det der med camping...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Corn

BlyViol skriver:

argh, du er træls hehe jo det har de nok... okaaay jeg prøver camping!

TopCamp pladserne er vistnok i den gode ende. Der har vi været på TopCamp Riis i Give, ikke langt fra legoland og Givskud løvepark... Så bare afsted.

De har i øvrigt små charmerende hytter lige ved hovedbygningen, kiosken, bad og toiletter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

signe.

mullesmith2 skriver:

Nej nej nej det må jeg se billeder af hæhæhæ lyder helt genialt.

har faktisk lige gennemsøgt computeren for billeder af trækket, men kunne ikke umiddelbart finde nogen.. men ved min svigerinde har, så måske jeg kan få lokket dem ud af hende her en af dagene..

Anmeld

21. marts 2011

MariaJ

BlyViol skriver:

inspireret lidt af en anden tråd hvor der bliver spurgt hvor sommerferien skal holdes, bliver der bl.a. svaret camping (sorry twinboys at jeg hænger dig ud, det er IKKE negativt ) og så tænker jeg med det samme CAMPING????  det er sådan noget min moster og onkel synes er fedt i 3 uger ved Gardasøen og det eneste jeg kan relatere camping til er ensfarvede joggindragter, for meget kaffe, lidt for nærgående naboer, for meget kortspil og toiletter der ligger langt væk, især om natten...

Jeg var med en veninde på camping i 1999 ved Rømø og jeg gør det ALDRIG igen, det var SÅ kedeligt.. 

Så nu er mit spørgsmål - Hvorfor camping? og fortæl gerne så meget som muligt, der skal en del til at overbevise mig om at camping/ferie i DK med campingvogn er morsomt....

Knus Mitzie... som skal 10 dage til Nordnorge...

Ej, hvor er det vildt at en tråd om camping kommer op på OTTE sider .

Jeg synes camping kan være rigtig hyggeligt. Indtil jeg var ti år var vores familiesommerferier næsten altid campingferie - først i lejet vogn, og senere i vores egen. Derefter var vi indimellem på camping i weekenderne. Det var vel mest et valg, der blev taget fordi det var forholdsvis billigt, men jeg husker det som om det var hyggeligt. Man vælger jo selv hvor man vil køre hen, og kan jo vælge alt fra strandferie til storbyferie. Jeg har været på camping alle mulige steder ved Vesterhavet, på de danske småøer, i Berlin, ved den franske riviera og i midtsverige. Som voksen har jeg været på camping enten i lejet hytte eller telt. Igen fordi det var billigere end hotel, men stadig hyggeligt.

Det er klart at nogle af de mennesker man møder på campingpladser er til ens joggingtøj og havenisser, men man bestemmer jo selv, hvordan man vil opføre sig.

Hvor skal I i øvrigt hen i Nordnorge? Det er jo mit område, så fortæl, fortæl.

Maria

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

MariaJ skriver:

Ej, hvor er det vildt at en tråd om camping kommer op på OTTE sider .

Jeg synes camping kan være rigtig hyggeligt. Indtil jeg var ti år var vores familiesommerferier næsten altid campingferie - først i lejet vogn, og senere i vores egen. Derefter var vi indimellem på camping i weekenderne. Det var vel mest et valg, der blev taget fordi det var forholdsvis billigt, men jeg husker det som om det var hyggeligt. Man vælger jo selv hvor man vil køre hen, og kan jo vælge alt fra strandferie til storbyferie. Jeg har været på camping alle mulige steder ved Vesterhavet, på de danske småøer, i Berlin, ved den franske riviera og i midtsverige. Som voksen har jeg været på camping enten i lejet hytte eller telt. Igen fordi det var billigere end hotel, men stadig hyggeligt.

Det er klart at nogle af de mennesker man møder på campingpladser er til ens joggingtøj og havenisser, men man bestemmer jo selv, hvordan man vil opføre sig.

Hvor skal I i øvrigt hen i Nordnorge? Det er jo mit område, så fortæl, fortæl.

Maria

hehe, ja jeg studsede også lidt over de mange sider, men har også prøvet at svare så mange som muligt det giver også et par sider + jeg fik lov at låne en oveni hatten, total lækkert..

Jamen vi skal til Kjøllefjord, min far arbejder deroppe for Siemens, han er siteleder for 17 møller. Så nu skal vi op og besøge ham..
hvordan er det dit område??  

Anmeld

21. marts 2011

MariaJ

BlyViol skriver:

hehe, ja jeg studsede også lidt over de mange sider, men har også prøvet at svare så mange som muligt det giver også et par sider + jeg fik lov at låne en oveni hatten, total lækkert..

Jamen vi skal til Kjøllefjord, min far arbejder deroppe for Siemens, han er siteleder for 17 møller. Så nu skal vi op og besøge ham..
hvordan er det dit område??  

Ja men, jeg bor på Svalbard. Så kan man ikke komme længere nordpå. Tromsø er vores "nærmeste" by. Godt nok 1 1/2 time med fly, men det er der det sker, hvis vi skal noget, man ikke kan ordne her på øen, så føler vel egentlig at Nordnorge er "hjemme" for mig.

Jeg måtte lige google Kjøllefjord, for at finde ud af hvor det lå. Er det i Finnmark?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.