Så har vi været til NF :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, det er lidt vildt pludselig at få sat køn på - så kan man lidt bedre forholde sig til den lille

Uhh, hvor spændende - hvad har du fået købt så?

ja er da vildt i allerede fik det afvide nu men er spændende så tror jeg det holder det med pige og din fornemmelse

første gang jeg købte noget til baby, en sutteklud jeg har synes godt om længe før jeg blev gravid, og tøj  tror ikke det stopper nu. har lyst igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Maalene

Secrets skriver:

Nårh ja, det er ikke os allesammen som ikke har så mange timer om dagen "ude i verden". Hehe! Det er da også super fedt at de kunne kigge efter kønnet allerede nu! Og vi glæder os også.. Er ikke SÅÅÅ nervøs mere, fordi min kvalme er tiltaget igen, og det ville næppe ske, hvis der ikke var liv

Haha - det er rigtigt, savner godt nok at være studerende, men der er jo stor forskel økonomisk også

Er ked af at høre med kvalmen, men alligevel glad for at høre det, for det er jo gode tegn

Jeg er begyndt at tisse HVER nat mellem 4 og 5 - så det er bare møgirriterende... Hehe... Men det bliver nok næppe bedre med tiden

Ja, det er lidt vildt - man kan lidt bedre forholde sig til den lille i maven Men man kan jo også få lavet kønsscanninger flere steder fra uge 14, og er 13+3 i dag - så ikke helt umuligt hun har ret

Anmeld

21. marts 2011

Moar2011

ihh hvor dejligt at læse alt var vel

jeg tror stadig på en dreng :p

er sååå glad på jeres vejne

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

ja er da vildt i allerede fik det afvide nu men er spændende så tror jeg det holder det med pige og din fornemmelse

første gang jeg købte noget til baby, en sutteklud jeg har synes godt om længe før jeg blev gravid, og tøj  tror ikke det stopper nu. har lyst igen. 

Ja, sagde også til hende, at jeg havde drømt 2 gange at det blev en pige, og det sagde hun, at hun troede jeg havde ret i

Ihh, hvor dejligt - skal også bare shoppe amok, når vi får kønnet bekræftet - vil overraske manden, så har bestilt tid til en kønsscanning den 2. april, kan slet ikke vente med at få kønnet og vide

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Babyklar skriver:

ihh hvor dejligt at læse alt var vel

jeg tror stadig på en dreng :p

er sååå glad på jeres vejne

Tusind tak søde

Ja, tør heller ikke stole på det endnu... Hehe... Men har drømt det 2 gange nu, og har altid troet, at mit første barn blev en pige, så det er lidt spændende, hvad der gemmer sig derinde - finder vi ud af 2. april

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

Maalene skriver:

Ja, sagde også til hende, at jeg havde drømt 2 gange at det blev en pige, og det sagde hun, at hun troede jeg havde ret i

Ihh, hvor dejligt - skal også bare shoppe amok, når vi får kønnet bekræftet - vil overraske manden, så har bestilt tid til en kønsscanning den 2. april, kan slet ikke vente med at få kønnet og vide

årh så snyder du lige lidt men er det ikke noget tidligt i uge 15? siger de ikke uge 17? men ih hvor er det spændende er helt misundelig

Anmeld

21. marts 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Ja, tør heller ikke stole på det endnu... Hehe... Men har drømt det 2 gange nu, og har altid troet, at mit første barn blev en pige, så det er lidt spændende, hvad der gemmer sig derinde - finder vi ud af 2. april

Ja, det bliver da super spændende - hva ska hun så hedde ? eller han ? :p ..

2april, det jo lige om snart ..

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Anitta Kristiansen skriver:

årh så snyder du lige lidt men er det ikke noget tidligt i uge 15? siger de ikke uge 17? men ih hvor er det spændende er helt misundelig

Det er vidst forskelligt fra sted til sted - har bestilt tid ved jordemoder.dk og der har de kønsscanning fra uge 15

Ja, det er SÅ spændende, men er simpelthen så nysgerrig, kan slet ikke vente helt til 9. maj

Anmeld

21. marts 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Ja, det bliver da super spændende - hva ska hun så hedde ? eller han ? :p ..

2april, det jo lige om snart ..

Se det er vi så ikke helt enige om Hehe...

Jeg er mest til Silje, Alberte og Thilde, hvor manden er mere til Josephine, Isabella og Lærke, så vi må se, hvad det ender med

Anmeld

21. marts 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Se det er vi så ikke helt enige om Hehe...

Jeg er mest til Silje, Alberte og Thilde, hvor manden er mere til Josephine, Isabella og Lærke, så vi må se, hvad det ender med

selje  - det var os det vores sku have hedde hvis det blev en pige hihi .. Thilde er os meget sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.