BlyViol skriver:
inspireret lidt af en anden tråd hvor der bliver spurgt hvor sommerferien skal holdes, bliver der bl.a. svaret camping (sorry twinboys at jeg hænger dig ud, det er IKKE negativt
) og så tænker jeg med det samme CAMPING???? 

det er sådan noget min moster og onkel synes er fedt i 3 uger ved Gardasøen og det eneste jeg kan relatere camping til er ensfarvede joggindragter, for meget kaffe, lidt for nærgående naboer, for meget kortspil og toiletter der ligger langt væk, især om natten...
Jeg var med en veninde på camping i 1999 ved Rømø og jeg gør det ALDRIG igen, det var SÅ kedeligt..
Så nu er mit spørgsmål - Hvorfor camping? og fortæl gerne så meget som muligt, der skal en del til at overbevise mig om at camping/ferie i DK med campingvogn er morsomt.... 
Knus Mitzie... som skal 10 dage til Nordnorge...
vi har haft lånt en campingvogn nogle gange, vi gjorde det faktisk en del år, og jeg må indrømme ser slet ik på det som du gør..
jeg syns det er super hyggeligt, at ligge ude på den måde, stadigvæk er fri, og børnene bare leger og hygger også på den store græs plæne, kan godt lide det alternative, at alt ik skal være så fint og luxsus. at børnene ser, at man kan hygge sig lige så meget selv om det ik det mest luxsuses. vi gjorde en masse ting sammen, hentede vand med børnene, satte bade bassing op, jeg syns det er super hyggelig måde og holde ferie på, og dejlig afslapende.. grillede de fleste dage, legede og spillede med børnene.
man lærer andre og kende på en anden måde, end hvis man har lejet et sommerhus. jeg ser nu ik det på den måde som dig, at alle går i det tøj, man kan jo sagtens ha det tøj på man nu en gang syns og syns jeg også der er mange som gør..
jeg kunne klart godt finde på, at vi tog på camping med børnene igen, vi har faktisk snakket om når de små bliver lidt ældre, og tage på cykel tur og ligge i telt eller noget..