det der med camping...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

mullesmith2

Jeg har altid sagt jeg ikke vil campere, men når man får børn så slutter det der med charterrejser og spontane udlandsrejser som jeg elskede før. Og jeg har ikke lyst til at leje sommerhus eller hytter, det er mest fordi jeg er så sippet med bestik og service der er sådanne steder som man ikke ved hvad har været brugt til. Så derfor camping  Der er jo forskellige campingpladser og hvis du har kedet dig på campingferie så er det da fordi du ikke har været ude og opleve noget, man behøver jo ik sidde i campingvognen hele ferien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Frøken J.

BlyViol skriver:

jeg takker for jeres svar er stadig ikke overbevist, da jeg bare slet ikke synes det der med køre ferie er sjovt og så det samme sted i måske 14 dage i en CAMPINGVOGN! det er måske for primitivt til mig, jeg ved det ikke  

men tak.. jeg vil læse det igen når manden kommer hjem, han er også anticampist så måske vi skulle gøre det alligevel sammen, for at prøve noget nyt

Altså en campingvogn behøver jo ikke være primitiv Min mor og bonusfar er campister, og der er ikke meget primitivt over det. Lækker ny campingvogn med lækker dobbeltseng og ekstra senge, toilet i vognen og brusebad i vognen, og så er det stort, lyst og lækkert. Pænt køkken i vognen med både ovn, microovn og kogeplader og vask, og masser af skabsplads. I forteltet er der ligeledes bord til at lave mad ved samt spisebord, forskellige varmeapperater til kolde aftener og så den store grill. Camping behøver ikke være alternativt, men vi er nok også alternative campister. De har computere med ned for at kunne arbejde, og bor således i campingvognen hele sommersæsonen. Virkelig lækkert. Der er pool, og stranden er lige på den anden side af vejen, og det er generelt en lækker campingplads. For mig, når jeg kommer derned, er det for så vidt ligesom at være hjemme, bortset fra campingvognen self. er mindre end en lejlighed.

Det er bare så dejligt at kunne være udenfor hele tiden, og der er altid noget at tage sig til  

Anmeld

21. marts 2011

Bshizzle

Her hjemme elsker vi osse at være på Camping.. .. og vi har ikke ens campingtøj eller ligende på, som nogen har et billede af

Om det er med venner eller med hele familien. det er altid hyggeligt.

Min dreng ELSKER det.. ...  Og endnu mere nu hvor vi har købt en luksus campingvogn som ikke mangler noget og bestemt ikke plads til en lille ny  

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

sdr. omme??? ej louise der kan man jo spytte ned hehe hvad kan man se der?? (og tak, det tror jeg faktisk vi vil benytte os af en dag!)  

Der er ikke en skid for at sige det mildt... hehe

Men det er tæt på legoland og lalandia. Pladsen er bare skide hyggelig og der er masse plads for ungerne og lege på...

Vi er ikke fået vognen afsted endnu, og er første gang vi skal afsted med egen vogn. Men vores plads liggger lige bag ved toiletterne, så der er ikke langt også ligger legepladsen lige op af, så ungerne kan selv rende derhen.....

Både Andreas og jeg har altid været på camping som børn, og er begge stor fan af det. Og det er helt sikkert den bedste måde at holde ferie med ens børn på...

Det jeg syntes er fedt er at vi ikke skal noget, vi skal bare være sammen...Vil Nicklas spille badminton eller ludo, jamen så er det det vi gør. Der er ikke noget med at vi først liiiiiige skal vaske op, eller noget andet, det er ren afslapning....

Jeg har jo termin 17 august, men har plads til engang i oktober, og lillepigen bliver helt sikkert med det samme taget med på camping....

Anmeld

21. marts 2011

Corn

BlyViol skriver:

og jeg er allerede taget hjem!!! 

Alle dine foredomme, naboer lige uden for døren, masser af mennesker, dårlige/klamme toiletter osv.... Det vil jeg næsten sige er endnu værre i en havn....

Og ikke at kunne komme nogen steder, ja, så lyder bådferie som et skidt valg...

Anmeld

21. marts 2011

signe.

jeg er 23, min kæreste er 25, og vi camperer hver sommer har vi gjort næsten al den tid vi har været sammen.. og det er bare rundt i DK... vi har vores egen lille campingvogn, som vist nok er fra engang i 70érne som bliver spændt bag en morris mascot fra 85, det er et yndigt syn! vi har været på sjælland med trækket og i skagen, i uge 29! og du kan tro folk tog billeder vi elsker at camperer, og have vores lille grill med.. ingen fjernsyn, bare ro ) til sommer skal hasse med på sin første campingtur til sjælland

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Der er ikke en skid for at sige det mildt... hehe

Men det er tæt på legoland og lalandia. Pladsen er bare skide hyggelig og der er masse plads for ungerne og lege på...

Vi er ikke fået vognen afsted endnu, og er første gang vi skal afsted med egen vogn. Men vores plads liggger lige bag ved toiletterne, så der er ikke langt også ligger legepladsen lige op af, så ungerne kan selv rende derhen.....

Både Andreas og jeg har altid været på camping som børn, og er begge stor fan af det. Og det er helt sikkert den bedste måde at holde ferie med ens børn på...

Det jeg syntes er fedt er at vi ikke skal noget, vi skal bare være sammen...Vil Nicklas spille badminton eller ludo, jamen så er det det vi gør. Der er ikke noget med at vi først liiiiiige skal vaske op, eller noget andet, det er ren afslapning....

Jeg har jo termin 17 august, men har plads til engang i oktober, og lillepigen bliver helt sikkert med det samme taget med på camping....

jamen det kunne være vi skulle prøve det. legoland er nok liiiige tidligt nok ( hun vil være godt et år) men så kan det være lalandia er sagen? der er jo både abeland, spaghettiland, vandland osv

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Mor-til-Hasse skriver:

jeg er 23, min kæreste er 25, og vi camperer hver sommer har vi gjort næsten al den tid vi har været sammen.. og det er bare rundt i DK... vi har vores egen lille campingvogn som bliver spændt bag en morris mascot fra 85, det er et yndigt syn! vi har været på sjælland med trækket og i skagen, i uge 29! og du kan tro folk tog billeder vi elsker at camperer, og have vores lille grill med.. ingen fjernsyn, bare ro ) til sommer skal hasse med på sin første campingtur til sjælland

`hehe... ja jeg kan liiige se det for mig.. men lyder nu også veldig hyggeligt.. selvom jeg tror det skal prøves

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

sdr. omme??? ej louise der kan man jo spytte ned hehe hvad kan man se der?? (og tak, det tror jeg faktisk vi vil benytte os af en dag!)  

Og grunden til vi har valgt at ligge fast der er fordi så er der ikke så langt at køre.... Fra d 15 april til og med oktober vil vores weekender blive i campingvognen, og Hele sommeren vil vi også flytte derned.... Men så er der ikke længer end man lige kan køre hjem hvis man skal til noget, eller postkassen skal tømmes, eller noget andet.... Vi har kanin og fugle, og de kommer også med på camping hele sommerferien....

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Macaab skriver:

Alle dine foredomme, naboer lige uden for døren, masser af mennesker, dårlige/klamme toiletter osv.... Det vil jeg næsten sige er endnu værre i en havn....

Og ikke at kunne komme nogen steder, ja, så lyder bådferie som et skidt valg...

jamen jeg elsker roen og freden på en båd.. klamme toiletter er der jo ikke, da det er i båden og naboerne er altid så hyggelige, de gider heller ikke altid snakke så meget, da bådferie handler om ro og fred.. og det er alle ligesom enige om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.