke har så mange timer om dagen "ude i verden". Hehe! Det er da også super fedt at de kunne kigge efter kønnet allerede nu! Og vi glæder os også.. Er ikke SÅÅÅ nervøs mere, fordi min kvalme er tiltaget igen, og det ville næppe ske, hvis der ikke var liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.