Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, Silas'er er altså bare nogle utrolig kære nogen

Uhh, hvor spændende - den siger også pige ved mig - bliver spændende at se, om den passer

han ser nu meget op til min lillbror han er kun lidt ældre men er sjovt at se de to sammen. så bliver der bare efterlignet

uh bliver spændende. har altid ønsket en pige men nu vil jeg enlig gerne have en dreng  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Ja, det kan han nemlig

Har faktisk lige fundet ud af, at befrugtningen er sket nytårsaften... Haha - sikke et nytårsknald Og så på mandens fødselsdag - det er da lidt sjovt... Hehe...

hah' hvor fedt altså :p - så må han være lidt stolt hihi ..

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

han ser nu meget op til min lillbror han er kun lidt ældre men er sjovt at se de to sammen. så bliver der bare efterlignet

uh bliver spændende. har altid ønsket en pige men nu vil jeg enlig gerne have en dreng  

Ej, hvor sjovt... Utroligt så hurtigt de lærer at efterligne andre

Ej, hvor sjovt Har altid troet, at jeg ville få en pige først, men er faktisk fuldstændig ligeglad - bare vi får en sund og rask lille guldklump, så er kønnet fuldstændig underordnet

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Babyklar skriver:

hah' hvor fedt altså :p - så må han være lidt stolt hihi ..

Ja, han blev jo selv født på hans fars 25-års fødselsdag, så han mente jo, at vores barn, også skulle havde fødselsdag der, men det nægter jeg altså Hehe... Men så har datoen jo alligevel været vigtig

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ej, hvor sjovt... Utroligt så hurtigt de lærer at efterligne andre

Ej, hvor sjovt Har altid troet, at jeg ville få en pige først, men er faktisk fuldstændig ligeglad - bare vi får en sund og rask lille guldklump, så er kønnet fuldstændig underordnet

ja er rigtigt så bare så mange søde små næsten nyfødte drenge her i går og blev så misundelig. kan virkelig ikke vente længere. :O 25 uger endnu puha :O

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

ja er rigtigt så bare så mange søde små næsten nyfødte drenge her i går og blev så misundelig. kan virkelig ikke vente længere. :O 25 uger endnu puha :O

Kan jeg godt forstå - det virker bare som om, der er en evighed til

Men tror det går stærkere end man lige regner med

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Kan jeg godt forstå - det virker bare som om, der er en evighed til

Men tror det går stærkere end man lige regner med

ja får jo meget at se til flytter nu her flytter igen til august så nok der. også er der jo 1000 ting sammen med så har nok at se til. synes bare det er snyd de har barnet i armene  

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

ja får jo meget at se til flytter nu her flytter igen til august så nok der. også er der jo 1000 ting sammen med så har nok at se til. synes bare det er snyd de har barnet i armene  

Ja, det kan jeg godt se så - dejligt at have noget og fordrive tiden med så Er da også meget du skal flytte så...

Ja, det kan jeg godt følge dig i... Ville også have haft termin om 5 mdr. hvis vi ikke havde mistet første gang - lidt vildt at tænke på - men vil ikke bytte min lille engel i maven for noget i verden

Anmeld

22. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, lige præcis... Og sæt nu stedet bare er rigtig rigtig snusket, så kan man ikke rigtig være bekendt, at smutte, hvis man har reserveret bord

Og - sæt nu jeg er total hormonella den dag, så er jeg også NØDT til at vide, hvad jeg får at spise

Queens delight siger jeg bare - MUMS

Ja nemlig..

Arrrhhh, fri soft ice eller bananspilt

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, det kan jeg godt se så - dejligt at have noget og fordrive tiden med så Er da også meget du skal flytte så...

Ja, det kan jeg godt følge dig i... Ville også have haft termin om 5 mdr. hvis vi ikke havde mistet første gang - lidt vildt at tænke på - men vil ikke bytte min lille engel i maven for noget i verden

hellere at i nu har et dejligt sundt og raskt barn og om der er den forskel er tiden værd at vente nu er der jo kun 2 uger mellem os 

flytter kun fordi faderen skred fra alle regninger og lån ellers var jeg blevet i lejeligheden. men flytter hjem og lever lidt luksus og køber lidt mere til baby  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.