Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Lotus86

STOOORT tillykke med en veloverstået nakkefoldsscanning, det er jo så fantastisk... Kan huske hvor høj jeg var længe efter den scanning, det er SÅ ubeskriveligt fantastisk at se sin lille bandit svømme rundt derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

STOOORT tillykke med en veloverstået nakkefoldsscanning, det er jo så fantastisk... Kan huske hvor høj jeg var længe efter den scanning, det er SÅ ubeskriveligt fantastisk at se sin lille bandit svømme rundt derinde

Tuuusind mange tak

Ja, det var bare SÅ stort! Tårerne trillede ned af kinderne og har bare været flyvende i dag... Hehe... Har aldrig prøvet noget lignende - det er bare så stort

Ja, du har fuldstændig ret - det er uvurderligt at se den lille bandit derinde

Anmeld

21. marts 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Tuuusind mange tak

Ja, det var bare SÅ stort! Tårerne trillede ned af kinderne og har bare været flyvende i dag... Hehe... Har aldrig prøvet noget lignende - det er bare så stort

Ja, du har fuldstændig ret - det er uvurderligt at se den lille bandit derinde

Hvor er det bare dejligt for jer, inden i får set jer om står i med jeres lille bebs i armene

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Dejligt at høre, at du har mange omkring dig til at hjælpe og støtte dig

Puhh... Det har været en barsk omgang, men dejligt, at hun ikke længere har ondt... Hvor fantastisk, at I allesammen var samlet inden, tyder på, at hun fik en dejlig afsked

ja håber jeg hvertfald hun er hvertfald stadig en del af mig og kommer også til det ved den lille spir 

har enlig fundet nogle drenge navne nu. vil gerne have navnet pelle som mellemnavn (lillebror, og har gået gennem min mors familie) som betyder klippe går ud fra man mener fast eller stærk som klippe  Benjamin Mike Mikkel Villads Victor

synes de drenge navne er svære hvad har i tænkt på af navne?  

Anmeld

22. marts 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Haha - har lige sagt til kæresten, at du er på min side - men det er han vidst ligeglad med

Hihi, ja det tror jeg også han er hihi .. Silje havde vi jo os valgt hihi .. hva hvis det nu viser sig for en dreng? :p

Anmeld

22. marts 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hvor var det bare den mest fantastiske og vildeste oplevelse nogensinde

Vi fik med det samme øje på den lille guldklump som lå og hyggede sig gevaldigt inde i sin babyhule - h*n kunne slet ikke ligge stille, så det tog lidt tid inden hun fik målt nakkefolden, men i mellemtiden viste hun os hjernehalvdelene, mavesækken, næsebenet, alle 5 fingre på den ene hånd - kan næsten ikke huske alt det hun viste os - det var bare så fantastisk

Vi fik og vide der var lav risiko for downs, og hun gav os tallet, som var 1:14.956 - så meget lav risiko - det var så skønt

Og forresten - der var kun 1 Og er jeg SÅ glad for, for nu kan jeg få lov til at få en hjemmefødsel (hvis alt går vel ) - er så lykkelig altså

Jeg spurgte hende også, om man kunne se kønnet nu, hvortil hun spurgte, om hun skulle fortælle det, hvis hun kunne se det - og det svarede vi begge to ja til

Hun undersøgte så de nedre dele og sagde, at både drenge og piger på nuværende tidspunkt har en "tap", og ud fra dens hældning, som hun sagde var meget lige, så mente hun, at det blev en pige

Men vi tør ikke stole på det før vi får det be- eller afkræftet til næste scanning Har lige prøvet at indikere det hun vurderede udfra

Hun satte mig 2 dage frem, så jeg i dag er 13+3 og har termin den 23. september

Hurraaaaaaa...

Hvor er dét dejligt søde!  Nøj, jeg er så glad på dine vegne - og måske en lille prinsesse!? Wuhuuuuu! Så er der dømt lyserødt, tyl og store hjerter... Ja altså måske Og nu er der kun 5 dage imellem os Uha, hvor spændende.

Hvornår skal du så op til næste scanning? Jeg skal den 28/4, hvor vi får at vide hvad vi skal have - ja hvis baby vil vende rigtigt

Men var det ikke en lettelse at du igen så det lille hjerte slå? Selvom du havde set det i uge 7, så kunne jeg forestille mig at det beroliger én endnu mere, at se det stadig er i fuld sving

/Mette - der helt fik samme følelser tilbage fra sin scanning, da jeg læste om din

Anmeld

22. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - det vil nok være en sikker vej til høje tindinger og gråt hår

Sjovt du siger det - har lige reserveret bord på Jensens i Fredericia - det ved man sgu hvad er Haha...

Høje tendinger har han allerede

Vi har snakket Jensen's før. Men det er sgu oss lækkert.

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer, inden i får set jer om står i med jeres lille bebs i armene

Ja, kunne forestille mig det går stærkt - selvom det lige nu føles som en evighed til september Men med tanke på, at jeg har gennemført 1/3 allerede, så er det faktisk gået rigtig stærkt...

Nu er der heller ikke så længe til I står med jeres lille prins i armene

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

ja håber jeg hvertfald hun er hvertfald stadig en del af mig og kommer også til det ved den lille spir 

har enlig fundet nogle drenge navne nu. vil gerne have navnet pelle som mellemnavn (lillebror, og har gået gennem min mors familie) som betyder klippe går ud fra man mener fast eller stærk som klippe  Benjamin Mike Mikkel Villads Victor

synes de drenge navne er svære hvad har i tænkt på af navne?  

Hvor er det bare dejligt Er sikker på, at din mor er virkelig stolt af dig lige nu

Okay, synes det er SÅ fedt med nogle navne, som betyder noget for én... Men synes også det er rigtig rigtig svært med de navne...

Kæresten og jeg er absolut ikke enige... Hehe...

Af pigenavne er jeg vild med Alberte, Silje og Celine/Celina og af drenenavne er jeg vild med Villads, Silas og Elias...

Manden er mere til Josephine og Isabelle og Rasmus og Kasper... Så ikke godt og vide, hvad det ender med

Hvad siger den kinesiske kalender mht. køn?

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Hihi, ja det tror jeg også han er hihi .. Silje havde vi jo os valgt hihi .. hva hvis det nu viser sig for en dreng? :p

Uhh, du må ikke spørge om sådan noget Haha...

Ej, er blevet helt vild med Villads og ellers Silas og Elias...

Manden er mere til Rasmus og Kasper - så der tror jeg aldrig vi bliver enige om et navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.