Sasja77 skriver:
Hej, jo så det også:-)
Meeen jeg må indrømme at selvom de så ud til at have overskud og at det er dejligt at der er nogen der har flere børn end gennemsnittet så synes jeg måske at 9 børn er lige rigeligt.
Jeg er sikker på at de familier med en 4 stykker er rigtig glade og det er dejligt for børnene at have hinanden osv. men inde i mig er der også bare noget der skriger lidt over at der umuligt kan være tid til lidt fordybelse med børnene?! At børnene nogle gange måske ikke helt bliver hørt.....og det kan jeg godt mærke at jeg ikke helt ved hvad jeg skal synes om. Jeg siger bestemt ikke at de ikke tager sig af deres børn!! Men ligesom mange synes at det er synd at nogle børn er enebørn fordi de ikke har nogen at være sammen med, ligeså vel tror jeg at det heller ikke er super smart den anden vej med SÅ mange søskende. Igen kun mine egne tanker, har intet professionelt at have det i
Det har faktisk altid også været min holdning. Men jeg syntes det så ud som oma t de havde fundet ud af at få hverdagen sat så meget i ssystem, så det ikke så forsømmende ud

Men ja - jeg kender i hvertfald min begrænsning. - Jeg ville ikke kunne sætte det så meget i system.
Jeg tror dog også at de børn bare får noget andet, end andre børn. Jeg er jo ENEBARN 110%- Hverken halvsøskende eller noget... og jeg har jo så manglet noget i den anden ende...
Men jeg hører faktisk aldrig søskene fra store familier, der siger de har manglet noget... Mmm...
Så måske er det værre at mangle det ene frem for det andet?
Anmeld