BlyViol skriver:
inspireret lidt af en anden tråd hvor der bliver spurgt hvor sommerferien skal holdes, bliver der bl.a. svaret camping (sorry twinboys at jeg hænger dig ud, det er IKKE negativt
) og så tænker jeg med det samme CAMPING???? 

det er sådan noget min moster og onkel synes er fedt i 3 uger ved Gardasøen og det eneste jeg kan relatere camping til er ensfarvede joggindragter, for meget kaffe, lidt for nærgående naboer, for meget kortspil og toiletter der ligger langt væk, især om natten...
Jeg var med en veninde på camping i 1999 ved Rømø og jeg gør det ALDRIG igen, det var SÅ kedeligt..
Så nu er mit spørgsmål - Hvorfor camping? og fortæl gerne så meget som muligt, der skal en del til at overbevise mig om at camping/ferie i DK med campingvogn er morsomt.... 
Knus Mitzie... som skal 10 dage til Nordnorge...
Ej, hvor er det vildt at en tråd om camping kommer op på OTTE sider
.
Jeg synes camping kan være rigtig hyggeligt. Indtil jeg var ti år var vores familiesommerferier næsten altid campingferie - først i lejet vogn, og senere i vores egen. Derefter var vi indimellem på camping i weekenderne. Det var vel mest et valg, der blev taget fordi det var forholdsvis billigt, men jeg husker det som om det var hyggeligt. Man vælger jo selv hvor man vil køre hen, og kan jo vælge alt fra strandferie til storbyferie. Jeg har været på camping alle mulige steder ved Vesterhavet, på de danske småøer, i Berlin, ved den franske riviera og i midtsverige. Som voksen har jeg været på camping enten i lejet hytte eller telt. Igen fordi det var billigere end hotel, men stadig hyggeligt.
Det er klart at nogle af de mennesker man møder på campingpladser er til ens joggingtøj og havenisser, men man bestemmer jo selv, hvordan man vil opføre sig.
Hvor skal I i øvrigt hen i Nordnorge? Det er jo mit område, så fortæl, fortæl.

Maria
Anmeld