det der med camping...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Astasmor skriver:

sådan er det jo bare.

sådan er vi alle forskellige.

ja og heldigvis....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Corn

lisbeth2910 skriver:

Den hopper jeg også på! Jeg har altid HADDET camping men efter vi har fået børn, så er det blevet HITTET! Altså i campingvogn - telt er jeg alt for luksus menneske til.

Der er jo også forskel på campingpladser. vi skal til en med swimmingpool og en masse børne aktiviteter til sommer. Og hvor der er ordentlige bade og toilet forhold. Gidder ikke stå i kø for at skulle tisse for så at komme ind til et klamt toilet.

Jeg mener at det er verdens bedste ferieform når man har børn! Prøv det Mitzie så bliver du omvendt

Jeg er også af den type, der næsten brækker sig, ved synet af og tanken om camping...

Indtil vi prøvede det i forbindelse med et arrangement vi var en del af...

Så var jeg solgt. Ungerne nussede "bare" rundt med nye venner,  (tror de var omkring 1½ og 3&frac12 og jeg skulle på intet tidspunkt aktivere dem. De kom ind i forteltet når de trængte til at slappe af, og ellers kunne jeg rigtig få smidt benene op... Der var jo ikke andet at lave

Så når økonomien er til det, så køber vi en lille vogn og suser ud i det blå

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Vores campingvogn ligger fast i sønder-omme.... Den kan i da låne for en weekend.... Så kan i prøve det.....

sdr. omme??? ej louise der kan man jo spytte ned hehe hvad kan man se der?? (og tak, det tror jeg faktisk vi vil benytte os af en dag!)  

Anmeld

21. marts 2011

NinaNymannMadsen

BlyViol skriver:

ja og heldigvis....

jah...

det ville være kedeligt i lngden hvis vi alle var ens jo.

Anmeld

21. marts 2011

LISBETH:-)

BlyViol skriver:

eeeeej, Lisbeth! det er jo ikke ferie tsk.. hehe.. 

det gider jeg alligevel ikke sidde og glo i mens jeg er på ferie.. eller jo det må godt være der, men det skal ikke tage overhånd  dog ikke internet, det gider jeg ikke når jeg har ferie.!

ha ha ha - tv'et ser vi faktisk aldrig - kun Amalie hun ser DVD om aftenen. Computeren den kan vi ikke undvære, men overhånd det tager det ikke.

Vi er stortset aldrig i campingvognen om dagen, der er vi ude og se noget, ved stranden, poolen eller drøner rundt og aktivere vores unger. Vi duer ikke til bare og sidde, det har vi for meget krudt i numsen til

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Tanja1234 skriver:

Altså der hvor vi har været kan men leje mobilhomes, lejligheder lige ned til søen, hytter og huse i forskellige størrelser og endda også telte med trægulv, køkken og senge

Så der er rige muligheder for at finde noget man kan leve med

du siger noget der.. det med hytter var nok ikke nogen dårlig ide.. men der er stadig en masse mennesker hehe

Anmeld

21. marts 2011

Carina1977

lisbeth2910 skriver:

Vi har tv i campingvognen og computeren ryger altså også med. Men vi er vist også luksus campister (man kan da ikke undvære baby.dk i 14 dage)

Haha fyyy det må man da ikke, når man er på camping  hehe ej jeg kan godt forstå dig

Jeg plejer nu at klare mig fint uden computeren.....det er fint nok at afvænne sig engang imellem hehe

Men på mange campingpladser er der internet....tror det er gået hen og blevet mere moderne camping-liv nu, end det var for f.eks. 10 år siden.

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha - tv'et ser vi faktisk aldrig - kun Amalie hun ser DVD om aftenen. Computeren den kan vi ikke undvære, men overhånd det tager det ikke.

Vi er stortset aldrig i campingvognen om dagen, der er vi ude og se noget, ved stranden, poolen eller drøner rundt og aktivere vores unger. Vi duer ikke til bare og sidde, det har vi for meget krudt i numsen til

også her!! jeg kan ikke sidde stille en hel dag, så blive jeg sløv og doven, hvilket jo ikke er særlig spændende at være på ferie med..

mht.  internet, jeg gad godt nogen gange jeg bare kunne slukke pc'en og så ikke tænde den i 14 dage, men jeg skal liiiige ind og kigge på baby og favebook... tsk..

Anmeld

21. marts 2011

Carina1977

BlyViol skriver:

nu er der flere der nævnet pc og tv, og det kan jeg også SAGTEND undvære, det er nok mere det med de der campist-naboer som ligger LIGE ved siden af en. Jeg kan også godt kede mig, der er det nok værre med manden, men jeg orker ikke ulækre toiletter, for mange mennesker, for mange børn!!! og så er der er så lidt plads.. men det skal jo nok bare prøves!

*lol* jeg tror altså ikke du skal vælge camping, som feriemål

Anmeld

21. marts 2011

Corn

BlyViol skriver:

hehe, nej camping er vidst heller ikke for dig. Som jeg skrev til en anden, så ville jeg bare rigtig gerne sejle danmark rundt i en 14 dages tid. Men ingen af os har certifikat til sådan noget og min kæreste er fisker, dvs. at han både skal være på havet når han arbejder OG når han er på ferie, det er næsten synd... Men jeg VIL på sejlerferie engang  

Det er så noget jeg BARE ikke gider og slet ikke med børn... Har prøvet og det er sku kedeligere end kedelig. Du kan INtET foretage dig, medmindre du ligger i havn, og så kan man jo ligeså godt ligge på en campingplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.