BlyViol skriver:
inspireret lidt af en anden tråd hvor der bliver spurgt hvor sommerferien skal holdes, bliver der bl.a. svaret camping (sorry twinboys at jeg hænger dig ud, det er IKKE negativt
) og så tænker jeg med det samme CAMPING???? 

det er sådan noget min moster og onkel synes er fedt i 3 uger ved Gardasøen og det eneste jeg kan relatere camping til er ensfarvede joggindragter, for meget kaffe, lidt for nærgående naboer, for meget kortspil og toiletter der ligger langt væk, især om natten...
Jeg var med en veninde på camping i 1999 ved Rømø og jeg gør det ALDRIG igen, det var SÅ kedeligt..
Så nu er mit spørgsmål - Hvorfor camping? og fortæl gerne så meget som muligt, der skal en del til at overbevise mig om at camping/ferie i DK med campingvogn er morsomt.... 
Knus Mitzie... som skal 10 dage til Nordnorge...
Jeg har overvejet at tage 2-3 overnatninger på en campingplads i sommerferien, sammen med min søster og Mark. Jeg vil heller ikke i længere tid end det, da min ryg ikke har det alt for godt.
Selvfølgelig er toiletterne langt væk, men det skal ikke være det der afholder mig fra at tage på camping 
Og det der med at man keder sig....det er jo hvad man gør det til
Der er jo ingen der siger at man skal blive på camping-pladsen hele tiden. man kan jo også tage steder hen. Hvis nu vejret er godt, kan man jo tage til stranden, gå på vandretur, cykeltur osv. Nu er jeg jo udpræget natur-menneske....jeg elsker den skønne natur, specielt om sommeren....så jeg foretrækker faktisk udelivet det meste af sommeren.
Derudover så elsker børn jo at komme på camping....de har hele tiden nogen at lege med. Det i sig selv, synes jeg bestemt opvejer den smule ulempe der er ved en camping-plads. Selvfølgelig er det primitivt, men det er nu også rart at prøve engang imellem. Tænk at få muligheden for at droppe computer og tv helt, og nyde hinanden som en familie. Jeg føler mig også mere frisk og fyldt af energi, når jeg er på camping....det er sikkert alt den friske luft der gør det.
Men når det så er sagt....der er altså nogen, der ikke er til camping. Og det er jo ærlig snak....så må i lade os andre om det
Der er altså nogen, der ikke bryder sig om det, og så synes jeg da bestemt, man skal finde på andre ting