det der med camping...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.675 visninger
74 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Vidunderligeunger

inspireret lidt af en anden tråd hvor der bliver spurgt hvor sommerferien skal holdes, bliver der bl.a. svaret camping (sorry twinboys at jeg hænger dig ud, det er IKKE negativt ) og så tænker jeg med det samme CAMPING????  det er sådan noget min moster og onkel synes er fedt i 3 uger ved Gardasøen og det eneste jeg kan relatere camping til er ensfarvede joggindragter, for meget kaffe, lidt for nærgående naboer, for meget kortspil og toiletter der ligger langt væk, især om natten...

Jeg var med en veninde på camping i 1999 ved Rømø og jeg gør det ALDRIG igen, det var SÅ kedeligt.. 

Så nu er mit spørgsmål - Hvorfor camping? og fortæl gerne så meget som muligt, der skal en del til at overbevise mig om at camping/ferie i DK med campingvogn er morsomt....

Knus Mitzie... som skal 10 dage til Nordnorge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

ChatH

Ej undskyld men det billede du beskrev var lidt komisk. vi er total camping mennesker. har dog hverken ens joggin dragter eller noget i den dur og har toilet i campingvognen til nat tisseriet.

Men for os er det bare total afslapning. vi tager rundt i landet og besøger forskellige ting og det er virkelig dejligt. ungerne leger dagene væk uden fjernsyn og dvd. de har legetøj med og finder hurtigt nogen legekammerater

ved ikke hvordan man helt skal beskrive det andet end det er total afslapning og ro

Anmeld

21. marts 2011

Corn

det er afslapning for forældrene og masser af legekammerater til ungerne

Anmeld

21. marts 2011

Tina&Laura

BlyViol skriver:

inspireret lidt af en anden tråd hvor der bliver spurgt hvor sommerferien skal holdes, bliver der bl.a. svaret camping (sorry twinboys at jeg hænger dig ud, det er IKKE negativt ) og så tænker jeg med det samme CAMPING????  det er sådan noget min moster og onkel synes er fedt i 3 uger ved Gardasøen og det eneste jeg kan relatere camping til er ensfarvede joggindragter, for meget kaffe, lidt for nærgående naboer, for meget kortspil og toiletter der ligger langt væk, især om natten...

Jeg var med en veninde på camping i 1999 ved Rømø og jeg gør det ALDRIG igen, det var SÅ kedeligt.. 

Så nu er mit spørgsmål - Hvorfor camping? og fortæl gerne så meget som muligt, der skal en del til at overbevise mig om at camping/ferie i DK med campingvogn er morsomt....

Jeg har aldrig været ude at rejse med min familie.
Jeg har været en uge i Rom, samt en uge i Prag - sammen med gymnasiet og ungdomsskolen i sin tid.

Mine forældre bor ikke sammen, så har altid holt ferie sammen med min mor og to mindre søstre.
Det har altid været campring (feriecenter 2 gange på 15 år)

Min mors begrundelse var at hun synes det var godt at have set sit eget land inden man tog ud og så andres.

Jeg synes det er dejligt ikke at skulle kigge dev. foldere igennem for at komme i tanke om et sted i Danmark hvor man kan tage på tur til.

Jeg er klart tiltaler for camping - og det er vildt afslappende.

Vi camperede og så tog vi på dagsture ud fra pladsen

Jeg har kun gode minder fra mine barndomsferier. 

Anmeld

21. marts 2011

musse1

BlyViol skriver:

vi har haft lånt en campingvogn nogle gange, vi gjorde det faktisk en del år, og jeg må indrømme ser slet ik på det som du gør..

jeg syns det er super hyggeligt, at ligge ude på den måde, stadigvæk er fri, og børnene bare leger og hygger også på den store græs plæne, kan godt lide det alternative, at alt ik skal være så fint og luxsus. at børnene ser, at man kan hygge sig lige så meget selv om det ik det mest luxsuses. vi gjorde en masse ting sammen, hentede vand med børnene, satte bade bassing op, jeg syns det er super hyggelig måde og holde ferie på, og dejlig afslapende..  grillede de fleste dage, legede og spillede med børnene.

man lærer andre og kende på en anden måde, end hvis man har lejet et sommerhus.  jeg ser nu ik det på den måde som dig, at alle går i det tøj, man kan jo sagtens ha det tøj på man nu en gang syns og syns jeg også der er mange som gør..

jeg kunne klart godt finde på, at vi tog på camping med børnene igen, vi har faktisk snakket om når de små bliver lidt ældre, og tage på cykel tur og ligge i telt eller noget..

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

Bedste ferieform for små børn...mange at lege med, aktiviteter...men altså, for mig, der er det så langt fra hvad jeg er til....giv mig en byferie.. hotel, god mad og en masse kulturoplevelser.

Jeg tror det billede du har er ændret....men..

Anmeld

21. marts 2011

Kruse90

heheh jeg svarede også camping

Og det er slet ikke som fu forestiller dig Jo måske for de ældre hehe*

Men vi elsker at ligge foran teltet ned til søen og sole os
Gå turen ved åen, ligge ved poolen, kører ned til vores venner Som bor meget tæt på

Hygger os med at lave mad sammen

Anmeld

21. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er opvokset med camping til Gardasøen og jeg ELSKEDE at være afsted. Der var altid mange børn, at lege med og det var bare så hyggeligt, at sidde og spise morgenmad i forteltet. Jeg har så mange gode oplevelser med, at være afsted.

Vi skal helt sikker også på camping med børnene. I år er det dog blevet til sommerhus i Danmark

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

jeg takker for jeres svar er stadig ikke overbevist, da jeg bare slet ikke synes det der med køre ferie er sjovt og så det samme sted i måske 14 dage i en CAMPINGVOGN! det er måske for primitivt til mig, jeg ved det ikke  

men tak.. jeg vil læse det igen når manden kommer hjem, han er også anticampist så måske vi skulle gøre det alligevel sammen, for at prøve noget nyt

Anmeld

21. marts 2011

Isabella_mor

jeg har været på camping mange gange.. både i vogn og med telt... jeg syntes det er super hyggeligt... og det behøver nødvendigvis ikke være med ens joggindragtr.. selvom det ellers kunne være sjovt at forestille sig min kæreste og jeg i ens tøj.. hahahahahahaha ^_^

man kan jo være på camping og have cucci på for søren..  men jeg syntes det er hyggeligt.. det minder om at være i sommerhus hvor der er tæt bebygget og en masse unger.. væggene er bare lavet af telt eller af campingvogn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.