BlyViol skriver:
inspireret lidt af en anden tråd hvor der bliver spurgt hvor sommerferien skal holdes, bliver der bl.a. svaret camping (sorry twinboys at jeg hænger dig ud, det er IKKE negativt
) og så tænker jeg med det samme CAMPING???? 

det er sådan noget min moster og onkel synes er fedt i 3 uger ved Gardasøen og det eneste jeg kan relatere camping til er ensfarvede joggindragter, for meget kaffe, lidt for nærgående naboer, for meget kortspil og toiletter der ligger langt væk, især om natten...
Jeg var med en veninde på camping i 1999 ved Rømø og jeg gør det ALDRIG igen, det var SÅ kedeligt..
Så nu er mit spørgsmål - Hvorfor camping? og fortæl gerne så meget som muligt, der skal en del til at overbevise mig om at camping/ferie i DK med campingvogn er morsomt.... 
Knus Mitzie... som skal 10 dage til Nordnorge...
I guder hvor kan jeg kun give dig ret...LOL 
Jeg har været på nogle campingture, da jeg var yngre, især fordi mine respektive mænd elskede at campere, men helt ærligt...jeg har aldrig kunnet finde noget morsomt ved det. Lad gå hvis man kan leje en af de der campinghytter (med badeværelse), og det har min mand og jeg så gjort et par gange, og det har været langt bedre.
Ungerne har nydt det, og vi har fået nogle gode oplevelser sammen.
Men dengang jeg var ung (tænk at man skal sige det) der var det telt m.v. og jeg fatter ikke, at jeg orkede det, med små børn og jeg skal komme efter dig. Nå det var nu heller ikke for min fornøjelses skyld og hver gang svor jeg, at jeg ALDRIG ville på den galaj igen.
Da sønneke kom til nedlagde jeg veto og ville ikke mere 
Pollen, myg, øm og smadret ryg og bækken...nej tak.
Og så er der altid et eller andet der ikke virker, en luftmadras, der er utæt, mennesker man skal dele køkken med, wc'er der er stoppet og der er altid en unge, der bliver syg, så man må tage hjem for at komme til lægen.
Så nej...jeg bliver aldrig camping entusiast.
Jeg har også prøvet det med campingvgn, men det synes jeg godt nok er besværligt, man skal jo pakke et helt hus ud og ned hvergang man når til et nyt sted 
Og så er der wc'et...bvadr 
Nej, jeg er for magelig...jeg gider ganske enkelt ikke.
Nu er der jo sket det med mine hofter, så nu er det helt yt(tænker med gru på, hvis jeg netop i dag skulle opholde mig et hvilket som helst andet sted end hjemme, hvor jeg hverken kan krybe eller gå), så jeg bliver hjemme i min seng, som jeg elsker og altid har gjort. I grunden har jeg altid hadet ikke at kunne sove i min egen seng LOL
Så behold I bare alverdens campingpladser, sommerhuse og hvad ved jeg, jeg bliver hjemme i min egen have og har mit eget wc..og især seng 

Kærligst
Sussie