Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja nemlig..

Arrrhhh, fri soft ice eller bananspilt

Det er sgu heller ikke dårligt

De havde også engang sådan noget mandelkage/mandeltærte - det var dælme også guffe-luffe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det er sgu heller ikke dårligt

De havde også engang sådan noget mandelkage/mandeltærte - det var dælme også guffe-luffe

Hehe

nårh ja, hmmm. Mig sulten

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Hehe

nårh ja, hmmm. Mig sulten

Haha - dum drejning samtalen tog

Anmeld

22. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - dum drejning samtalen tog

Jeps. Overvejer helt og gå ned i Fakta (200 meter væk fra hvor jeg bor). de har billig is i denne uge.

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jeps. Overvejer helt og gå ned i Fakta (200 meter væk fra hvor jeg bor). de har billig is i denne uge.

Haha - det er jo ikke dig, det er babyerne, som vil have IS

Anmeld

22. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - det er jo ikke dig, det er babyerne, som vil have IS

Det er jo det

Anmeld

22. marts 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Ja, kunne forestille mig det går stærkt - selvom det lige nu føles som en evighed til september Men med tanke på, at jeg har gennemført 1/3 allerede, så er det faktisk gået rigtig stærkt...

Nu er der heller ikke så længe til I står med jeres lille prins i armene

Sådan havde jeg det også i starten, men lige så snart nakkefold var overstået og jeg slappede mere af, gik det automatisk hurtigere.. Men tænker stadig at der er 100 år til juni, men når jeg så tænker at der alligevel kun er lige omkring 13 uger tilbage, så synes jeg jo det lige om lidt han kommer ud til os

Anmeld

22. marts 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Sådan havde jeg det også i starten, men lige så snart nakkefold var overstået og jeg slappede mere af, gik det automatisk hurtigere.. Men tænker stadig at der er 100 år til juni, men når jeg så tænker at der alligevel kun er lige omkring 13 uger tilbage, så synes jeg jo det lige om lidt han kommer ud til os

Ja, synes godt nok også tiden frem til NF var streng, men alle siger, at det bare går SÅ stærkt, så mon ikke de har ret i det

Hjælper meget for mig, at der kommer en sommerferie inden, og så kun 4 uger på arbejdet og så hedder det barsel

Lad os bruge masser af tid herinde, her flyver tiden virkelig afsted, og inden vi så får set os om, ja så har vi vores små guldklumper i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.