det der med camping...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Og grunden til vi har valgt at ligge fast der er fordi så er der ikke så langt at køre.... Fra d 15 april til og med oktober vil vores weekender blive i campingvognen, og Hele sommeren vil vi også flytte derned.... Men så er der ikke længer end man lige kan køre hjem hvis man skal til noget, eller postkassen skal tømmes, eller noget andet.... Vi har kanin og fugle, og de kommer også med på camping hele sommerferien....

hahaha, kan lige se det for mig. hele familien, kaniner, fugle og hele molevitten.. jamen hvis I skal være der i weekenderne hvornår kan vi så prøve den hehe`? og hvad skal det koste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Macaab skriver:

Det er så noget jeg BARE ikke gider og slet ikke med børn... Har prøvet og det er sku kedeligere end kedelig. Du kan INtET foretage dig, medmindre du ligger i havn, og så kan man jo ligeså godt ligge på en campingplads

hahahah fedt nok... godt vi to ikke skal på ferie sammen

Anmeld

21. marts 2011

Corn

BlyViol skriver:

jamen jeg elsker roen og freden på en båd.. klamme toiletter er der jo ikke, da det er i båden og naboerne er altid så hyggelige, de gider heller ikke altid snakke så meget, da bådferie handler om ro og fred.. og det er alle ligesom enige om

Man må som regel ikke bruge bådens toilet i havnen. Så ligger der jo lokumspapir og pøller i hele havnebassinet... Så lækker en lugt der kunne blive... Og tit ligger man jo ikke bare med naboer, men har både der ligger "udenpå" en, dvs folk trasker over din båd for at komme frem og tilbage

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

hahaha, kan lige se det for mig. hele familien, kaniner, fugle og hele molevitten.. jamen hvis I skal være der i weekenderne hvornår kan vi så prøve den hehe`? og hvad skal det koste?

Jamen i finder bare en weekend i kan, også bliver vi hjemme.... Større problem er det ikke!

Jamen skal lige have snakket med dem der har pladsen, for det er noget med det koster lidt når det er gæster. Men for at låne campingvognen, det vil vi ikke have noget for.....

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Secrets skriver:

Altså en campingvogn behøver jo ikke være primitiv Min mor og bonusfar er campister, og der er ikke meget primitivt over det. Lækker ny campingvogn med lækker dobbeltseng og ekstra senge, toilet i vognen og brusebad i vognen, og så er det stort, lyst og lækkert. Pænt køkken i vognen med både ovn, microovn og kogeplader og vask, og masser af skabsplads. I forteltet er der ligeledes bord til at lave mad ved samt spisebord, forskellige varmeapperater til kolde aftener og så den store grill. Camping behøver ikke være alternativt, men vi er nok også alternative campister. De har computere med ned for at kunne arbejde, og bor således i campingvognen hele sommersæsonen. Virkelig lækkert. Der er pool, og stranden er lige på den anden side af vejen, og det er generelt en lækker campingplads. For mig, når jeg kommer derned, er det for så vidt ligesom at være hjemme, bortset fra campingvognen self. er mindre end en lejlighed.

Det er bare så dejligt at kunne være udenfor hele tiden, og der er altid noget at tage sig til  

jamen jeg kan godt se det er anderledes end dengang jeg var afsted med min veninde og hendes forældre (med de ens joggindragter) hihi det var virkelig ømt..

Anmeld

21. marts 2011

Nemesis

Vi camperer! 

Da jeg var barn sejlede vi og jeg elskede det..men med små børn har jeg bare for meget noia over dem og vand lige ved siden af, så campingvognen er båden på hjul.

Vi er ligeså tæt sammen som på en båd. vi kan tage fra sted til sted eller blive, ligesom det passer os.

jeg skal ikke være bekymret for ungerne. Pladserne er som regl lukkede og alle holder øje med børnen.

De finder altid en kammerat at lege med, sidste år formåede Jonas på dengang 3 r at invitere en pige til middag..i tyskland selvoom han ikke snakkede sproget :-D

Familiebaderum, børnebaderum er noget mange pladser har s man kan vælge sådan en plads.

Jeg oplever at sanitetsbygningerne bliver rengjort mindst en gang om dagen og har kun oplevet dem som beskidste pga mudder efter regn og folks sko.

Vi bruger også campingvognens toilet - det er nødvendigt med 3 unger :-D

Både børn og voksne bliver dejligt trætte af al den friske luft..og det Er der virkelig masser af.

Det bedste camping jeg har oplevet er så ikke i DK..der skal altså noget godt vejr og varme til...men det er kun mig der synes det..manden og ungerne er helt ligeglade og vi har da også vintercamperet i både -10 og med en halv meter sne.

Camping er samvær uden hjælpemidler i form af tv og eget værelse.

Nu har vi også en campingvogn med dobbeltseng i den ene ende og køjer i den anden, så vi sover godt..og det er vigtigt ellers er der ingen ferie der er god.

Sisse

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Macaab skriver:

Man må som regel ikke bruge bådens toilet i havnen. Så ligger der jo lokumspapir og pøller i hele havnebassinet... Så lækker en lugt der kunne blive... Og tit ligger man jo ikke bare med naboer, men har både der ligger "udenpå" en, dvs folk trasker over din båd for at komme frem og tilbage

det kan man jo undgå ved at gi lidt ekstra i foret til ham der styrer det med pladserne og ja tror du har ret mht. toiletterne.. hm... ad :/

Anmeld

21. marts 2011

mullesmith2

Secrets skriver:

Altså en campingvogn behøver jo ikke være primitiv Min mor og bonusfar er campister, og der er ikke meget primitivt over det. Lækker ny campingvogn med lækker dobbeltseng og ekstra senge, toilet i vognen og brusebad i vognen, og så er det stort, lyst og lækkert. Pænt køkken i vognen med både ovn, microovn og kogeplader og vask, og masser af skabsplads. I forteltet er der ligeledes bord til at lave mad ved samt spisebord, forskellige varmeapperater til kolde aftener og så den store grill. Camping behøver ikke være alternativt, men vi er nok også alternative campister. De har computere med ned for at kunne arbejde, og bor således i campingvognen hele sommersæsonen. Virkelig lækkert. Der er pool, og stranden er lige på den anden side af vejen, og det er generelt en lækker campingplads. For mig, når jeg kommer derned, er det for så vidt ligesom at være hjemme, bortset fra campingvognen self. er mindre end en lejlighed.

Det er bare så dejligt at kunne være udenfor hele tiden, og der er altid noget at tage sig til  

Så er det jo ikke sjov hvis det er som at være hjemme. Det skal da kunne mærkes at man er hjemmefra

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

gså har vi ikke naboer lige i røven... Bag vognen er der hæk, på den ene side en hytte (som aldrig er lejet ud) og på den anden side er der en sti også legepladsen....

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

BlyViol skriver:

jamen jeg kan godt se det er anderledes end dengang jeg var afsted med min veninde og hendes forældre (med de ens joggindragter) hihi det var virkelig ømt..

Altså de typer findes da også stadig, men det er vidst primært den ældre generation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.