det der med camping...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Corn

BlyViol skriver:

det kan man jo undgå ved at gi lidt ekstra i foret til ham der styrer det med pladserne og ja tror du har ret mht. toiletterne.. hm... ad :/

Og det tror du ikke andre også har tænkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Vidunderligeunger

ladydan1 skriver:

Vi camperer! 

Da jeg var barn sejlede vi og jeg elskede det..men med små børn har jeg bare for meget noia over dem og vand lige ved siden af, så campingvognen er båden på hjul.

Vi er ligeså tæt sammen som på en båd. vi kan tage fra sted til sted eller blive, ligesom det passer os.

jeg skal ikke være bekymret for ungerne. Pladserne er som regl lukkede og alle holder øje med børnen.

De finder altid en kammerat at lege med, sidste år formåede Jonas på dengang 3 r at invitere en pige til middag..i tyskland selvoom han ikke snakkede sproget :-D

Familiebaderum, børnebaderum er noget mange pladser har s man kan vælge sådan en plads.

Jeg oplever at sanitetsbygningerne bliver rengjort mindst en gang om dagen og har kun oplevet dem som beskidste pga mudder efter regn og folks sko.

Vi bruger også campingvognens toilet - det er nødvendigt med 3 unger :-D

Både børn og voksne bliver dejligt trætte af al den friske luft..og det Er der virkelig masser af.

Det bedste camping jeg har oplevet er så ikke i DK..der skal altså noget godt vejr og varme til...men det er kun mig der synes det..manden og ungerne er helt ligeglade og vi har da også vintercamperet i både -10 og med en halv meter sne.

Camping er samvær uden hjælpemidler i form af tv og eget værelse.

Nu har vi også en campingvogn med dobbeltseng i den ene ende og køjer i den anden, så vi sover godt..og det er vigtigt ellers er der ingen ferie der er god.

Sisse

ja det skal være godt vejr, det har du ret i  

ville gerne give et langt svar, men skal videre og der er så mange svar  

tak for indput!!! 

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

mullesmith2 skriver:

Så er det jo ikke sjov hvis det er som at være hjemme. Det skal da kunne mærkes at man er hjemmefra

Læs det nedenunder Det er dejligt at være udenfor og der er altid noget at tage sig til. Det jeg prøvede at understrege var, at indeni campingvognen mangler der intet, og det er en hel minilejlighed. Til gengæld er det jo dejligt at komme ud fra Århus C, for vi har trods alt ikke det mest oplagte friluftsliv, solingsmuligheder, pool og lækker strand

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Macaab skriver:

Og det tror du ikke andre også har tænkt

argh, du er træls hehe jo det har de nok... okaaay jeg prøver camping!

Anmeld

21. marts 2011

mullesmith2

ladydan1 skriver:

Vi camperer! 

Da jeg var barn sejlede vi og jeg elskede det..men med små børn har jeg bare for meget noia over dem og vand lige ved siden af, så campingvognen er båden på hjul.

Vi er ligeså tæt sammen som på en båd. vi kan tage fra sted til sted eller blive, ligesom det passer os.

jeg skal ikke være bekymret for ungerne. Pladserne er som regl lukkede og alle holder øje med børnen.

De finder altid en kammerat at lege med, sidste år formåede Jonas på dengang 3 r at invitere en pige til middag..i tyskland selvoom han ikke snakkede sproget :-D

Familiebaderum, børnebaderum er noget mange pladser har s man kan vælge sådan en plads.

Jeg oplever at sanitetsbygningerne bliver rengjort mindst en gang om dagen og har kun oplevet dem som beskidste pga mudder efter regn og folks sko.

Vi bruger også campingvognens toilet - det er nødvendigt med 3 unger :-D

Både børn og voksne bliver dejligt trætte af al den friske luft..og det Er der virkelig masser af.

Det bedste camping jeg har oplevet er så ikke i DK..der skal altså noget godt vejr og varme til...men det er kun mig der synes det..manden og ungerne er helt ligeglade og vi har da også vintercamperet i både -10 og med en halv meter sne.

Camping er samvær uden hjælpemidler i form af tv og eget værelse.

Nu har vi også en campingvogn med dobbeltseng i den ene ende og køjer i den anden, så vi sover godt..og det er vigtigt ellers er der ingen ferie der er god.

Sisse

Lyder bare så hyggeligt, kan slet ikke vente med at komme på min først campingferie her til sommer. Kan bare se for mig hvordan vi kommer til at klumre med forteltet haha

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Jamen i finder bare en weekend i kan, også bliver vi hjemme.... Større problem er det ikke!

Jamen skal lige have snakket med dem der har pladsen, for det er noget med det koster lidt når det er gæster. Men for at låne campingvognen, det vil vi ikke have noget for.....

det lyder virkelig godt jamen jeg vil tage den med J når han viser sig ved frokost tid og så skriver jeg til dig så snart jeg ved noget

Anmeld

21. marts 2011

mullesmith2

Mor-til-Hasse skriver:

jeg er 23, min kæreste er 25, og vi camperer hver sommer har vi gjort næsten al den tid vi har været sammen.. og det er bare rundt i DK... vi har vores egen lille campingvogn, som vist nok er fra engang i 70érne som bliver spændt bag en morris mascot fra 85, det er et yndigt syn! vi har været på sjælland med trækket og i skagen, i uge 29! og du kan tro folk tog billeder vi elsker at camperer, og have vores lille grill med.. ingen fjernsyn, bare ro ) til sommer skal hasse med på sin første campingtur til sjælland

Nej nej nej det må jeg se billeder af hæhæhæ lyder helt genialt.

Anmeld

21. marts 2011

Corn

BlyViol skriver:

argh, du er træls hehe jo det har de nok... okaaay jeg prøver camping!

Kun fordi du har et barn... Havde du spurgt mig inden vi tog afsted, for et par år siden, havde jeg nok haft din indstilling. Men efter et par timer på pladsen, så var jeg solgt. Det var FERIE for ALLE... Ikke nogen mor der stressede rundt for at holde styr på øgler, der ikke må det og det og det...

Bare legekammerater og hygge i roligt tempo. Og vi blandede os kun med nogen, fordi vi var der til et arrangement, som vi var med til at stable på benene.

Havde vi holdt os for os selv, havde ingen forstyrret os.

Og man kan jo bede og en rolig plads, tæt ved legeplds, tæt på toiletter, selvom mange campingpladser efterhånden også har køkken/toiletforhold mange steder på pladserne.

Og så vælg de gode campingpladser. De rates ligesom hoteller, så ingen grund til at vælge den med toiletter der er huller i jorden, når man kan vælge dem med super duper familieforhold...

God tur, og så håber jeg bare, at vi også kommer afsted i år... Eller snart får råd til en egen "vogn"

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

det lyder virkelig godt jamen jeg vil tage den med J når han viser sig ved frokost tid og så skriver jeg til dig så snart jeg ved noget

Helt fint....

Du kan bare sende en sms omkring det..... Der er tv i vores vogn, lækker dobbelt seng og en lille sofagruppe som kan laves om til seng. I forteltet bliver der lagt fast gulv med flamingo under for at isolere, så de køre små kan sidde på gulvet derude og lege uden at fryse....

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

tak for alle svarene igen

jeg skal videre i dagens tekst...

God dag til jer alle!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.